Nagyobb és izmosabb motort kap a Honda Jazz

Honda Jazz - Sportosabb arccal és izmosabb motorral frissül

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Új motorjával és friss felszereltségével egyaránt sportosabb irányt kíván venni a Honda Jazz.


Bár az aktuális, harmadik generációs Honda Jazz már 2013 vége óta gyártásban van, hozzánk csak 2015-ben futott be. Nem szabad klasszikus kisautóként kezelni, hiszen annál többet tud, és ahhoz a kategóriához mérten drága is. Variálhatóságáért, helykínálatáért és csomagteréért, valamint aszkéta motorjáért eddig is imádhattuk, most pedig némi frissítést és egy 1,5 literes, az alapnál izmosabb kap.
Hirdetés

Míg az alap (1,3 literes i-VTEC motoros) Jazz 102 lóerőt tud, az új, 1,5 literes i-VTEC 130 lóerős, kombinált fogyasztási értéke mindössze 0,3 literrel magasabb, 5,4 l/100 km. Az új motorral egy szintén friss és csakis hozzá elérhető Dynamic felszereltség is megjelenik. Utóbbinak része az első lökhárító alsó részébe húzott piros betét, a hátsó légterelő, a LED fényszóró és ködlámpa, valamint a sportos küszöbborítás és a fekete alufelni. Utasterébe egyedi, csíkos mintázatú kárpit, narancssárga cérnával varrt bőrkormány és váltógomb kerül.
Minden Jazzben alap a tempomat, a fűthető első ülés, valamint a City-Brake városi vészfékező-rendszer is. A frissítés az új motor és felszereltség mellett minden egyéb verzió módosított, fekete betétes hűtőmaszkot, átrajzolt lámpákat és lökhárítókat kap. A frissített modell a szeptemberben nyíló Frankfurti Autószalonon már megtekinthető lesz, majd nem sokkal később a hazai piacon is elérhetővé válik.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?