0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Wellness élményt hoz a friss S-osztály

Frissült a Mercedes S-osztály, új arccal, új motorral, még kanyarba dőléssel is érkezik

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Mercedes nagyágyújának legkisebb változása a külső, amit belül nyújt, az kész luxus, tömény kényeztetés. Komolyabb vezetéstámogató extrák és új motorok is vannak a kínálatban.

%KA%Sportosítva érkezett a frissített S-osztály, az új limuzin nagyobb lukakat kap a lökhárítóra, valamint új hűtőmaszkkal is ellátták%KA%

Sportosítva érkezett a frissített S-osztály, az új limuzin nagyobb lukakat kap a lökhárítóra, valamint új hűtőmaszkkal is ellátták

Itt az idő a Mercedes óriásának frissítésére, az S-osztály új külsővel debütált Shanghaiban. Ami lényegében kimerül az új lökhárítókban, valamint az új hűtőrácsokban, de akár Multibeam LED fényszórók is kérhetők hozzá, melyek nappali menetfényei új karaktert kölcsönöznek a limuzinnak. Emellett az új külsőt a hét új felni valamelyikével is feldobhatjuk 17-20 colos méretben. Bent is akadnak újdonságok, a hatalmas, egy üveg alatt fekvő dupla kijelző mindegyikét nagyobb felbontásúra cserélték, egyenként 12,3 colosak, de még mindig nincsenek egyben. Az új multikormányon már a legtöbb vezetéstámogató rendszer dedikált gombot kapott, valamint az E-osztályban már látott kis érintőgombokat is, melyek simogatásával irányíthatjuk a kijelzőket, akárcsak egy okostelefont.

%KA%A beltér lényegében egy szoba vagy lakosztály, ha úgy tetszik. Nagyobb felbontású 12,3 colos képátlójú monitorokat kapott a műszerfalra, nyílt pórusú, nyersnek tűnő fabetétek és új árnyalatú bőrhuzat is elérhető%KA%

A beltér lényegében egy szoba vagy lakosztály, ha úgy tetszik. Nagyobb felbontású 12,3 colos képátlójú monitorokat kapott a műszerfalra, nyílt pórusú, nyersnek tűnő fabetétek és új árnyalatú bőrhuzat is elérhető

%KA%Érintőgombok a kormányon, valamint szinte minden vezetéstámogató elektronika dedikált gombot is kapott. A wellness programok az autó egész belterét ízlésünknek megfelelően alakítják, a kijelzőkön grafikákat futtatnak, valamint a zene is az adott programnak megfelelőre vált%KA% %KA%Érintőgombok a kormányon, valamint szinte minden vezetéstámogató elektronika dedikált gombot is kapott. A wellness programok az autó egész belterét ízlésünknek megfelelően alakítják, a kijelzőkön grafikákat futtatnak, valamint a zene is az adott programnak megfelelőre vált%KA%

Érintőgombok a kormányon, valamint szinte minden vezetéstámogató elektronika dedikált gombot is kapott. A wellness programok az autó egész belterét ízlésünknek megfelelően alakítják, a kijelzőkön grafikákat futtatnak, valamint a zene is az adott programnak megfelelőre vált

Anyagok tekintetében megjelent a nyílt pórusú, erezett faborítás, ami olyan, mintha nyers lenne, persze van rajta egy szabad szemmel nem látható védő lakkréteg. Új árnyalatú bőr és friss színkombinációk is elérhetőek, valamint némi wellness funkció is. Az Energizing Comfort Control állítólag a világ első olyan autóba épített rendszere, ami előre betáplált programokkal a kocsi egész belsejét hangulatunkhoz megfelelően igazítja. A 10 perces programok alatt a klíma, az ülésfűtés vagy -hűtés, a masszírozás, az illatok és fények játéka frissítő, lazító, melegítő, élénkítő hatást képesek elérni, amire éppen vágyunk. A kényelmet az alapáras kulcs nélküli nyitás-indítási rendszer is fokozza, a kulcs is új egyébként, lakk-fekete, vagy fehér is lehet.

