0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Biztosra mentek a Lexus NX frissítésénél

Frissült a Lexus NX, de ember legyen a talpán, aki észreveszi

·

A Lexus kisebbik SUV-ja frissítve érkezett, bár semmi drasztikusra nem kell számítani, csak egy óvatos biztonsági ráncfelvarráson esett át.

%KA%2014-ben mutatkozott be a Lexus NX, itt volt az ideje némi frissítésnek, ami tulajdonképpen a lámpákat érintette leginkább%KA%

2014-ben mutatkozott be a Lexus NX, itt volt az ideje némi frissítésnek, ami tulajdonképpen a lámpákat érintette leginkább

Három év elteltével egy Lexusnak is frissülni kell, az NX pedig most érte el ezt a kort. Szinte fel sem tűnt, annyira újnak hat még ma is, valószínűleg ők is így gondolták, ezért mentek inkább biztosra a frissítésnél. Külsőleg ugyanis szinte egyáltalán nem változott, a predátor-száj megmaradt, pedig azzal lehet, hogy kezdhettek volna valamit. Aki nem nézeget naponta Lexusokat, annak eláruljuk, hogy a fényszórókat kell figyelni, azoknak is csak a belsejét. Elölről nagyjából ennyi, a hátsó lámpák is valamelyest sötétebbek, némi újítást viszont lejjebb kell keresnünk, azt is csak a hibrid 300h esetében, a kis L-alakú krómozott elemekről van szó.

%KA%A hibrid 300h két króm kiegészítőt is kapott a hátsó lökhárítóra, így messzebbről is könnyű lesz beazonosítani%KA%

A hibrid 300h két króm kiegészítőt is kapott a hátsó lökhárítóra, így messzebbről is könnyű lesz beazonosítani

%KA%A hátsó fényszórók sötétebb hátteret kaptak, de valójában a futómű átgondolása volt a fő szempont%KA%

A hátsó fényszórók sötétebb hátteret kaptak, de valójában a futómű átgondolása volt a fő szempont

A lemezek alatt viszont sokat dolgoztak a japán mérnökök, az NX futóművével voltak elfoglalva. A korábbi modellnek többen kritizálták a futását és vezethetőségét, ezen új lengéscsillapítókkal, átdolgozott stabilizátor-rudakkal javítottak. Állításuk szerint sokkal jobb az úttartása és a kanyarjellemzői is az új Lexus NX-nek, de akár változtatható keménységű adaptív futóművel is rendelhető, amit nemrég az LC 500 sportkocsiban mutattak be. Motorok tekintetében nem történt változás, az NX 200t turbómotorja és a 300h 2,5 literes négyhengeressel és villanymotorral ellátott hajtásláncának teljesítménye is változatlan.

%KA%Motorjai maradtak, a teljesítményük is, a futómű több alkatrészét kicserélték, javítottak ezzel a futásán és a kanyarjellemzőin is%KA%

Motorjai maradtak, a teljesítményük is, a futómű több alkatrészét kicserélték, javítottak ezzel a futásán és a kanyarjellemzőin is

Ez is érdekes lehet:
 

Termékteszt: BGS horpadásjavító-készlet

Árának sokszorosát hozhatja be az alig több mint ötezer forintos horpadásjavító. Használata egyszerű...

Mia Electric Mia L villanyautó használtteszt

Megnyomod a virágot, elcsúsztatod az ajtót, behuppansz középre, majd elsuhansz. Úgy megy, mintha...

Komoly kedvezmények a dízelbotrányos Volkswagenekre

A csalós szoftverek javítása után komoly kedvezményekkel kerülhetnek piacra a sokáig százával...

Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs...

A Mercedes legújabb tanulmányautója az A-osztály valódi lépcsőshátú kivitelét mutatja

Agresszív, de egyszerű formákat mutat legújabb tanulmányautóján a Mercerdes. A CLA-hoz nagyon...

A Citroën C5 Aircross a márkától ismert futóműtechnológia új verzióját hozza

Különös, ugyanakkor a márkától nem szokatlan megoldással érkezett a Citroën legújabb SUV-ja...

Skoda Octavia RS és Scout menetpróba

Olyannyira széles a Skoda Octavia kínálata, hogy legütősebb verziói, az RS és a Scout külön bemutatót...

