A londoni Formula E futamon nyilatkozott Anand Mahindra a jövőbeli terveiről, önvezető autókat szeretne Mahindra emblémával
Nagy vágyakra derült fény néhány Anand Mahindrával történt interjú során. Folyamatosan meglepetéseket okoz az indiai autógyártó, most sem kételkedünk benne, hogy az álmok hamarosan valóra válnak. A Formula E sorozatban is van egy szponzorált autójuk, és a londoni futamon Anand személyesen is részt vett, itt derült ki, hogy önvezetÅ‘ autókban gondolkodnak. Ennél többet egyelÅ‘re nem árult el, de kétségtelen, hogy a lehetÅ‘ségeik adottak, minimum elektromos autó megépÃtésére.
Több piacon már komoly szereplÅ‘nek számÃt a Mahindra, leginkább a kishaszonjárművek között. Pickupjaik elég használható darabok, de a
XUV500 szabadidÅ‘-autó sem feltétlenül tragédia. Mivel a Mahindrának már nem csak saját autógyára van, de a Ssangyonghoz és a Pininfarinához is bevásárolta magát, és egyébként hatalmas elektrotechnológiai cége is van, minden adott. Most már az ehetÅ‘ formatervrÅ‘l is van ki gondoskodjon, és eddig nagyjából mindent véghezvittek, amit megálmodtak. Autóik ugyan indiai szemmel nézve egész jók, az Európában elvárt szintet éppen csak megütik. Ennek ellenére elÅ‘fordulhat, hogy a Tesla konkurensévé válnak valamikor a jövÅ‘ben, de reméljük, sokkal jobban kidolgozzák majd az önvezetÅ‘ funkciót, mint az eddigi autóikat, ha India utcáin boldogulnak majd maguktól, akkor mi is nyugodt szÃvvel ülhetünk majd bele itthon.
Na igen, ez a mission impossible-kategória. Önvezető autót India útjaira:)
[url]https://www.google.hu/search?q=streets+in+india&client=opera&hs=yZl&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjih5b47ODNAhWMchQKHQcUBVgQ_AUICCgB&biw=931&bih=610[/url]
A Ssangyong koreai mérnökeivel kooperálva viszont biztos össze lehetne hozni egy korrekt rendszert, házon belül. És ne felejtsük ki a Revát sem, mert az is a Mahindra-konszernhez tartozik. Valóban minden adott lenne, várjuk a fejleményeket.