0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Idő előtt mutatkozott be az új Renault Scénic

Hivatalos fotókon látható a Renault legújabb egyterűje

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A hivatalos megjelenése előtt leplezte le a francia gyártó a vadonatúj Scénicet, amely jövő héten debütál a Genfi Autószalonon.

A Capture köntösét örökölte az új Scénic, amelyről hamarosan minden információ rendelkezésre áll majd. A francia egyterű jövő héten mutatkozik be Genfben

A Capture köntösét örökölte az új Scénic, amelyről hamarosan minden információ rendelkezésre áll majd. A francia egyterű jövő héten mutatkozik be Genfben

A hét elején kiszivárgott információk és fotó után a Renault hivatalosan is leleplezte legújabb egyterűjét. Az új Scénic bizonyíték arra, hogy nem kell feltétlenül unalmasnak lennie ennek a szegmensnek. Ezúttal is a franciák legújabb formanyelvét vetették be, mellyel pofás külsőt tudhat magáénak az autó. Nem nehéz észrevenni, hogy a formát a Capture-tól örökölte. A legmagasabb felszereltségi szinthez C-alakú teljes LED-es fényszórókat is kapunk, melyek tovább javítanak a megjelenésen.

A CMF-C platformra épülő Scénic motorpalettáját az új Megane-tól örökölte. Benzines fronton négyhengeres, 1,2 literes turbóst, míg dízelek tekintetében a jól ismert 1.5 és 1.6 dCi-t választhatjuk. Később esély van arra is, hogy egy hibrid dízel egység is bekerül a kínálatba. Arról egyelőre nincs információ, hogy az összkerék-kormányzás elérhető lesz-e a modellben. Belső fotókat sem közölt még a gyártó, nem kell azonban már sokáig várni, jövő héten minden kiderül a Genfi Autószalonon.

Ez is érdekes lehet:
 

Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai...

Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége...

Új autóból közel százezer, használtból csaknem 150 ezer került útjainkra tavaly

Az új autók piacánál is jelentősebb a használtaké. Még akkor is, ha csak a frissen útjainkra...

Minden infó az új Skoda Octaviáról

Már egy ideje ismerjük a fizimiskáját, Bécsben azonban minden részletével bemutatkozott az új...

Csökkent a jogosítványok érvényességi ideje, de van kiskapu

Az idei évtől már nem az orvosi vizsgálat napja határozza meg a jogosítványok érvényességét...

Jó eséllyel az év leghidegebb hétvégéje áll előttünk. Vajon bírják az autók?

Motorfelújítót és több villanyautó-gyártót is megkérdeztünk arról, hogy bírják-e az autók az...

Év Autója 2017 - szerintünk

Az Év Autója díj döntőseit már ismerjük, a végső győztesre még közel két hónapot várnunk kell...

Citroën XM 2.1 D12 Turbo automata, 1993 - használtteszt

Negyedmillió forint, ennyit ér ma a franciák jövője. Pontosabban a ’90-es években gondolt jövőjük...

Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (4 db)

nick_ írta: 11 hónapja

Húúúúúú ..... ez nagyon jó lett! Kíváncsi lennék a beltérre is, szerintem a Renault ott is nagyot alkot, bár gondolom túl sok újítás nem lesz, átveszik a Renault mostani építőelemeit. Azokkal sincs baj. A Renault egyre jobb lesz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 11 hónapja

na, igy kell vagany egyterűt csinalni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tamás11 írta: 11 hónapja

"A legmagasabb felszereltségi szinthez C-alakú teljes LED-es fényszórókat is kapunk, melyek tovább javítanak a megjelenésen."
Szerintem ezzel a megjelenéssel semmi probléma nincs, "javítani" nem kell rajta. Tetszik...

A válaszoláshoz belépés szükséges
kopasz írta: 11 hónapja

Az elődmodell formavilágához képest ez egy hatalmas előrelépés lett.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Friss tesztek

Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Nem ér a neve! Renault Scenic IV teszt Videó

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai crossoverként nézzük. Úgy még családi autónak is egész jó.


Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Hetedik mennyország - Opel Zafira teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra is a praktikusság és a könnyű variálhatóság.


BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Hirdetés

RENAULT tesztek

Renault Talisman Grandtour Intens 1.6 dCi 130 EDC teszt

Pakolható francia – Talisman Grandtour teszt

Garantáltan jó választás a 130 lóerős dízelmotor a Talisman Grandtourhoz. Igazi utazós kombi a duplakuplungos automatával, de jobban is elsülhetett volna.


Renault Espace 1.6 TCe Initiale Paris teszt

Arcot vált - Renault Espace 1.6 TCe teszt Videó

Egyetlen benzinmotorjával, a paletta legerősebbjének számító 200 lovas 1.6 TCe-vel és csúcsfelszereltséggel járt nálunk az új Renault Espace.


Renault Twingo 1.0 SCe teszt

Csók a hatvanas évekből - Renault Twingo teszt Videó

Négy üléssel, négymillióért súlyos eset az új Twingo. Jó kocsi? Farmotoros, csinos, de ezzel az árral nagyon nem a "mi autónk".


Renault Scénic XMOD 1.6 dCi Privilége teszt

Felvág, de van is mire - Renault Scénic XMOD teszt

Szabadidő-autónak álcázott XMOD szériájával, annak is csúcsverziójával járt nálunk a Renault Scénic. Vagány, és még mindig remek családi autó.


Renault Captur 1.2 TCe EDC Dynamique teszt

Zabálni fogják. Renault Captur teszt

Nagy siker lesz a Captur. Amit tudnia kell, tudja, a dizájnja pedig zseniálisra sikeredett. A Clio-alapú kis crossovert 1,2 literes benzines turbómotorral és dupla kuplungos automata váltóval teszteltük.


Még több RENAULT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Tizenharmadszor nyert Stéphane Peterhansel Dakart

1-3 Dakar győzelem a Peugeot-tól

16 órája – Sztori

Elsöprő győzelmet aratott a Peugeot. 9000 kilométer után is a legjobbaknak bizonyultak a világ egyik legnehezebb tereprali futamán.


Gyengébb, mégis lenyomja a GT-R-t és az új NSX-et a McLaren 540C

Japánokat aláz a legolcsóbb McLaren Videó

2 napja – Sztori

Árával középre lő, a leggyengébb, és csak hátul hajt, míg ellenfelei összkerekesek, mégis mindkettőt lenyomja. Hogyan? Ilyenkor fontos a tömeg/lóerő arány.


Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

Több mint 1200 lóerős GT-R épül Magyarországon

2 napja – Sztori

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége. Egy tank benzint 7 perc alatt tudna megenni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

RENAULT SCENIC Scénic 1.4 TCe Expression

RENAULT SCENIC Scénic...

Ár: 2.390.000 Ft

Évjárat: 2010 / 4

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

RENAULT SCENIC Scénic 1.4 16V Alize

RENAULT SCENIC Scénic...

Ár: 765.000 Ft

Évjárat: 2003 / 3

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

RENAULT SCENIC Scénic 1.6 Dynamique LPG+TEMPOMAT+DIG.KLÍMA!!

RENAULT SCENIC Scénic...

Ár: 980.000 Ft

Évjárat: 2004 / 8

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!