Videó: a Nürburgringen csikorog az új 4-es BMW

Idén érkezik a BMW 4-es sorozatának új generációja, álcázva már láthatjuk

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A BMW középkategóriás kupéja elegánsnak és gyorsnak tűnik a Zöld Pokolban, de nem árt hatalmas vesékre készülni.

Videón láthatjuk tesztelés közben a BMW új generációs 4-es sorozatának kupé változatát, egyelőre még csak álcázva. Nem kímélik a tesztautót, a gumicsikorgás mellett azonban kivehetjük a motor hangját is, ami nem is tűnik rossznak - persze a szögletes, dupla kipufogóvég alapján lehetséges, hogy ez egy sportosabb variáns, nem pedig a 20d. Az autó még idén érkezik, sőt, állítólag már a GT3-as versenyautó kivitelt is bemutatják az év második felében, így pedig az M4-es debütálására is sor kerülhet hamarosan. Persze ha a 8-as sorozat taktikáját követik, először csak a félig M-es verzióról rántják le a leplet (M440i), az M4 (és talán M4 Competition) pedig csak később érkeznek. Mindenesetre a vászontetős kabrióra valószínűleg nem kell sokat várni, és a Gran Coupe és vissza fog térni.
Hirdetés
A jelenlegi 4-es kupé egy letisztult formavilágú, hagyományos és elegáns kupé, így alapvető stílusán nem fognak változtatni, arányai megmaradnak. Az első és hátsó lámpákat viszont átalakítják, mert ahogy korábban már hallottuk a BMW-től, szeretnék jobban megkülönböztetni a kupét a szedántól (a kifutó kupé orra igen hasonló volt a Limousinéhoz). Nem nagy meglepetés a beltér felújítása, ez valószínűleg erősen hajaz majd az új 3-aséra. A veséknek becézett, az autó elején lévő dupla légbeömlő formájáról azonban egyelőre nem tudunk biztosat. A nemrég bemutatott Concept 4 Series Coupé, ami a sorozatgyártású verzió előfutára volt a Frankfurti Autószalonon, kapott hideget-meleget óriási hűtőrácsai miatt. Egy kiszivárgott kép alapján könnyen lehet, hogy a végleges verzió is hasonló veséket kap, bár az álcázott modellen egyelőre ezt nem láthatjuk biztosan. Bátor lépés lenne a müncheniektől, de legalább a motor hűtésével biztosan nem lenne gond - feltéve, hogy az egész rács funkcionális lenne, nem csak műanyag dizájnelem, mint egyre több mai autón. A rendszám elhelyezése mindenesetre érdekes feladat lesz.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?