0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Szolidan a ringen, keresztben a parkolóban

Golf R-t próbáltunk a Hungaroringen, mégis jobb volt a buli a parkolóban

·

Elég jó buli lesz a hétvégi Volkswagen-találkozó a Hungaroringen. A márkabarátok valódi ritkaságokat, vadonatúj autókat és veteránokat is láthatnak, de Ronny mindenképp felkeresendő!

%KA%Kinőtte magát a hungaroringi Golf, majd Volkswagen-találkozó, egyre több a lehetőség, az izgalmas program, idén is lesz pályán vezetés%KA%

Kinőtte magát a hungaroringi Golf, majd Volkswagen-találkozó, egyre több a lehetőség, az izgalmas program, idén is lesz pályán vezetés

Holnap nyitja kapuit a hatodik Volkswagen-találkozó a Hungaroringen, ma pedig bekukkantottunk az előkészületekbe, az építésbe, és olyan dolgokat próbáltunk, amiket holnap csak a legszerencsésebbeknek lesz alkalmuk. A Volkswagen idén is elhozta a Driving Experience Teamet, hogy a kilátogató ne csak álló autókat, de száguldó sportos Golfokat és egy őrült pilótát is láthasson, aki úgy táncol a ritka Golf Clubsport S-sel, mintha hátsókerekes driftautó lenne.

%KA%A Golf R a legerősebb, 310 lóerős és összkerekes, de a GTI Performance is 245 lovas és difizáras, szóval a kanyarsebességek elég meggyőzőek%KA% %KA%A Golf R a legerősebb, 310 lóerős és összkerekes, de a GTI Performance is 245 lovas és difizáras, szóval a kanyarsebességek elég meggyőzőek%KA%

A Golf R a legerősebb, 310 lóerős és összkerekes, de a GTI Performance is 245 lovas és difizáras, szóval a kanyarsebességek elég meggyőzőek

A mai programunk a ring aszfaltján két blokkból állt; volt egy vezetés és egy autóztatás. Előbbi a Golf GTI 15 lóerővel erősebb és egy differenciálzárral ügyesebb Performance flottájából, valamint egy sor Golf R-ből állt. Mivel utóbbi az erősebb, 310 lóerős 2,0 literes turbó benzines és összkerekes, gondoltam, azt szelídítem meg először. Jártam már a Hungaroringen korábban az A45 AMG-kkel, ami tényleg kiváló móka volt, és annak 380 lóereje is bőven elég volt amatőr kezeim alatt, így a 310 lovas Golftól nem paráztam. Mivel nem csak minket, hanem ügyfeleket is kormányhoz engedtek, a biztonságot fokozottan előtérbe helyezték, így túl nagy tempót nem mehettünk. Egy-egy kanyarban sikerült komolyabb oldalirányú erőket kicsalogatni a Golf R-ből, valamint a 7 fokozatú DSG által a visszaváltásoknál halk puffanásokat a kipufogóból. Tulajdonképpen nem is volt szükség nagyobb tempóra, hiszen egy Golf R alapvetően hétköznapi autó, de nem veszi zokon, ha esetleg, valamilyen véletlen folytán útba ejtünk egy kis pályázást.

%KA%A TCR-es versenyautókban ülve átélhetjük azt, amiről a pályázás valóban szól. Az egy dolog, hogy meleg van az autókban, de olyan sebességgel kanyarodnak, amilyennel egy utcai Golf nem tud%KA%

A TCR-es versenyautókban ülve átélhetjük azt, amiről a pályázás valóban szól. Az egy dolog, hogy meleg van az autókban, de olyan sebességgel kanyarodnak, amilyennel egy utcai Golf nem tud

%KA%Csak a lámpák csereszabatosak az utcai Golfokkal, na meg a váltó kapcsolója. Motorja 350 lóerős, és az egész autó csupán 1285 kiló a pilótával%KA% %KA%Csak a lámpák csereszabatosak az utcai Golfokkal, na meg a váltó kapcsolója. Motorja 350 lóerős, és az egész autó csupán 1285 kiló a pilótával%KA%

Csak a lámpák csereszabatosak az utcai Golfokkal, na meg a váltó kapcsolója. Motorja 350 lóerős, és az egész autó csupán 1285 kiló a pilótával

A hétköznapi R-ből kiszállva bukósisakot húztunk, és már csattant is az ötpontos biztonsági öv a TCR Golf jobb1-ében ülve. A verseny Golfok 350 lóerős 2,0 literes turbós benzinmotorjához sperrdifit társítottak. Valódi versenyautó, egyedül a váltókar lehet ismerős és a karosszérián is csak a lámpák csereszabatosak egy utcai GTI-vel. Itt már volt rendes tempó, kis előzgetés, hogy lássuk, milyen a versenyhangulat és az adrenalinszint hirtelen felugrása. Innen lesétáltunk Ronny-hoz a paddock alá. Hogy ki ő? A legszűkebb helyre párhuzamosan parkolás világrekordere és nem mellesleg azzal a ritka Golf Clubsport S-sel jár, amivel a parkolóban várt ránk.

