Kisebb motor, több erő a friss kétajtós S-osztályban

Frissült az S-osztály kupé és kabrió, az AMG S63 kisebb, de erősebb motort kap

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Modernizálták az S-osztály kétajtós kiviteleit, a kupé és a kabrió is változik. Nem csak külsőleg, a technikai tartalomra is gondoltak, pláne az AMG modelleknél.


Az S-osztály limuzint követően frissültek a kétajtósok is. Az S-osztály Coupé és Cabriolet azonos változásokon ment keresztül, ami külsőleg leginkább hátulról lesz feltűnő. Valamelyest változtak a lökhárítók, elöl pedig a fényszórók rajzolata is kicsit más, a hátsók viszont teljesen újak, ráadásul OLED technológiával szórják a fényt. A kétajtós S-osztály viszont bent is frissült, új a kormány, nem csak a sportkiviteleknél, hanem a kifinomult verzióknál is, és végre a Mercedes is belátta, hogy néhány egyszerűbb gombbal a kormányon könnyebben kezelhető a tempomat, mintsem valamelyik bajuszkapcsolón a sok közül a kormány mögött.
A dupla kijelzős műszerfalat szintén kicsit gatyába rázták, cserélték a két 12,3 colos kijelzőt újabb darabokra, valamint a középkonzolon lévő tekerővel és érintőpaddal kezelhető Comand infotainment rendszerből is a legfrissebbet húzták rájuk. Van két új modell, az amerikai piacra megérkezett az S560 duplaturbós V8-as motorral, ami 463 lóerőt teljesít, és mind a hátsókerékhajtású kabriót, mind a 4Matic összkerékhajtású kupét is 4,5 másodperc alatt gyorsítja 100 km/h-ra. Európa kap egy V6-os kivitelt, az S450 4Matic 367 lóerőt teljesít, és ezzel 5,5 másodperc elég a 0-100-as sprinthez.
Hirdetés

Nem maradnak ki a Mercedes-AMG kivitelek sem, kívülről egyaránt megújul az S63 és az S65 is, méghozzá az AMG GT-n megismert Panamericana hűtőráccsal, ám a forma marad, csak a függőleges rácsozás érkezett. Az AMG modelleknél a legfontosabb változás a kisebbiket, az S63-at érintette, mivel repült az 5,5 literes biturbó V8-as, helyére az AMG GT-ben debütált szintén duplaturbós, de csak 4,0 literes V8-as érkezett. Erőből persze így sincs hiány, 603 lóerőt ér, 900 Nm nyomatékot termel a kompakt nyolchengeres, amivel szédítő 3,4 másodperc alatt eléri a 100 km/h-át, és az AMG GT-től eltérően itt 9 fokozatú duplakuplungos automata váltóval párosítják. A csúcs S65 orrában továbbra is megmaradt a 621 lovas V12-es, viszont mindkét AMG modell nagyobb, 15,4, hátul 14,2 colos karbon-kerámia féktárcsákat kap, elöl hatdugattyús féknyergekkel.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.27. at 15:04
    Permalink

    Meglepődnék ha a régi V6 os motort kapná meg s450-es néven mikor a vele teljesen azonos S osztály limuzinba most mutatkozott be az S450 [b]sor6[/b] 367 benzines lóerő és + 22 elektromos lóerővel az összeteljesítménye pedig 399 lóerő mivel itt nem a váltóházba hanem a kardántengyely váltóház kivezetésére szerelték az elektromos motort .

    Na de nemek tényleg mindegy milyen hülyeséget hordanak itt össze …elvégre tudjuk hogy ezen az oldalon [b]SAJNOS [/b]még a hülyeség is bőven belefér a mindennapok sivár kis életébe . A szomorú az hogy ezt még nem is próbálják meg leplezni azzal , hogy legalább utána járnának annak mi jelenik meg konkrét cikként/hírként az oldalon 😀

Vélemény, hozzászólás?