A BMW országa vagyunk

Hazánkban a legtöbben a BMW-re keresnek

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Összeadták a világ Google kereséseinek adatait, miszerint nem a Volkswagen a legtöbbeket érdeklő autómárka, pedig az eladások alapján épp most jelentették be, hogy övék a cím.


A furcsa kutatások sorát bővítette most a Quickco, az eredmények pedig kicsit meglepőek. A legnagyobb keresőoldal, a Google világszintű adatait adogatták össze, az emberek autómárkák utáni kereséseire voltak kíváncsiak. Európa nagy része, beleértve Magyarországot is a BMW után vágyakozik, míg Oroszország egy hatalmas Hyundai embléma mutatja, hogy ott arra keresnek leginkább. A koreai gyártó ráadásul a negyedik helyen tanyázik, a harmadik a Honda, a japán márka iránt leginkább Kanada és Dél-Amerika vágyakozik, a második a BMW, az első hely pedig a Toyotáé.
Hirdetés
A legtöbb ország piros, ami a Toyota felségterületét jelzi. Afrika nagy része, Ázsia, Ausztrália és persze Észak-Amerika is Toyotára keresett a legtöbbet az utóbbi időben, furcsa módon a Volkswagen csupán a 7. a listán, a konszern többi tagja, mint például az Audi pedig épp csak megjelenik a térképen. Az eladási számok alapján viszont épp most nyúlták le a világ legkeresettebb autója címet a Toyotától, de az emberek nagy része még így is inkább a japánra keres. Nem meglepő, hogy a svédeknél a Volvo a menő, bár épp a Volkswagen egyik modelljéből adtak el náluk a legtöbbet tavaly. Vannak érdekességek a térképen, mint például Niger, ott a Bugatti a nyerő, de Jemen, Laosz és Nepál Mini után sóvárog.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.27. at 22:10
    Permalink

    Igazad van, az általánosítás nem szép dolog, de azért nevezik így, mert általában az adott csoportra igaz. Aki a márka szeretetéből tart ilyen autót, nem azért hogy felvágjon, azokkal semmi gond, minden tiszteletem az övék. Bár aki felvág, nekem az sem probléma, érezze jól magát 🙂

  • 2017.10.27. at 22:10
    Permalink

    Gratulálok az előttem lévő hozzá szoloknak, komoly intelligenciáról tanúskodik amit le írtatok! Persze megy a nagy általánosítás megint. Mint minden márkánál itt is vannak nem éppen előnyös gondolkodásukról és viselkedésikről jellemző emberek, de azért ennyire nem kellene mindenkit lenézni aki szereti az adót márkát! Ép úgy mint az autót sem az sem mind szét hullót darab, söt! Én nem is igen látok olyant akié ne lenne rendesen karbantartva, tizenéves autókon meg előfordulnak már hibák, de ez minden autó típusra jellemző! A másik meg,én inkább ülök egy 14éves autóba amibe tudom hogy más autóval szembe nagyobb biztonságba vagyok mint egy alsó kategóriás autóba és még 8év hitelt sem kellet felvennem rá majd 2x-es árat vissza törlesztenem, ezt meg meg veszem bizonyos összegért aztán ha gond van akkor vesz egy másikat az ember ha teheti, nem pedig még x évig törleszteni a nemlétező autó árát, meg rettegni attól hogy vajon nem-e szűnik meg munkahelye vagy következik be egy olyan eset amikor másra is kell a pénz….

  • 2017.10.27. at 22:10
    Permalink

    Gratulálok az előttem lévő hozzá szoloknak, komoly intelligenciáról tanúskodik amit le írtatok! Persze megy a nagy általánosítás megint. Mint minden márkánál itt is vannak nem éppen előnyös gondolkodásukról és viselkedésikről jellemző emberek, de azért ennyire nem kellene mindenkit lenézni aki szereti az adót márkát! Ép úgy mint az autót sem az sem mind szét hullót darab, söt! Én nem is igen látok olyant akié ne lenne rendesen karbantartva, tizenéves autókon meg előfordulnak már hibák, de ez minden autó típusra jellemző! A másik meg,én inkább ülök egy 14éves autóba amibe tudom hogy más autóval szembe nagyobb biztonságba vagyok mint egy alsó kategóriás autóba és még 8év hitelt sem kellet felvennem rá majd 2x-es árat vissza törlesztenem, ezt meg meg veszem bizonyos összegért aztán ha gond van akkor vesz egy másikat az ember ha teheti, nem pedig még x évig törleszteni a nemlétező autó árát, meg rettegni attól hogy vajon nem-e szűnik meg munkahelye vagy következik be egy olyan eset amikor másra is kell a pénz….

  • 2017.10.27. at 22:10
    Permalink

    Egy-egy hulladékért, amiben a sutyerákok feszítenek, mint pók a lucernásban öt forintot sem adnék.
    Soknak a hangja nagyobb, mint a teljesítménye, és annak is jó része füst formájában távozik a kipufogón. Arról nem is beszélek, amikor a rendszámok zörögnek a tuc-tuctól.
    Olyankor szoktam a legjobbakat röhögni, amikor rúgatják a szekeret, aztán a hátsó híd kiugrik, mert sz@rrá van az egész rohadva.
    Arról, hogy havas-jeges úton a könnyű hátulja miatt nem lehet mozogni vele – a nem működő, vagy nem létező elektronika miatt -, egy másik cikk témája lehetne.

  • 2017.10.27. at 22:10
    Permalink

    Inkább veszek egy kisebb, de jó állapotú autót, mint egy prémium, buherált lomot. Nem értem ezt a nagy BMW imádatot, nekem semmivel sem jobb, mint egy Toyota. Presztízse meg csak akkor van, ha 1-3 éves, egy tíz év feletti példánynál már inkább azt mondják, hogy na ennek is BMW kellett, pénze meg nincs a csórónak…

  • 2017.10.27. at 22:10
    Permalink

    Irigyek vagytok :))
    Hadd örüljön a lomnak a kispolgár…..
    Unix, utolsó éves nettó árbevétel:52 461 057 000 HUF
    Ehhez sem a Toyota segítette hozzá…..

  • 2017.10.27. at 22:10
    Permalink

    Persze , hogy arra keresnek rá mert behozták Németből a megkímélt alig 1.000.000 km et futott 320d-520d-ket pávázni amiket aztán eladtak 150.000 km et futott példányonként… és most kell hozzá a rengeteg alkatrész … 😀

Vélemény, hozzászólás?