0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

3,2 millió forint alatt indul a Kia Rio

Itthon is bemutatkozott az új Kia Rio, árait is mutatjuk

·

Megérkezett a legújabb Kia Rio már hazánkba is. Korszerű vezetéstámogató rendszereket és ízléses külsőt kínál, akár 120 lovas turbómotorral.

%KA%Hosszában és széltében is nőtt, miközben alacsonyabb elődjénél, arányai így valamivel komolyabb autónak mutatják, akár 3,2 millió forint alatt is elvihető a kezdő akció keretein belül%KA%

Hosszában és széltében is nőtt, miközben alacsonyabb elődjénél, arányai így valamivel komolyabb autónak mutatják, akár 3,2 millió forint alatt is elvihető a kezdő akció keretein belül

Megérkezett hazánkba is a Kia Rio legújabb szériája, a negyedik generációs koreai kisautót már alaposabban próbálhattuk a nemzetközi menetpróbán. Az új Rio nem csak külsejével megnyerő, belső kialakítása is látványos, komoly és praktikus is egyben. A formák mind nagyon rendben, az anyagok szintén, a keményebb műanyagokat is ügyesen alakították, hogy ne legyenek zavaróak. Bent sok a hely és a térérzet is remek a szélesre húzott műszerfal jóvoltából. A hátul ülők sem panaszkodhatnak, Európa harmadik legnépszerűbb Kiájának új verziójában bőséges a lábtér. A Kia büszke rá, ezt nem is tehetnék jobban, hiszen alapkivitelével is meggyőző, a kezdő 1,25 literes négyhengeres motor is belopta magát a szívünkbe.

%KA%LED-es nappali menetfénnyel szerelt fényszórókkal és 15, 16 colos felnikkel lesz elérhető itthon, utóbbival mutatós a Rio, alapból dísztárcsás lemezkerék jár%KA% %KA%LED-es nappali menetfénnyel szerelt fényszórókkal és 15, 16 colos felnikkel lesz elérhető itthon, utóbbival mutatós a Rio, alapból dísztárcsás lemezkerék jár%KA%

LED-es nappali menetfénnyel szerelt fényszórókkal és 15, 16 colos felnikkel lesz elérhető itthon, utóbbival mutatós a Rio, alapból dísztárcsás lemezkerék jár

Kia Rio, 2017 − magyarországi bevezető árai
Lista árak 1.25 CVVT 1.4 CVVT 1.0 T-GDI 1.4 CRDi
LX 3 449 000 3 849 000 4 199 000
EX Limited 4 029 000 4 429 000 4 629 000 4 779 000
EX Prémium 4 449 000 4 849 000 5 049 000 5 199 000
Akciós árak
LX 3 199 000 3 599 000 3 949 000
EX Limited 3 779 000 4 179 000 4 379 000 4 529 000
EX Prémium 4 199 000 4 599 000 4 799 000 4 949 000
(automata váltó felára 300 000 forint, csak az 1.4 CVVT-hez)

%KA%Csinos a nem fekete zongoralakk, alap hűtőrács is, akár vészfékasszisztens, tempomat és visszagurulásgátló is elérhető hozzá%KA%

Csinos a nem fekete zongoralakk, alap hűtőrács is, akár vészfékasszisztens, tempomat és visszagurulásgátló is elérhető hozzá

Itthon négyféle motorral lesz elérhető, bár Európában többféle teljesítményszinten is, nálunk mindegyikből csak egyféle lesz. Nem is lenne sok értelme az 1,4-es szívóból és az 1,0 literes T-GDI turbós benzinesből is 100 lóerőset kínálni, így utóbbiból mi az erősebbik, 120 lóerős kivitelt kapjuk. Emellett lesz 90 lovas 1,4-es dízel, valamint a már említett, 84 lóerős 1,25 literes négyhengeres benzines alapmotor. Utóbbival szerelve a Rio 3 449 000 forintért már hazavihető, automata váltót csak az 1,4-es benzineshez kérhetünk 300 000 forintért, a cee’d-ből már ismerős egyliteres turbóért pedig minimum 4 629 000 forintot kell leszurkolnunk.

