Egy fiatal Ferrari is elég jó befektetés

Ilyen egy pénztermelésre vásárolt, 18 éves Ferrari

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Komoly pénzeket lehet szakítani, ha valaki kocsikba fektet, főleg, ha keresett, ritka darabokba. Egy Ferrari csak jó biznisz lehet, még akkor is, ha épp csak betöltötte a 18-at.

Hatalmas üzleteket lehet összehozni egy garázsban tárolt, szinte nullkilométeres ritka kocsival, pláne, ha az egy Ferrari. Szinte mindegy, hogy melyik széria, az olasz gyártó neve önmagában sokat ér, nem véletlen, hogy évente megdől a legdrágábban gazdát cserélt autók rekordja, és legtöbbször Ferrari a vásár tárgya. Most egy nem túl különleges, mégis rettentő szép állapotban megtartott Ferrari kerül árverésre, egy 550 Maranello, a ’90-es évek egyik sztárja.
Nem is gondolnánk, hogy ilyen fiatal kocsival is lehet nagyot kaszálni, ráadásul ez a példány nem is valami különleges kiadás, a 18 év alatt mégis alsó hangon 12 millió forintnak megfelelő összeggel nőtt az értéke. Már első tulajdonosa is befektetésnek vásárolta, a Man szigeten kezdte pályafutását, és a számlák szerint 2009-ig háromszor járt szervizben, szigorúan csak karbantartás és ellenőrzés céljából, mivel keveset futott, és persze azért, hogy nehogy valami baja legyen. 7 évvel ezelőtt került jelenlegi tulajához, akkor 319 km volt az órájában.
Hirdetés
Jelenleg 1977-et mutat a számláló, és szinte makulátlan állapotban van az autó, annak ellenére, hogy gazdája kicsit élvezte a V12-est. Ez még vérbeli szívó 12 hengeres, 485 lovat présel ki magából és a hangja igazi álom. Az 550-es egy csodás, a Pininfarina által lágy vonalakkal rajzolt nagy kupé, orrában hordja a motorját és természetesen hátul hajt. Eredeti ára 50 millió forint környékén mozgott, ezért az ezüstért most közel 63 milliót remélnek, minimum, de a végső leütési ára ennél jóval följebb is mehet.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 02:12
    Permalink

    Sőt, lényegében 18 év alatt ez a 12 misi kb 1,2%-os éves kamatlábnak felel meg… Ami még az inflációt sem takarja be (ne feledjük, korábban volt az 10% körüli is évente), szóval totál bukó. 🙂

  • 2017.10.28. at 02:12
    Permalink

    Sőt, lényegében 18 év alatt ez a 12 misi kb 1,2%-os éves kamatlábnak felel meg… Ami még az inflációt sem takarja be (ne feledjük, korábban volt az 10% körüli is évente), szóval totál bukó. 🙂

  • 2017.10.28. at 02:12
    Permalink

    6%-os kamat esetén. 50 millió lekötésre, pláne 20 évre, pláne a 2000-es évek elején 10%-ot is simán adtak… Az úgy meg laza 336 misi, ami “kicsit” jobban hangzik, mint a 12-13 millió. 😀

  • 2017.10.28. at 02:12
    Permalink

    A célom :

    kifejleszteni és megépíteni egy teljesen új üzemanyag megtakarító családot 2016 – 2017 évre . Együttműködni a lehetséges Magyar partneremmel.
    A folyamatos fejlesztés több gépjárműveken alkalmazás

    Természetesen célom a legjobb üzemanyag megtakarító család elkészítése . Akár versenykörülmények között is figyelemre méltó eredményeket képes legyen produkálni.

    Read more: http://uzemanyag.hupont.hu/8/leendo-temekek#ixzz4JSJGvK4V

  • 2017.10.28. at 02:12
    Permalink

    A célom :

    kifejleszteni és megépíteni egy teljesen új üzemanyag megtakarító családot 2016 – 2017 évre . Együttműködni a lehetséges Magyar partneremmel.
    A folyamatos fejlesztés több gépjárműveken alkalmazás

    Természetesen célom a legjobb üzemanyag megtakarító család elkészítése . Akár versenykörülmények között is figyelemre méltó eredményeket képes legyen produkálni.

    Read more: http://uzemanyag.hupont.hu/8/leendo-temekek#ixzz4JSJGvK4V

  • 2017.10.28. at 02:12
    Permalink

    Tényleg jó biznisz. 20 év alatt kamatos kamattal számolva forint befektetésnél 50 milla helyett van kb 160 milliód és nem kell egy kocsira vigyázni, garázsra költeni,stb. Most vehetnél belőle 3 ilyen Ferrarit 😀

Vélemény, hozzászólás?