0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Jose Mourinho síelni ment a Jaguar F-Pace-szel 

Híres fociedző tesztelte a Jaguar csúcs crossoverét

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A híres fociedzőt, José Mourinhót kérte fel a Jaguar, hogy csúsztassa meg pár kör erejéig az F-Pace-t egy befagyott tavon Svédországban.

-30 Celsius fok ide vagy oda, nagy élmény lehet hajtani egy 380 lóerős bestiát a festői fehér tájon

-30 Celsius fok ide vagy oda, nagy élmény lehet hajtani egy 380 lóerős bestiát a festői fehér tájon

Arjeplogban járunk, Svédországban, a Jaguar-Land Rover tesztpályáján, ami egy közel 60 kilométeres befagyott tó, szerény -30°C társaságában. Bevallom, "petrolheadként" nem igazán tudtam először, ki az a José Mourinho, és miért érdemelt meg egy ilyen lehetőséget a brit autógyártól, de pillanatok alatt kiderült az internet mély bugyraiból, hogy a világ legismertebb és legsikeresebb labdarugóedzőinek egyikéről beszélünk. Így már érhető, miért kaphatta meg pár mókás körre a tavaly bemutatott, idén év elején boltokba kerülő Jaguar F-Pace prototípusát. Úgy tűnik, csupán 40 kilométerre az sarkkörtől is élvezte a menetet az edző úr, hiszen máris rendelt egyet a Jaguar izmos crossoveréből, ami egy F-Type Coupéhoz csatlakozik majd a garázsában.

A Jaguar elmondása szerint hamarosan bárki átélheti ezt az élményt − bár nyílván nem filléres összegekért

A Jaguar elmondása szerint hamarosan bárki átélheti ezt az élményt − bár nyílván nem filléres összegekért

Mourinho egy F-Pace S-ben mutathatta meg vezetési tudását, természetesen egy profi finn instruktorral, Tommi Karrinahoval. A híres edző elmondta: "A felvezető kör Tommival hatalmas adrenalinlöketet adott. Ez olyas valami, amit csak akkor éreztem ezelőtt, mikor 80 000 futball fan előtt állhattam ki." A motorháztető alatt természetesen az F-Pacehez kínált legerősebb 3,0 literes V6-os volt, ami 380 lóerős, és 450 Nm nyomatékot ad le minden tengelyére egy ZF 8 sebességes automataváltón keresztül. A Jaguar impozáns crossoverének hardvere álló helyzetből 5,1 másodperc alatt repíti 100 km/h-ára, mielőtt elérné a 250 km/órás csúcsot. Az F-Pace S egyébként elérhető lesz még egy 3,0 literes turbódízel erőforrással is, de ez valamivel lassabban, 5,8 mp alatt futja a 0-100-as sprintet és csúcssebessége 240 km/óra.

A forgatás persze nem véletlenül készült el. 2017-től kezdve bárki átélheti ezt a kalandot, hiszen ezen a helyszínen nyitja meg kapuit a Jaguar Ice Drive Experience.

Ez is érdekes lehet:
 

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

A Megane RS érkezésével frissül a GT is

Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén...

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul...

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

Lexus IS 300h Luxury Safety teszt

A meglepetések autója volt számomra a Lexus IS 300h. A Toyota legendásan gazdaságos hibridrendszere...

Használt prémiumautók egymillió forintig. Audi, BMW, Mercedes

Prémiumra vágyik a magyar. Persze, a legtöbbet akarjuk kihozni abból, amennyink van és csábítóak...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1qYWd1YXI=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

Bezzenev írta: 2016 február 10., szerda 12:05:00

bocsi, sztem ez a civices hir, megér egymisét http://totalcar.hu/magazin/hirek/2016/02/10/megmutatja_a_honda_az_uj_europai_civicet/ ha az orra is olyan lesz, mint az usa sedané, meg a hatso traktus is csak osszenyomva, akkor vegre egy franko gepet kap eu...2 nyomi ufo gen utan.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1qYWd1YXI=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1qYWd1YXI=

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1qYWd1YXI=

Hirdetés

JAGUAR tesztek

Jaguar F-Pace 2.0 D AWD Portfolio teszt

Messze a legkívánatosabb SUV - Jaguar F-Pace teszt

Luxusszedánok és sportautók után SUV kellett a Jaguarnak. De miért?! Nem mondanám jobbnak a többieknél, erre mégis emlékezni fogok.


Jaguar XE 2.0 D Portfolio teszt

Kilóg a prémiumvilágból. De vajon merre? Jaguar XE teszt

A német prémiummárkák erős alternatívája szeretne lenni a Jaguar, a vadonatúj XE-vel a középkategóriában. Vajon lehet valós ellenfél?


Jaguar XF 2.2 D Premium Luxury teszt

Meg lehet szeretni! Négyhengeres dízel Jaguar XF teszt Videó

Alaposan feladja a leckét a Jaguar, a Mondeo alapú X-Type után már a frissített XF is kínál négyhengeres dízelt. Újabb vevőket kíván meghódítani, és meg kell hagyni, van rá esélye.

Még több JAGUAR teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

17 órája – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

3 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

3 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

JAGUAR XJ 6 4.2

JAGUAR XJ 6 4.2

Ár: 800.000 Ft

Évjárat: 1977 / 3

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

JAGUAR X-TYPE 2.2 D Executive (Automata)

JAGUAR X-TYPE 2.2 D Ex...

Ár: 3.199.000 Ft

Évjárat: 2008

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

JAGUAR XJ 3.0 V6 D Luxury-300LE-ÁFÁS

JAGUAR XJ 3.0 V6 D Lux...

Ár: 23.190.000 Ft

Évjárat: 2016 / 2

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!