0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Biztosra mentek a Lexus NX frissítésénél

Frissült a Lexus NX, de ember legyen a talpán, aki észreveszi

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Lexus kisebbik SUV-ja frissítve érkezett, bár semmi drasztikusra nem kell számítani, csak egy óvatos biztonsági ráncfelvarráson esett át.

%KA%2014-ben mutatkozott be a Lexus NX, itt volt az ideje némi frissítésnek, ami tulajdonképpen a lámpákat érintette leginkább%KA%

2014-ben mutatkozott be a Lexus NX, itt volt az ideje némi frissítésnek, ami tulajdonképpen a lámpákat érintette leginkább

Három év elteltével egy Lexusnak is frissülni kell, az NX pedig most érte el ezt a kort. Szinte fel sem tűnt, annyira újnak hat még ma is, valószínűleg ők is így gondolták, ezért mentek inkább biztosra a frissítésnél. Külsőleg ugyanis szinte egyáltalán nem változott, a predátor-száj megmaradt, pedig azzal lehet, hogy kezdhettek volna valamit. Aki nem nézeget naponta Lexusokat, annak eláruljuk, hogy a fényszórókat kell figyelni, azoknak is csak a belsejét. Elölről nagyjából ennyi, a hátsó lámpák is valamelyest sötétebbek, némi újítást viszont lejjebb kell keresnünk, azt is csak a hibrid 300h esetében, a kis L-alakú krómozott elemekről van szó.

%KA%A hibrid 300h két króm kiegészítőt is kapott a hátsó lökhárítóra, így messzebbről is könnyű lesz beazonosítani%KA%

A hibrid 300h két króm kiegészítőt is kapott a hátsó lökhárítóra, így messzebbről is könnyű lesz beazonosítani

%KA%A hátsó fényszórók sötétebb hátteret kaptak, de valójában a futómű átgondolása volt a fő szempont%KA%

A hátsó fényszórók sötétebb hátteret kaptak, de valójában a futómű átgondolása volt a fő szempont

A lemezek alatt viszont sokat dolgoztak a japán mérnökök, az NX futóművével voltak elfoglalva. A korábbi modellnek többen kritizálták a futását és vezethetőségét, ezen új lengéscsillapítókkal, átdolgozott stabilizátor-rudakkal javítottak. Állításuk szerint sokkal jobb az úttartása és a kanyarjellemzői is az új Lexus NX-nek, de akár változtatható keménységű adaptív futóművel is rendelhető, amit nemrég az LC 500 sportkocsiban mutattak be. Motorok tekintetében nem történt változás, az NX 200t turbómotorja és a 300h 2,5 literes négyhengeressel és villanymotorral ellátott hajtásláncának teljesítménye is változatlan.

%KA%Motorjai maradtak, a teljesítményük is, a futómű több alkatrészét kicserélték, javítottak ezzel a futásán és a kanyarjellemzőin is%KA%

Motorjai maradtak, a teljesítményük is, a futómű több alkatrészét kicserélték, javítottak ezzel a futásán és a kanyarjellemzőin is

Ez is érdekes lehet:
 

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul...

Hamburgban autókat gyújtottak fel a G20 elleni tüntetők, a Mercedes segít a tulajoknak

A hamburgi G20 csúcstalálkozót a városban élők csúnyán megszenvedik. A világ vezetőinek találkozója...

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (10 db)

Egükem írta: 3 hónapja

Ráncfelvarrás meg történt, de az ára még használtan sincs 10M alatt, hogy is van ez ?

A válaszoláshoz belépés szükséges
schrank írta: 3 hónapja
Forticors írta: 3 hónapja

:))))

Nálam ez lett a nap poénja, ha fészbukk lenne menne a lájk!


Előzmények megtekintése

jajj, bugatti-t akartam írni, annak a single frame-je, amióta '98-tól megvette a vw

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: 3 hónapja
schrank írta: 3 hónapja

AZ AUDINAK MEG KELLETT VÁSÁROLNIA A BENTLIT, HOGY ARCULATA LEGYEN ÉS MÁR 20 ÉVE ABBÓL ÉL :DDD


Előzmények megtekintése

:))))
Nálam ez lett a nap poénja, ha fészbukk lenne menne a lájk!

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hónapja
gnx írta: 3 hónapja

Azt szinte biztosra veszem hogy az ihlette meg a toyotát hogy az audi óriásit szakít a disznókordon pofával. Nem koppintás mert nem úgy néz ki csak az a közös bennük hogy középen mindkettő a lökhárítót eltakarja, de ez már pl astonmartinnál is hasonlatos stb stb.

Fricska ez valahol bizonyos szinten olyan mintha bekapná a nagy hal a picit kissebbet.

Mellékesen miért kell valami állatra vagy bármire hasonlítania egy autónak? Pont ezért fricska.


Előzmények megtekintése

Az Audi a single frame-mel teremtett meg a konkrét formaelemet ami hathatósan azonosította a márkát, mint a BMW vese vagy a Volvo csőre.