%KA%A teljesen LED Multibeam fényszórók az AMG-khez alapárasak, a három csíkos LED-sorról könnyű lesz felismerni az S-osztályt%KA%

A teljesen LED Multibeam fényszórók az AMG-khez alapárasak, a három csíkos LED-sorról könnyű lesz felismerni az S-osztályt

%KA%Új felnik, új színek is érkeztek, valamint egy új motor, a 4,0 literes V8-as hengerlekapcsolásra is képes%KA%

Új felnik, új színek is érkeztek, valamint egy új motor, a 4,0 literes V8-as hengerlekapcsolásra is képes

Motorok tekintetében is van új, az S 560 4MATIC 470 lóerős V8-asa. Az új duplaturbós nyolchengeres 700 Nm nyomatékot állít elő, amit mind a négy kerékhez küld, valamint a Mercedes azt állítja, ez a világ leginkább környezettudatos V8-asa. 10%-kal kevesebb üzemanyagot használ, mint elődje, és négy hengert akár le is kapcsol, ha épp nincs rá szükség. Érkezik hamarosan a frissített plug-in hibrid is, 50 kilométeres elektromos hatótávval, valamint egy egyszerűbb 48 voltos hibrid rendszerrel elérhető S-osztály és az elektromos kompresszorral feltöltött motort is beígérték. Vezetéstámogató rendszereinek hada sávváltó asszisztenssel, frissített vészfékasszisztenssel és távolságtartó tempomattal frissült, valamint telefonos alkalmazás segítségével akár az autó mellett állva is beparkoltathatjuk egy szűk helyre. Érdemes megemlíteni, hogy az új S-osztály kanyarban akár 2,65 fokkal befelé dönti a karosszériát, hogy az utasokra valamivel kisebb erők hassanak.

%KA%Kanyarban bedől, álló rajtban akár segít is az AMG által tuningolt S-osztály, bent háromküllős sportkormány és sportmutatók dobják fel a hangulatot%KA%

Kanyarban bedől, álló rajtban akár segít is az AMG által tuningolt S-osztály, bent háromküllős sportkormány és sportmutatók dobják fel a hangulatot

Ideje rátérni a nagyágyúkra, a Mercedes-AMG által kezelésbe vett S 63 4Matic+ modellre és az S 65-re. Előbbi új motort kapott, az 5,5 literes helyére az új fejlesztésű 4,0 literes biturbo V8 került, méghozzá 612 lóerős kivitelben, emellett 900 Nm nyomatékra is képes. A 7 fokozatú helyett 9 gangos duplakuplungos sport váltóval és alapáron a nagyteljesítményű 4Matic+ összkerékhajtással szerelt modell 3,5 másodperc alatt gyorsítja az óriási karosszériát 100 km/h-ra. A legkomolyabbnak számító AMG S 65 6,0 literes V12-ese maradt 630 lóerő és 1000 Nm, ami talán még mindig elég. Az AMG modellek továbbra is állítható sport kipufogóval, könnyített, ugyanakkor nagyobb igénybevételnek megfelelő futóművel és a már említett kanyardöntési funkcióval érkeznek. Sebességfüggő szervokormány, új nagyteljesítményű fékek és rajtprogram is van a fedélzetükön.

%KA%4,0 literes biturbó V8-ast kapott a kisebbik AMG, az S 63 612 lóerőt és 900 Nm nyomatékot küld mind a négy kerékre, 3,5 másodperc a 0-100, 9 fokozatú, a kormány mögött is váltható duplakuplungos sportváltó segít ebben%KA%

4,0 literes biturbó V8-ast kapott a kisebbik AMG, az S 63 612 lóerőt és 900 Nm nyomatékot küld mind a négy kerékre, 3,5 másodperc a 0-100, 9 fokozatú, a kormány mögött is váltható duplakuplungos sportváltó segít ebben

Külsőleg az S-osztály sportosabb lett, az AMG verziók mégis jól megkülönböztethetőek nagyobb légbeömlőikről, valamint az S 63 esetében 19, az S 65-nél pedig 20 colos kerekeikről. Alapáron kapják az új LED-es fényszórót, valamint a dupla kipufogóvégekkel szegélyezett hátsó diffúzoros lökhárítót. AMG sportülések, háromküllős, váltófüles sportkormány, valamint sportmutatók is járnak hozzá olajhőmérséklet, G-erők, motorerő és turbónyomás mutatókkal.