%KA%Kellemes az alap beltér is, műanyag a kormány és a váltógomb is, de egyik sem zavaró. A térkínálat remek, az anyagok rendben vannak, akár bőrüléseket is kaphat, esetleg piros betétekkel%KA%

Kellemes az alap beltér is, műanyag a kormány és a váltógomb is, de egyik sem zavaró. A térkínálat remek, az anyagok rendben vannak, akár bőrüléseket is kaphat, esetleg piros betétekkel

%KA%Középen 7 colos multimédiás érintőkijelzős fejegység is csücsülhet, alapból monokróm kijelzős rádiót kapunk − a fotón. Egyszerű halogénizzósak a fényszórók, de automaták, a feláras fényszórókhoz automata reflektor is jár%KA% %KA%Középen 7 colos multimédiás érintőkijelzős fejegység is csücsülhet, alapból monokróm kijelzős rádiót kapunk − a fotón. Egyszerű halogénizzósak a fényszórók, de automaták, a feláras fényszórókhoz automata reflektor is jár%KA%

Középen 7 colos multimédiás érintőkijelzős fejegység is csücsülhet, alapból monokróm kijelzős rádiót kapunk − a fotón. Egyszerű halogénizzósak a fényszórók, de automaták, a feláras fényszórókhoz automata reflektor is jár

Az új Kia Rio ráadásul szinte semmivel sem marad el a szegmenst vezető modellektől, sőt. Vezetéstámogató rendszerei a legkorszerűbbek, gyorsabb kanyarvételeknél még az átlós kerekek fékezgetésével is képes segíteni. Emellett sávtartó automatika, tempomat, gyalogosfelismerős vészfékrendszer és tolatókamerás parkolósegéd is elérhető hozzá. A jobban felszereltek dupla padlójú csomagteret is kaphatnak, de a raktér alapvetően is kategóriájának egyik legjobbja, 325 literes. Az alapkivitellel is volt szerencsénk találkozni, külsejében az első hűtőráccsal tér el, valamint a nem LED, hanem hagyományos halogén izzós lámpáival. Bent monokróm kijelzős rádiós fejegység és műanyag kormány fogad, benne ülni viszont jó érzés, a váltó gömb alakú gombjának pedig külön örülünk, főleg a pontos és jó érzésű kapcsolási érzettel párosítva kellemes. Az új Rio jelentős kedvezménnyel kerül piacra itthon, bevezető áron akár 3,2 millió alatt is elhozható, természetesen 7 év/150 ezer kilométer garanciával.

%KA%Hátsó túlnyúlása rövidebb elődjénél, csomagtere mégis nagyobb, 325 literes. Jó kiállású autó, meggyőző minőségben és korrekt árakkal%KA%

Hátsó túlnyúlása rövidebb elődjénél, csomagtere mégis nagyobb, 325 literes. Jó kiállású autó, meggyőző minőségben és korrekt árakkal

Ez is érdekes lehet:
 

Offenzíva várható az Audinál a következő két évben

Összesen nyolc új modellt és hat RS kivitelt dob piacra az Audi 2018 év végéig. A cél, hogy továbbra...

Minden, amit a futómű javításáról tudni érdemes

A tél vége egyben a kátyúkárok, a futóműhibák főszezonját is jelenti. Ajánlott az ellenőrzés...

A PSA állítólag egyre közelebb kerül a világ meghódításához

Jean-Philippe Peugeot nyilatkozott világmegváltó terveiről, amihez szerinte az Opel felvásárlásával...

Beszállítói késedelem miatt néhány napig nem készül az Audi A4 és A5

Néhány napig leállítják az Audi A4 és A5 modellek gyártását az ingolstadti üzemben. A probléma...

Kívülről barátságos, belülről hatalmas a Skoda Kodiaq, már itthon is próbáltuk

Nincs akkora láb, amekkora ne férne el a második sorban, és még leghátul is tisztességes a helykínálat...

Felfelé nyíló ajtó a ’90-es évekből és nem a McLaren F1-é, egy Toyota beelőzte

Csodás gépeket adott a világnak a '90-es évek és jó részét talán nem is ismerjük. Ilyen idegen...

Talán előtte szebb volt, most viszont okosabb az Octavia; itthon próbáltuk

Szép vagy sem, nagy kérdés, de az nem, hogy a frissített Skoda Octavia okosabb elődjénél. Ugyanitt...

Drágult az olaj, ezért csökken az üzemanyagok jövedéki adója

Ötven dollár fölé emelkedett a negyedév átlagában a jövedéki adót meghatározó kőolaj átlagára...

