0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Biztosra mentek a Lexus NX frissítésénél

Frissült a Lexus NX, de ember legyen a talpán, aki észreveszi

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Lexus kisebbik SUV-ja frissítve érkezett, bár semmi drasztikusra nem kell számítani, csak egy óvatos biztonsági ráncfelvarráson esett át.

%KA%2014-ben mutatkozott be a Lexus NX, itt volt az ideje némi frissítésnek, ami tulajdonképpen a lámpákat érintette leginkább%KA%

2014-ben mutatkozott be a Lexus NX, itt volt az ideje némi frissítésnek, ami tulajdonképpen a lámpákat érintette leginkább

Három év elteltével egy Lexusnak is frissülni kell, az NX pedig most érte el ezt a kort. Szinte fel sem tűnt, annyira újnak hat még ma is, valószínűleg ők is így gondolták, ezért mentek inkább biztosra a frissítésnél. Külsőleg ugyanis szinte egyáltalán nem változott, a predátor-száj megmaradt, pedig azzal lehet, hogy kezdhettek volna valamit. Aki nem nézeget naponta Lexusokat, annak eláruljuk, hogy a fényszórókat kell figyelni, azoknak is csak a belsejét. Elölről nagyjából ennyi, a hátsó lámpák is valamelyest sötétebbek, némi újítást viszont lejjebb kell keresnünk, azt is csak a hibrid 300h esetében, a kis L-alakú krómozott elemekről van szó.

%KA%A hibrid 300h két króm kiegészítőt is kapott a hátsó lökhárítóra, így messzebbről is könnyű lesz beazonosítani%KA%

A hibrid 300h két króm kiegészítőt is kapott a hátsó lökhárítóra, így messzebbről is könnyű lesz beazonosítani

%KA%A hátsó fényszórók sötétebb hátteret kaptak, de valójában a futómű átgondolása volt a fő szempont%KA%

A hátsó fényszórók sötétebb hátteret kaptak, de valójában a futómű átgondolása volt a fő szempont

A lemezek alatt viszont sokat dolgoztak a japán mérnökök, az NX futóművével voltak elfoglalva. A korábbi modellnek többen kritizálták a futását és vezethetőségét, ezen új lengéscsillapítókkal, átdolgozott stabilizátor-rudakkal javítottak. Állításuk szerint sokkal jobb az úttartása és a kanyarjellemzői is az új Lexus NX-nek, de akár változtatható keménységű adaptív futóművel is rendelhető, amit nemrég az LC 500 sportkocsiban mutattak be. Motorok tekintetében nem történt változás, az NX 200t turbómotorja és a 300h 2,5 literes négyhengeressel és villanymotorral ellátott hajtásláncának teljesítménye is változatlan.

%KA%Motorjai maradtak, a teljesítményük is, a futómű több alkatrészét kicserélték, javítottak ezzel a futásán és a kanyarjellemzőin is%KA%

Motorjai maradtak, a teljesítményük is, a futómű több alkatrészét kicserélték, javítottak ezzel a futásán és a kanyarjellemzőin is

Ez is érdekes lehet:
 

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az...

Range Rover Velar hazai menetpróba

Már akkor szabadidő-autót gyártottak, amikor senki más. Ki tudhatná jobban, milyennek kell lennie...

Ismét tombol a BMW-tipró

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké...

Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította...

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...

Sportkivitel készült több Toyota modellből, némelyikre jó esélyünk van

A Toyota betartja a szavát, megérkeztek az első, új sportmodellek. A Gazoo Racing Toyoták három...

Volvo XC70 D5 Summum, 2012 - használtteszt

Egy kombi Volvo mindig a családi biztonság egyik jelképe, pláne emelt futóműves, összkerekes...

10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (10 db)

Egükem írta: 5 hónapja

Ráncfelvarrás meg történt, de az ára még használtan sincs 10M alatt, hogy is van ez ?

A válaszoláshoz belépés szükséges
schrank írta: 5 hónapja
Forticors írta: 5 hónapja

:))))

Nálam ez lett a nap poénja, ha fészbukk lenne menne a lájk!


Előzmények megtekintése

jajj, bugatti-t akartam írni, annak a single frame-je, amióta '98-tól megvette a vw

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: 5 hónapja
schrank írta: 5 hónapja

AZ AUDINAK MEG KELLETT VÁSÁROLNIA A BENTLIT, HOGY ARCULATA LEGYEN ÉS MÁR 20 ÉVE ABBÓL ÉL :DDD


Előzmények megtekintése

:))))
Nálam ez lett a nap poénja, ha fészbukk lenne menne a lájk!

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 5 hónapja
gnx írta: 5 hónapja

Azt szinte biztosra veszem hogy az ihlette meg a toyotát hogy az audi óriásit szakít a disznókordon pofával. Nem koppintás mert nem úgy néz ki csak az a közös bennük hogy középen mindkettő a lökhárítót eltakarja, de ez már pl astonmartinnál is hasonlatos stb stb.

Fricska ez valahol bizonyos szinten olyan mintha bekapná a nagy hal a picit kissebbet.

Mellékesen miért kell valami állatra vagy bármire hasonlítania egy autónak? Pont ezért fricska.


Előzmények megtekintése

Az Audi a single frame-mel teremtett meg a konkrét formaelemet ami hathatósan azonosította a márkát, mint a BMW vese vagy a Volvo csőre.

És ami fontos, eddig nem nagyon használták mások, főleg nem annyira konzekvensen.