%KA%Ronny "C´Rock" Wechselberger autója egy korábbi Norschleiffe csúcstartó, a legerősebb GTI, a Clubsport S. Hatos kézi váltójával ugyanolyan könnyű, mint a TCR versenyautó, nagyon közvetlen és elképesztően kezes%KA%

Ronny "C´Rock" Wechselberger autója egy korábbi Norschleiffe csúcstartó, a legerősebb GTI, a Clubsport S. Hatos kézi váltójával ugyanolyan könnyű, mint a TCR versenyautó, nagyon közvetlen és elképesztően kezes

%KA%Pici gáz, kuplung kinyom az első bójánál, másodiknál húzzuk a kézit, majd a harmadiknál egy fél fordulat a kormányon és fék − Magyarázza Ronny. És egyébként tényleg nem volt nehezebb, mint ahogy elmondta, harmadjára sikerült párhuzamosan betenni a Golfot a helyére%KA% %KA%Pici gáz, kuplung kinyom az első bójánál, másodiknál húzzuk a kézit, majd a harmadiknál egy fél fordulat a kormányon és fék − Magyarázza Ronny. És egyébként tényleg nem volt nehezebb, mint ahogy elmondta, harmadjára sikerült párhuzamosan betenni a Golfot a helyére%KA%

Pici gáz, kuplung kinyom az első bójánál, másodiknál húzzuk a kézit, majd a harmadiknál egy fél fordulat a kormányon és fék − Magyarázza Ronny. És egyébként tényleg nem volt nehezebb, mint ahogy elmondta, harmadjára sikerült párhuzamosan betenni a Golfot a helyére

Ronny valódi őrült, akinek a hétköznapi autója nem hogy piszok jó időt megy a Nordschleifén, de még hidrós kézi is van benne − bár azt mondja, hétköznap azt egyszerűen leköti a rendszerről, úgy legális. Megtanított minket, hogyan parkoljunk stílusosan, majd megmutatta, hogy kell úgy megtáncoltatni egy elsőkerekes autót, hogy még egy hátsókerekes is megirigyelje és azt, amit mi balra előre kézifékkel megcsináltunk, ő hátrafelé kezdte el és egy 180 fokos fordulat után tűpontosan a két bója között fejezte be. A hétvégén 12 szerencsés vezetheti a pályán a GTI és R Golfokat, valamint Ronny is vállal néhány fuvart, meg persze bemutatót és egy szerencsés egy tetőtől talpig leszervizelt hatos Golffal térhet haza. Márkabarátoknak kötelező, az autók szerelmeseinek ajánlott a megjelenés.

%KA%Ő ezt egy kicsit máshogy tolja, neki megy hátrafelé is, miután tett egy 180 fokos fordulót, de egy sima kanyarodást is olyan szépen csinál, akár egy hátsókerekes autóval. Mindenki megnézheti a hétvégén, hogyan parkol egy rekordtartó%KA%

Ő ezt egy kicsit máshogy tolja, neki megy hátrafelé is, miután tett egy 180 fokos fordulót, de egy sima kanyarodást is olyan szépen csinál, akár egy hátsókerekes autóval. Mindenki megnézheti a hétvégén, hogyan parkol egy rekordtartó

Ez is érdekes lehet:
 

A Mercedes-Maybach 6 az Iparművészeti Múzeumban mutatkozott

Egyszerűen szárazföldi jachtnak becézik a Mercedes-Maybach 6 Cabriolet tanulmányautót. Valóban...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Szlovénia csak 2030-ig engedélyezné a hagyományos meghajtású járművek eladását

A szlovén kormány elfogadta az alternatív üzemanyagokról szóló stratégiáját, amely szerint 2030...

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk...

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy...

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Eladó a Mitsubishi dicső múltjának egy fontosabb szelete

19 órája – Sztori

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű sárga fényezéssel, borsos árcédulával.


Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Erre mondod majd, hogy ilyet aKaroq!

22 órája – Újdonság

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység? Átalakítható hátsó üléssor? Prémium hangszigetelés? Több, mint Simply Clever.


Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF 1.9 TDi Comfortline

VOLKSWAGEN GOLF 1.9 TD...

Ár: 1.599.999 Ft

Évjárat: 2007 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN GOLF Variant 1.6 GL valós 159 e km.vonóhorog.tökél

VOLKSWAGEN GOLF Varian...

Ár: 159.000 Ft

Évjárat: 1997 / 1

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF 1.6 GL GTI optika!

VOLKSWAGEN GOLF 1.6 GL...

Ár: 850.000 Ft

Évjárat: 1988 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!