0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ilyen lenne, ha visszatérne a Volga?

Fényűző Volga tanulmányautó 2020-ra

·

A Volga egy elképzelt jövőbeli modelljét rajzolta meg a grafikus, ami az elődökre kevésbé, a 2017-es Lincoln Continentalra inkább hasonlít.

%KA%Nem spórolt a krómmal a tervező, annyira általános formatervet sikerült alkotnia, ami egyáltalán nem hasonlít egyetlen Volgára sem, hiába az elnevezés%KA%

Nem spórolt a krómmal a tervező, annyira általános formatervet sikerült alkotnia, ami egyáltalán nem hasonlít egyetlen Volgára sem, hiába az elnevezés

Talán kis hazánkban élesen az emlékekben él az egykori Volga márka, ami a ladás köznép számára nem volt elérhető, helyette általában sokkal rosszabb üzenetet hordozott magával. Csak politikához közeli személyek és szervezetek járhattak a nagy fekete billegősökkel. Mára persze nincs Szovjetunió, Oroszország felsőbb rétege pedig a hosszított tengelytávú nyugati autócsodákra tért át. Egy grafikus, név szerint Alexander Shtorm viszont továbbgondolta a szovjet márka jövőjét és elkészítette a Volga 2020 Conceptet. Elmondása szerint a koros elődöket használta inspirációként, pedig nehéz bármilyen hasonlóságot találni a legendás M21 vagy akár a hazánkban szintén ismert M24 és a grafika között. Még a későbbi modellekre sem hasonlít, mint a 31105 vagy a 3111.

%KA%Bézs belső, az egész tetőn végighúzódó ablak és buta arányok jellemzik a kupés tetővonallal megáldott koncepciót%KA%

Bézs belső, az egész tetőn végighúzódó ablak és buta arányok jellemzik a kupés tetővonallal megáldott koncepciót

Egyetlen közös tényezőjük az lehet, hogy a felső réteget célozzák, luxus körítéssel. Egyébként pedig a más márkáktól összeollózott tipikus jegyeket vegyítette, én leginkább a 2017-es Lincoln Continentalt látom bele. A végeredmény egy lapos, szélesen terpesztő, sportos kiállítású szedán, aminek egyébként a szélvédője méretes tetőablakban, majd hátsó ablakban folytatódik. Úgy érzem, nem sikerült megfogni a Volga márka filozófiáját és karakterét, de várjuk az egyéb véleményeket is.

Ez is érdekes lehet:
 

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...

Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította...

Villanyautózás percdíjért? Úgy tűnik, Budapesten is működik

Már 10 hónapja használható Budapesten a közösségi villanyautó-megosztás, azaz a GreenGo. Működőképesnek...

Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az...

Normál üzemben örökkévaló az első Lexus LS V8-asa. Mit bír, ha gyilkolják?

Közel 30 éves az első Lexus LS, az a modell, amivel a Toyota prémiummárkája indult. Tartósságával...

Sebestyén Balázs a Forbes szerint a legértékesebb hazai híresség, autója nem szerény, de takarékos

A hazai Forbes által nemrégiben a legértékesebb hazai hírességként jegyzett rádiós és televíziós...

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba...

10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xnYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (4 db)

Forticors írta: 2 hónapja
Kaller írta: 2 hónapja

Én személy szerint örülök neki hogy ebből a Volgából nem lesz semmi ... egy ilyen förmedvényt látni az úton ....ahhhh .



Fura hogy 4-5 évenként mindig feltámad pár letűnt kor maradványa . Legutóbb meg így nézett ki a Volga már akkor is sorozatgyártásról ábrándoztak . http://staxnet.com/image.axd?picture=/2015/11/2-20.jpg , http://staxnet.com/image.axd?picture=/2015/11/3-19.jpg , mondjuk azért ez a belső 2012 ben mikor ezek a képek megjelentek erősen túlzás egy ilyen autóban ... már már a felső kategóriába beillő dizájnos beltér Audi , Merci ,BMW minőséggel ... http://staxnet.com/image.axd?picture=/2015/11/1-20.jpg ... azért ez mindent visz :DDDD


Előzmények megtekintése

Az A oszlop dőlésszögét és a tükör formáját elnézve valszeg ez a beltér nem ehhez az autóhoz tartozik, de az embernek az az érzése hogy talán ez ez egy kép nem "fotoshop", illetve egy makett.