A Pininfarina H600 szedán a kínai befektető szerint gyártásra érett, gázturbinás hajtást kap

Szép tanulmánynak tűnt, a kínai Hybrid Kinetic szerint viszont autójuk már kész a gyártásra...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=

Friss tesztek

Ford Kuga 2.0 TDCi Powershift AWD Vignale teszt

Megnéztük, hogy rinyál-e a Vignale - Ford Kuga Vignale teszt

Vignale prémium felszereltségben is vallott a frissített második generációs Ford Kuga. Erőteljes dízellel, összkerékkel és automatával.


Jaguar F-Pace 2.0 D AWD Portfolio teszt

Messze a legkívánatosabb SUV - Jaguar F-Pace teszt

Luxusszedánok és sportautók után SUV kellett a Jaguarnak. De miért?! Nem mondanám jobbnak a többieknél, erre mégis emlékezni fogok.


BMW M240i Coupé  xDrive  teszt

Kétszínű 2-es - BMW M240i Coupé xDrive teszt

Durrog, szipog, hátba ver, a sorhat üvölt, gyorsulásával letépi a fejed, majd átnyomod Ecóba és 7 liter alatt jársz vele. Mi van?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=

Hirdetés

KIA tesztek

Kia pro_cee’d GT teszt

Vicsor van, vigyor nincs. Kia pro_cee’d GT teszt

Mi kell forró legyen egy ferdehátún? A Kia pro_cee’d GT-vel nem leszünk huligánok, de ma ez az egyik legmenőbben kinéző kompakt gran tourismo. Bizony, Kia és menő.


Kia Carens 1.7 CRDI HP EX teszt

Kéne egy jó kormány. Kia Carens teszt

A Kia visszahozta a csöppet tán feledésbe merült Carens családi egyterűt, s jól tette. Az autónak egy baja van, de az fájó. És hiszik vagy sem, de nem az áráról van szó.


Kia Optima 2.0 CVVT LX teszt

Hogy mondják Koreában, Ford Mondeo? Kia Optima teszt

Alapváltozatával járt nálunk a középkategóriás vásárlók új csábítója. Vajon betörhet-e a német modellek uralta szegmensbe a Kia Optima?


Kia cee’d 2012 miniteszt

Flexszel megy ellenfeleinek a Kia is - új cee’d miniteszt Videó

Legnépszerűbb modelljét dobja kukába a Kia. A 2007 óta kapható cee’d vadonatúj generációja az elsőhöz hasonló előrelépést ígér.


Kia Rio 1.2 EX Limited miniteszt

7 év garival, 3 milliótól. Vezettük az új Kia Riót

Nagyobb és igényesebb, mint elődje. Természetesen drágább is, ám mivel immár a kategória krémjével vetekszik, konkurenseihez mérten továbbra is olcsó.


Még több KIA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Schumacher fia vezetni tanul, nem is akárhogyan

Új sorozat indult: Schumacher vezetni tanul Videó

2 napja – Sztori

A Mercedes-Benz új, egy-két perces videókból álló sorozatot indított, amelyben Schumacher 18 éves fia egy Mercedes-AMG A 45-tel tanul vezetni. Lássuk, ki oktat kit?


Cégautós árharc: Ford Mondeo vs. Opel Insignia Grand Sport

Milliós kedvezményekkel akad Mondeo és Insignia

2 napja – Sztori

Hiába érkezett kapásból 1,2 millió forint kedvezménnyel az Opel Insignia Grand Sport, Ford Mondeóra még komolyabb ármérséklést kaphatunk.


Talán előtte szebb volt, most viszont okosabb az Octavia; itthon próbáltuk

Osztva már megosztó, de ugyanolyan jó az Octavia

3 napja – Újdonság

Szép vagy sem, nagy kérdés, de az nem, hogy a frissített Skoda Octavia okosabb elődjénél. Ugyanitt: hajtani való Ferrari-piros Superb.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

KIA RIO 1.2 CVVT EX Limited

KIA RIO 1.2 CVVT EX Li...

Ár: 2.800.000 Ft

Évjárat: 2014 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

KIA RIO 1.3 Safety

KIA RIO 1.3 Safety

Ár: 500.000 Ft

Évjárat: 2002 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

KIA RIO 1.4 EX

KIA RIO 1.4 EX

Ár: 1.167.000 Ft

Évjárat: 2009 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!