Ki nyeri az Év Autója díjat?

Indulhat a visszaszámlálás, holnap hirdetik ki az Év Autóját

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem csak a kihirdetés, az utolsó szavazóborítékok felbontása is holnapra maradt az idei Év Autója díj kapcsán.

Miként arról már tavaly nyáron számot adtunk, átalakult az Év Autója díj kiosztásának forgatókönyve. Míg eddig minden év végén kiderült, hogy mely modell viselheti a következőben a kitüntetést, az átalakult rendszerben már az is csak az adott év elején tudódik ki, hogy mely hét modellből kerül ki a márciusban, a Genfi Autószalon előestéjén kihirdetendő végső győztes. Idén már így történt, januárban nyilvánosságra került a döntősök listája, március 5-én, azaz holnap 15 órakor megtudhatjuk, hogy a hétből melyik modell lesz a győztes.
Hirdetés
Érdekesség, hogy idén a döntőbe csakis olyan modellek kerültek, amelyek, ha nem vadonatúj szériák, korábbi nemzedékükkel is voltak már Év Autói - a Ford Focus 1999-ben, a Toyota Yaris 2000-ben, a Fiat Panda pedig 2004-ben. A győztest illetően tippjeinket már korábban is megtettük, szerkesztőségünk tagjai egymástól függetlenül, részint eltérő érvek alapján, de egybehangzóan a Ford Focust tartották a legesélyesebbnek az idei kitüntetésre. S bár az év eleje óta a pályázók zömével közelebbi ismeretséget köthettünk, például teszteltük az új Yarist, e héten megtapogathattuk az új Fiat Pandát, hajthattuk a Range Rover Evoque-ot (teszt hamarosan), újabb verzióival is bemutathattuk a Volkswagen up!-ot, továbbra is egyetértünk abban, hogy leginkább az immár 1,0 literes, háromhengeres turbómotorral is kapható Ford Focust várjuk az Év Autójának. Lehet, hogy tévedünk - holnap megtudjuk.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?