A válaszoláshoz belépés szükséges
nyaki01 írta: 2 hónapja

Nekem tetszik, még a Kaller által linkelt példány is. "Kicsit" futurisztikus, "kicsit" sportos, de semmiképpen sem Volgás, amolyan luxus limuzin fajta, de mindenképpen pofás.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 2 hónapja
Csalfa Romeo írta: 2 hónapja

Annyiban hibás a cikk, hogy a Volga nem autómárka volt, hanem a GAZ gyár egyik típusa. Úgy, mint pl. a GAZ 66-os, 69-es vagy a GazElla. Nincs is olyan, hogy Volga-embléma, mindegyik orrán a GAZ-jelvény díszeleg. Jó lenne újra az élők sorában látni egy ex-szoci márkát vagy típust, a közelmúltban voltak is ilyen megvillanások(Trabant nT, Yugo, Aro), de sajnos ezekből úgysem lesz valóság. A Trabant esetében pedig már nagyon ígéretesen haladtak a dolgok a Herpa közreműködésével.


Előzmények megtekintése

Én személy szerint örülök neki hogy ebből a Volgából nem lesz semmi ... egy ilyen förmedvényt látni az úton ....ahhhh .

Fura hogy 4-5 évenként mindig feltámad pár letűnt kor maradványa . Legutóbb meg így nézett ki a Volga már akkor is sorozatgyártásról ábrándoztak . http://staxnet.com/image.axd?picture=/2015/11/2-20.jpg , http://staxnet.com/image.axd?picture=/2015/11/3-19.jpg , mondjuk azért ez a belső 2012 ben mikor ezek a képek megjelentek erősen túlzás egy ilyen autóban ... már már a felső kategóriába beillő dizájnos beltér Audi , Merci ,BMW minőséggel ... http://staxnet.com/image.axd?picture=/2015/11/1-20.jpg ... azért ez mindent visz :DDDD

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 2 hónapja

Annyiban hibás a cikk, hogy a Volga nem autómárka volt, hanem a GAZ gyár egyik típusa. Úgy, mint pl. a GAZ 66-os, 69-es vagy a GazElla. Nincs is olyan, hogy Volga-embléma, mindegyik orrán a GAZ-jelvény díszeleg. Jó lenne újra az élők sorában látni egy ex-szoci márkát vagy típust, a közelmúltban voltak is ilyen megvillanások(Trabant nT, Yugo, Aro), de sajnos ezekből úgysem lesz valóság. A Trabant esetében pedig már nagyon ígéretesen haladtak a dolgok a Herpa közreműködésével.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xnYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xnYQ==

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xnYQ==

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Érintőpontokra utazott a driftes Nissan 370Z

Roncstelepen tombolt Chris Forsberg és a Nissan 370Z Videó

Tegnap – Sztori

Chris Forsberg és filmes csapata most egy roncstelepen csapatott a V6-os Nissan 370Z driftautóval, hogy színes érintési pontokat romboljanak.


10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Top 10: ezek a legköltségesebben fenntartható autók

Tegnap – Sztori

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban érdekli a fenntartási költség. Mutatjuk a náluk ebben legrosszabakat.


Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Olcsó navi vezessen utadon - navigációt teszteltünk Videó

2 napja – Újdonság

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az E500 mérhetetlenül egyszerű, kezelése sem ördöngösség és az ára is kedvező, de lehet jobb, mint egy okostelefon?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLGA M 21

VOLGA M 21

Ár: 4.000.000 Ft

Évjárat: 1967

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLGA 3102

VOLGA 3102

Ár: 1.149.000 Ft

Évjárat: 1997 / 1

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

VOLGA M 24 GAZ-24 2.4

VOLGA M 24 GAZ-24 2.4

Ár: 2.599.000 Ft

Évjárat: 1985 / 6

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!