És ami fontos, eddig nem nagyon használták mások, főleg nem annyira konzekvensen.

Most pl be sem ugrik az az Aston amire hivatkozol, de attól még lehetek én a tájékozatlan persze :)

A Lexus esetében bírom a merészségüket, de ez a pradator pofa nem annyira bejövős, hogy ezt akarjam meghatározó formai elemként.

A válaszoláshoz belépés szükséges
schrank írta: 3 hónapja

AZ AUDINAK MEG KELLETT VÁSÁROLNIA A BENTLIT, HOGY ARCULATA LEGYEN ÉS MÁR 20 ÉVE ABBÓL ÉL :DDD

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 3 hónapja
zold írta: 3 hónapja

ne keverd a fricskát a koppintással :)



Amúgy az NX formája meglepően jól összeáll élőben. Amire ráférne a javítás (nevetséges méretű csomagtartó) azt meg úgysem lehet egy facelifttel pótolni. Talán még a user interface-en lehetne egy kiadósat frissíteni.


Előzmények megtekintése

Azt szinte biztosra veszem hogy az ihlette meg a toyotát hogy az audi óriásit szakít a disznókordon pofával. Nem koppintás mert nem úgy néz ki csak az a közös bennük hogy középen mindkettő a lökhárítót eltakarja, de ez már pl astonmartinnál is hasonlatos stb stb.
Fricska ez valahol bizonyos szinten olyan mintha bekapná a nagy hal a picit kissebbet.
Mellékesen miért kell valami állatra vagy bármire hasonlítania egy autónak? Pont ezért fricska.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hónapja
gnx írta: 3 hónapja

Én még mindíg úgy látom ez a fricska az audi hitlerbajusz alakú malacterelő kordon single frame rácsára.

Ez legalább mutatós még ha nem is szép, de mivel itt is felkerül az első rendszám nálunk így enyhénszólva elveszíti a jellegét.


Előzmények megtekintése

ne keverd a fricskát a koppintással :)

Amúgy az NX formája meglepően jól összeáll élőben. Amire ráférne a javítás (nevetséges méretű csomagtartó) azt meg úgysem lehet egy facelifttel pótolni. Talán még a user interface-en lehetne egy kiadósat frissíteni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 3 hónapja

Én még mindíg úgy látom ez a fricska az audi hitlerbajusz alakú malacterelő kordon single frame rácsára.
Ez legalább mutatós még ha nem is szép, de mivel itt is felkerül az első rendszám nálunk így enyhénszólva elveszíti a jellegét.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tamás11 írta: 3 hónapja

Nos, igen, szemből és hátulról inkább a Rav4 kellene. Oldalról viszont nagyon tetszik az NX!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 3 hónapja

nos, az a négyzetméternyi csirkerács predátorszájt imitálva...még mindig gáz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==

Hirdetés

LEXUS tesztek

Lexus NX 300h F Sport Top teszt

Sláger lesz! Lexus NX 300h teszt Videó

Sajátos úton jár a Lexus. A Toyota hibrid hajtásláncával ad összkerékhajtást, erőt és akár emissziómentes üzemet, valamint dögös megjelenést.


Lexus IS 300h F Sport teszt

Csak ússzam meg a gyorshajtási bírságot! Lexus IS 300h teszt Videó

Sportos megjelenésű izmos szedán szerény fogyasztással? A Lexus IS 300h F Sport ezt mind ígéri. Próbára tettük, mást kaptunk: iszonyatos csendet.


Lexus GS 450h Luxury & Safety teszt

Elképesztő tudás, higgadt megjelenés - Lexus GS 450h teszt

Megkaparintottuk a luxusszedánok körében itthon legnépszerűbbnek számító hibrid legújabb generációját.


Lexus CT 200h Executive Leather Navigation teszt

Értelmes luxus - teszten a Lexus CT 200h Videó

A luxuscikkek mellé általában nehéz észérveket állítani, a Lexus CT 200h esetében azonban nem kunszt.


Lexus RX 450h teszt

Alapból luxus

Ilyen is ritkán fordult elő velem: a Lexus RX 450h Basic tesztautó átvételekor a cég munkatársa sűrűn kérte az elnézést, hogy alapmodellel kell távoznom a telephelyről.

Még több LEXUS teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

2 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

4 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

LEXUS NX 300h Executive CVT Mo.-i. Garancia. Szervizkönyv

LEXUS NX 300h Executiv...

Ár: 12.400.000 Ft

Évjárat: 2016 / 12

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin/elektromos

LEXUS NX 300h 4WD - ÁFÁS

LEXUS NX 300h 4WD - ÁFÁS

Ár: 14.790.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin/elektromos

LEXUS NX 300h Executive Plus CVT 15.438 km!

LEXUS NX 300h Executiv...

Ár: 12.390.000 Ft

Évjárat: 2016 / 9

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin/elektromos

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!