Összehasonlító teszt: Fiat Tipo Kombi, Ford Focus Kombi, Kia cee'd_sw, Renault Megane Grandtour

Tipikus céges flottaautókat eresztettünk egymásnak dízelmotorral. Focus, cee'd, Megane, Tipo...

Honda Civic 1.8 Sport, 2006 - használtteszt

11 évesen, közel 200 ezer km futással néztük meg, hogy milyen egy 1,8-as, 140 lóerős Civic. Vajon...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (9 db)

schrank írta: 14 órája
Forticors írta: 15 órája

:))))

Nálam ez lett a nap poénja, ha fészbukk lenne menne a lájk!


Előzmények megtekintése

jajj, bugatti-t akartam írni, annak a single frame-je, amióta '98-tól megvette a vw

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: 15 órája
schrank írta: 2 napja

AZ AUDINAK MEG KELLETT VÁSÁROLNIA A BENTLIT, HOGY ARCULATA LEGYEN ÉS MÁR 20 ÉVE ABBÓL ÉL :DDD


Előzmények megtekintése

:))))
Nálam ez lett a nap poénja, ha fészbukk lenne menne a lájk!

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2 napja
gnx írta: 2 napja

Azt szinte biztosra veszem hogy az ihlette meg a toyotát hogy az audi óriásit szakít a disznókordon pofával. Nem koppintás mert nem úgy néz ki csak az a közös bennük hogy középen mindkettő a lökhárítót eltakarja, de ez már pl astonmartinnál is hasonlatos stb stb.

Fricska ez valahol bizonyos szinten olyan mintha bekapná a nagy hal a picit kissebbet.

Mellékesen miért kell valami állatra vagy bármire hasonlítania egy autónak? Pont ezért fricska.


Előzmények megtekintése

Az Audi a single frame-mel teremtett meg a konkrét formaelemet ami hathatósan azonosította a márkát, mint a BMW vese vagy a Volvo csőre.

És ami fontos, eddig nem nagyon használták mások, főleg nem annyira konzekvensen.

Most pl be sem ugrik az az Aston amire hivatkozol, de attól még lehetek én a tájékozatlan persze :)

A Lexus esetében bírom a merészségüket, de ez a pradator pofa nem annyira bejövős, hogy ezt akarjam meghatározó formai elemként.

A válaszoláshoz belépés szükséges
schrank írta: 2 napja

AZ AUDINAK MEG KELLETT VÁSÁROLNIA A BENTLIT, HOGY ARCULATA LEGYEN ÉS MÁR 20 ÉVE ABBÓL ÉL :DDD

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 2 napja
zold írta: 3 napja

ne keverd a fricskát a koppintással :)



Amúgy az NX formája meglepően jól összeáll élőben. Amire ráférne a javítás (nevetséges méretű csomagtartó) azt meg úgysem lehet egy facelifttel pótolni. Talán még a user interface-en lehetne egy kiadósat frissíteni.


Előzmények megtekintése

Azt szinte biztosra veszem hogy az ihlette meg a toyotát hogy az audi óriásit szakít a disznókordon pofával. Nem koppintás mert nem úgy néz ki csak az a közös bennük hogy középen mindkettő a lökhárítót eltakarja, de ez már pl astonmartinnál is hasonlatos stb stb.
Fricska ez valahol bizonyos szinten olyan mintha bekapná a nagy hal a picit kissebbet.
Mellékesen miért kell valami állatra vagy bármire hasonlítania egy autónak? Pont ezért fricska.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 napja
gnx írta: 3 napja

Én még mindíg úgy látom ez a fricska az audi hitlerbajusz alakú malacterelő kordon single frame rácsára.

Ez legalább mutatós még ha nem is szép, de mivel itt is felkerül az első rendszám nálunk így enyhénszólva elveszíti a jellegét.


