MegújÃtotta a platós D-MAX pickupot az Isuzu
Felfrissült az Isuzu D-MAX pickup
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Új motorok, gazdagabb felszereltség és szélcsatornában optimalizált kasztni jellemzik a Thaiföldön gyártott pickup második generációját.
Az autó utastere és karosszériája a Chevrolet Colorado testvérmodellbÅ‘l származik, de a cég saját fejlesztésű i-GRIP padlólemezére épül, és ennek köszönhetÅ‘en 42 százalékkal erÅ‘sebb, mint elÅ‘dje. Háromféle motorral kerül forgalomba: a 2,5 literes turbódÃzel kapható 115 illetve 136 lóerÅ‘s teljesÃtménnyel, mÃg a háromliteres csúcsmotor 177 lóerÅ‘t mozgósÃt, 380 Nm-es nyomaték mellett. A motorok teljesÃtik az Euro V-ös elÅ‘Ãrásokat, ötfokozatú kézi vagy automata váltóval kaphatók.
A két- és négykerék-hajtással kapható tÃpus utóbbi változatait Rodeóról V-Cross névre keresztelték át, a kapcsolható összkerék-hajtás 2WD, 4WD és felezÅ‘vel ellátott 4WD módokban használható. Formai szempontból szélcsatornában optimalizálták a Space Cab és Crew Cab kivitelekben kapható autót. Felszereltsége is gazdagodott, opcióként kapható hozzá a tetÅ‘be épÃtett Exciter hangrendszer, i-GENii navigációs rendszer, a parkolást irányvonalakkal segÃtÅ‘ tolatókamera és elsÅ‘ parkolássegÃtÅ‘. Biztonsági felszereléseit elektronikákkal bÅ‘vÃtették, az ABS, az elektronikus fékerÅ‘-elosztó, a kipörgésgátló és a menetstabilizáló rendszer mellett két légzsák is óvja az utasok biztonságát.
A Chevrolet Coloradóval együtt Thaiföldön gyártott D-MAX S, L, Z és a csúcsot képviselő Z Prestige kivitelekben lesz megvásárolható, természetesen már csak jövő évben.