%KA%Az AMG S 65-ben maradt a 630 lóerős V12, bár ereje nem sokkal több az S 63-hoz képest, nyomatéka viszont 1000 Nm%KA%

Az AMG S 65-ben maradt a 630 lóerős V12, bár ereje nem sokkal több az S 63-hoz képest, nyomatéka viszont 1000 Nm

Ez is érdekes lehet:
 

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...

Hamburgban autókat gyújtottak fel a G20 elleni tüntetők, a Mercedes segít a tulajoknak

A hamburgi G20 csúcstalálkozót a városban élők csúnyán megszenvedik. A világ vezetőinek találkozója...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Lexus IS 300h Luxury Safety teszt

A meglepetések autója volt számomra a Lexus IS 300h. A Toyota legendásan gazdaságos hibridrendszere...

A Megane RS érkezésével frissül a GT is

Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (4 db)

Pityeszke írta: 3 hónapja
gnx írta: 3 hónapja

Köpködd inkább anyád te ökör...


Előzmények megtekintése

Kutya ugat, a karaván halad...

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 3 hónapja
lacusss írta: 3 hónapja

gnx, te szerencsétlen idióta...


Előzmények megtekintése

Köpködd inkább anyád te ökör...

A válaszoláshoz belépés szükséges
lacusss írta: 3 hónapja
gnx írta: 3 hónapja

V8 V12 hogyne az emissziója is olyan mint egy villanyautónak.

Nem is értem minek hazugsággal etetni az embereket ezek okádják a környezetbe a szennyezőanyagot.

A Volvonak elég 4 henger is a Mercinek 8 sem hanem 12 kell.

Már csak a Bugatti 16 hengerese több mindennél.

Hol itt a környezetvédelem német mocskok?


Előzmények megtekintése

gnx, te szerencsétlen idióta...

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 3 hónapja

V8 V12 hogyne az emissziója is olyan mint egy villanyautónak.
Nem is értem minek hazugsággal etetni az embereket ezek okádják a környezetbe a szennyezőanyagot.
A Volvonak elég 4 henger is a Mercinek 8 sem hanem 12 kell.
Már csak a Bugatti 16 hengerese több mindennél.
Hol itt a környezetvédelem német mocskok?

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Hirdetés

MERCEDES-BENZ tesztek

Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC Coupé teszt

Magasan hordja a farát – Mercedes GLC 220 d Coupé

Csak a képeken tolakodó, a valóságban épp jó méretű SUV a GLC. Kupé farával mindent elveszít abból, amitől praktikus lehet, viszont ez a divat, aminek maximálisan megfelel.


Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.


Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Tömör gyönyör - Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Új generációjába lépett a Mercedes-Benz C-osztály kupé változata is. Igazi hódító köntösben, 211 lóerős turbós benzinesével vallattuk.


Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC teszt

Drága búcsú - Mercedes ML 350 BlueTEC teszt

Olyan Mercedes ML járt nálunk, amiben szinte minden volt, akár a búcsúban. Csak az extrák ára 11,5 millió forintot tett ki.


Mercedes-Benz B 200 Automata teszt

Hogy ez mennyivel jobb autó lett! Mercedes-Benz B 200 teszt

Csak egy frissítést kapott a három évvel ezelőtt megjelent Mercedes B-osztály, ám nagyon sokat fejlődött. Egy baja van csak: nem a mi autónk.


Még több MERCEDES-BENZ teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

2 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

4 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MERCEDES-BENZ S-OSZTÁLY S 320 CDI (Automata)

MERCEDES-BENZ S-OSZTÁL...

Ár: 4.290.000 Ft

Évjárat: 2007 / 5

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ S-OSZTÁLY 400 SE (Automata)

MERCEDES-BENZ S-OSZTÁL...

Ár: 1.299.999 Ft

Évjárat: 1992 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ S-OSZTÁLY S 350 Turbo D (Automata)

MERCEDES-BENZ S-OSZTÁL...

Ár: 2.400.000 Ft

Évjárat: 1992 / 11

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!