Előzmények megtekintése

ne keverd a fricskát a koppintással :)

Amúgy az NX formája meglepően jól összeáll élőben. Amire ráférne a javítás (nevetséges méretű csomagtartó) azt meg úgysem lehet egy facelifttel pótolni. Talán még a user interface-en lehetne egy kiadósat frissíteni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 3 napja

Én még mindíg úgy látom ez a fricska az audi hitlerbajusz alakú malacterelő kordon single frame rácsára.
Ez legalább mutatós még ha nem is szép, de mivel itt is felkerül az első rendszám nálunk így enyhénszólva elveszíti a jellegét.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tamás11 írta: 3 napja

Nos, igen, szemből és hátulról inkább a Rav4 kellene. Oldalról viszont nagyon tetszik az NX!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 3 napja

nos, az a négyzetméternyi csirkerács predátorszájt imitálva...még mindig gáz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==

Friss tesztek

Mini Countryman Cooper D teszt

Mint a Cooper, csak használható – Countryman D

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek pontos helyét. A második Countryman egészen olyan, mint a kicsi Cooper, de ebben el lehet férni.


Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Ki akarna ennél többet? - (majdnem) alap Kia Rio teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs Kia Riót. Stabil, és meglepően tágas is.


Összehasonlító teszt: Fiat Tipo Kombi, Ford Focus Kombi, Kia cee'd_sw,  Renault Megane Grandtour

Vajon melyik dízel kompakt kombival járunk a legjobban?

Tipikus céges flottaautókat eresztettünk egymásnak dízelmotorral. Focus, cee'd, Megane, Tipo - melyik a nyerő?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==

Hirdetés

LEXUS tesztek

Lexus NX 300h F Sport Top teszt

Sláger lesz! Lexus NX 300h teszt Videó

Sajátos úton jár a Lexus. A Toyota hibrid hajtásláncával ad összkerékhajtást, erőt és akár emissziómentes üzemet, valamint dögös megjelenést.


Lexus IS 300h F Sport teszt

Csak ússzam meg a gyorshajtási bírságot! Lexus IS 300h teszt Videó

Sportos megjelenésű izmos szedán szerény fogyasztással? A Lexus IS 300h F Sport ezt mind ígéri. Próbára tettük, mást kaptunk: iszonyatos csendet.


Lexus GS 450h Luxury & Safety teszt

Elképesztő tudás, higgadt megjelenés - Lexus GS 450h teszt

Megkaparintottuk a luxusszedánok körében itthon legnépszerűbbnek számító hibrid legújabb generációját.


Lexus CT 200h Executive Leather Navigation teszt

Értelmes luxus - teszten a Lexus CT 200h Videó

A luxuscikkek mellé általában nehéz észérveket állítani, a Lexus CT 200h esetében azonban nem kunszt.


Lexus RX 450h teszt

Alapból luxus

Ilyen is ritkán fordult elő velem: a Lexus RX 450h Basic tesztautó átvételekor a cég munkatársa sűrűn kérte az elnézést, hogy alapmodellel kell távoznom a telephelyről.

Még több LEXUS teszt

Címlapon


Friss cikkek

Volkswagen Golf R és GTI Performance menetpróba

Versenypályán próbáltuk a 310 lóerős Golf R-t Videó

3 órája – Újdonság

Van az a teljesítményszint, ami felett sokkal érdemesebb versenypályán tesztelni egy autót, ezért mi is ott vallattuk a Golf R modelleket.


1977 tavaszán mutatkozott be a Volvo 262C, a svédek nagy kupéja

40 éves a Volvo kockakupéja

6 órája – Sztori

A 260-as széria kupéjához az olaszokkal szövetkeztek, a Volvo 262C elsősorban Amerikának szólt, és még a svédeknek is meglepő volt a luxuskupé sikere.


Mercedes GLA, GLA 45 AMG, A 45 AMG menetpróba a Hungaroringen

Lőgyakorlat kompakt AMG Mercedesekkel

4 napja – Újdonság

Hazánkban próbálhattunk a kompakt Mercedesek krémjét, na meg a 381 lóerős AMG-ket a Hungaroringen, majd bepillanthattunk a kecskeméti gyárba is, ahol készülnek.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

LEXUS NX 300h F Sport Plus Navi CVT

LEXUS NX 300h F Sport...

Ár: 10.990.000 Ft

Évjárat: 2014 / 10

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Hibrid

LEXUS NX 300h Executive CVT SPECIAL EDITION Metál. Navi

LEXUS NX 300h Executiv...

Ár: 12.980.000 Ft

Évjárat: 2017 / 2

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

LEXUS NX 300h E-FOUR Luxury Line

LEXUS NX 300h E-FOUR L...

Ár: 16.060.000 Ft

Évjárat: 2016 / 4

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin/elektromos

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!