Most pl be sem ugrik az az Aston amire hivatkozol, de attól még lehetek én a tájékozatlan persze :)

A Lexus esetében bírom a merészségüket, de ez a pradator pofa nem annyira bejövős, hogy ezt akarjam meghatározó formai elemként.

A válaszoláshoz belépés szükséges
schrank írta: 5 hónapja

AZ AUDINAK MEG KELLETT VÁSÁROLNIA A BENTLIT, HOGY ARCULATA LEGYEN ÉS MÁR 20 ÉVE ABBÓL ÉL :DDD

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 5 hónapja
zold írta: 5 hónapja

ne keverd a fricskát a koppintással :)



Amúgy az NX formája meglepően jól összeáll élőben. Amire ráférne a javítás (nevetséges méretű csomagtartó) azt meg úgysem lehet egy facelifttel pótolni. Talán még a user interface-en lehetne egy kiadósat frissíteni.


Előzmények megtekintése

Azt szinte biztosra veszem hogy az ihlette meg a toyotát hogy az audi óriásit szakít a disznókordon pofával. Nem koppintás mert nem úgy néz ki csak az a közös bennük hogy középen mindkettő a lökhárítót eltakarja, de ez már pl astonmartinnál is hasonlatos stb stb.
Fricska ez valahol bizonyos szinten olyan mintha bekapná a nagy hal a picit kissebbet.
Mellékesen miért kell valami állatra vagy bármire hasonlítania egy autónak? Pont ezért fricska.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 5 hónapja
gnx írta: 5 hónapja

Én még mindíg úgy látom ez a fricska az audi hitlerbajusz alakú malacterelő kordon single frame rácsára.

Ez legalább mutatós még ha nem is szép, de mivel itt is felkerül az első rendszám nálunk így enyhénszólva elveszíti a jellegét.


Előzmények megtekintése

ne keverd a fricskát a koppintással :)

Amúgy az NX formája meglepően jól összeáll élőben. Amire ráférne a javítás (nevetséges méretű csomagtartó) azt meg úgysem lehet egy facelifttel pótolni. Talán még a user interface-en lehetne egy kiadósat frissíteni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 5 hónapja

Én még mindíg úgy látom ez a fricska az audi hitlerbajusz alakú malacterelő kordon single frame rácsára.
Ez legalább mutatós még ha nem is szép, de mivel itt is felkerül az első rendszám nálunk így enyhénszólva elveszíti a jellegét.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tamás11 írta: 5 hónapja

Nos, igen, szemből és hátulról inkább a Rav4 kellene. Oldalról viszont nagyon tetszik az NX!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 5 hónapja

nos, az a négyzetméternyi csirkerács predátorszájt imitálva...még mindig gáz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==

Hirdetés

LEXUS tesztek

Lexus RC 300h F Sport teszt

Korhatáros vetítés - Lexus RC 300h

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent lelőnek róla az első pillanatban, nincs esélyünk megijedni, de így legalább figyelhetünk a részletekre.


Lexus NX 300h F Sport Top teszt

Sláger lesz! Lexus NX 300h teszt Videó

Sajátos úton jár a Lexus. A Toyota hibrid hajtásláncával ad összkerékhajtást, erőt és akár emissziómentes üzemet, valamint dögös megjelenést.


Lexus IS 300h F Sport teszt

Csak ússzam meg a gyorshajtási bírságot! Lexus IS 300h teszt Videó

Sportos megjelenésű izmos szedán szerény fogyasztással? A Lexus IS 300h F Sport ezt mind ígéri. Próbára tettük, mást kaptunk: iszonyatos csendet.


Lexus GS 450h Luxury & Safety teszt

Elképesztő tudás, higgadt megjelenés - Lexus GS 450h teszt

Megkaparintottuk a luxusszedánok körében itthon legnépszerűbbnek számító hibrid legújabb generációját.


Lexus CT 200h Executive Leather Navigation teszt

Értelmes luxus - teszten a Lexus CT 200h Videó

A luxuscikkek mellé általában nehéz észérveket állítani, a Lexus CT 200h esetében azonban nem kunszt.


Még több LEXUS teszt

Címlapon


Friss cikkek

Képes sportautókat büntetni egy villanyautó?

Meglepő eredmény a világ legnagyobb gyorsulásán Videó

3 órája – Sztori

Idén is megcsinálta a Motor Trend a világ legnagyobb gyorsulásaként elhíresült összevetést, amibe idén összkerekes villanyautó is került.


Ismét tombol a BMW-tipró

Beállt a gyárhoz, majd felgyújtotta BMW-jét Videó

9 órája – Sztori

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké elégedetlen BMW tulaj. Videó is van róla.


Érintőpontokra utazott a driftes Nissan 370Z

Roncstelepen tombolt Chris Forsberg és a Nissan 370Z Videó

2 napja – Sztori

Chris Forsberg és filmes csapata most egy roncstelepen csapatott a V6-os Nissan 370Z driftautóval, hogy színes érintési pontokat romboljanak.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

LEXUS NX 300h E-FOUR Executive Line

LEXUS NX 300h E-FOUR E...

Ár: 16.710.000 Ft

Évjárat: 2016 / 4

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin/elektromos

LEXUS NX 300h Executive Plus Safety Sunroof CVT NAVI

LEXUS NX 300h Executiv...

Ár: 12.990.000 Ft

Évjárat: 2016 / 11

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Hibrid

LEXUS NX 300h Executive Plus Safety Sunroof CVT

LEXUS NX 300h Executiv...

Ár: 12.990.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin/elektromos

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!