0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

3,2 millió forint alatt indul a Kia Rio

Itthon is bemutatkozott az új Kia Rio, árait is mutatjuk

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Megérkezett a legújabb Kia Rio már hazánkba is. Korszerű vezetéstámogató rendszereket és ízléses külsőt kínál, akár 120 lovas turbómotorral.

%KA%Hosszában és széltében is nőtt, miközben alacsonyabb elődjénél, arányai így valamivel komolyabb autónak mutatják, akár 3,2 millió forint alatt is elvihető a kezdő akció keretein belül%KA%

Hosszában és széltében is nőtt, miközben alacsonyabb elődjénél, arányai így valamivel komolyabb autónak mutatják, akár 3,2 millió forint alatt is elvihető a kezdő akció keretein belül

Megérkezett hazánkba is a Kia Rio legújabb szériája, a negyedik generációs koreai kisautót már alaposabban próbálhattuk a nemzetközi menetpróbán. Az új Rio nem csak külsejével megnyerő, belső kialakítása is látványos, komoly és praktikus is egyben. A formák mind nagyon rendben, az anyagok szintén, a keményebb műanyagokat is ügyesen alakították, hogy ne legyenek zavaróak. Bent sok a hely és a térérzet is remek a szélesre húzott műszerfal jóvoltából. A hátul ülők sem panaszkodhatnak, Európa harmadik legnépszerűbb Kiájának új verziójában bőséges a lábtér. A Kia büszke rá, ezt nem is tehetnék jobban, hiszen alapkivitelével is meggyőző, a kezdő 1,25 literes négyhengeres motor is belopta magát a szívünkbe.

%KA%LED-es nappali menetfénnyel szerelt fényszórókkal és 15, 16 colos felnikkel lesz elérhető itthon, utóbbival mutatós a Rio, alapból dísztárcsás lemezkerék jár%KA% %KA%LED-es nappali menetfénnyel szerelt fényszórókkal és 15, 16 colos felnikkel lesz elérhető itthon, utóbbival mutatós a Rio, alapból dísztárcsás lemezkerék jár%KA%

LED-es nappali menetfénnyel szerelt fényszórókkal és 15, 16 colos felnikkel lesz elérhető itthon, utóbbival mutatós a Rio, alapból dísztárcsás lemezkerék jár

Kia Rio, 2017 − magyarországi bevezető árai
Lista árak 1.25 CVVT 1.4 CVVT 1.0 T-GDI 1.4 CRDi
LX 3 449 000 3 849 000 4 199 000
EX Limited 4 029 000 4 429 000 4 629 000 4 779 000
EX Prémium 4 449 000 4 849 000 5 049 000 5 199 000
Akciós árak
LX 3 199 000 3 599 000 3 949 000
EX Limited 3 779 000 4 179 000 4 379 000 4 529 000
EX Prémium 4 199 000 4 599 000 4 799 000 4 949 000
(automata váltó felára 300 000 forint, csak az 1.4 CVVT-hez)

%KA%Csinos a nem fekete zongoralakk, alap hűtőrács is, akár vészfékasszisztens, tempomat és visszagurulásgátló is elérhető hozzá%KA%

Csinos a nem fekete zongoralakk, alap hűtőrács is, akár vészfékasszisztens, tempomat és visszagurulásgátló is elérhető hozzá

Itthon négyféle motorral lesz elérhető, bár Európában többféle teljesítményszinten is, nálunk mindegyikből csak egyféle lesz. Nem is lenne sok értelme az 1,4-es szívóból és az 1,0 literes T-GDI turbós benzinesből is 100 lóerőset kínálni, így utóbbiból mi az erősebbik, 120 lóerős kivitelt kapjuk. Emellett lesz 90 lovas 1,4-es dízel, valamint a már említett, 84 lóerős 1,25 literes négyhengeres benzines alapmotor. Utóbbival szerelve a Rio 3 449 000 forintért már hazavihető, automata váltót csak az 1,4-es benzineshez kérhetünk 300 000 forintért, a cee’d-ből már ismerős egyliteres turbóért pedig minimum 4 629 000 forintot kell leszurkolnunk.

%KA%Kellemes az alap beltér is, műanyag a kormány és a váltógomb is, de egyik sem zavaró. A térkínálat remek, az anyagok rendben vannak, akár bőrüléseket is kaphat, esetleg piros betétekkel%KA%

Kellemes az alap beltér is, műanyag a kormány és a váltógomb is, de egyik sem zavaró. A térkínálat remek, az anyagok rendben vannak, akár bőrüléseket is kaphat, esetleg piros betétekkel

%KA%Középen 7 colos multimédiás érintőkijelzős fejegység is csücsülhet, alapból monokróm kijelzős rádiót kapunk − a fotón. Egyszerű halogénizzósak a fényszórók, de automaták, a feláras fényszórókhoz automata reflektor is jár%KA% %KA%Középen 7 colos multimédiás érintőkijelzős fejegység is csücsülhet, alapból monokróm kijelzős rádiót kapunk − a fotón. Egyszerű halogénizzósak a fényszórók, de automaták, a feláras fényszórókhoz automata reflektor is jár%KA%

Középen 7 colos multimédiás érintőkijelzős fejegység is csücsülhet, alapból monokróm kijelzős rádiót kapunk − a fotón. Egyszerű halogénizzósak a fényszórók, de automaták, a feláras fényszórókhoz automata reflektor is jár

Az új Kia Rio ráadásul szinte semmivel sem marad el a szegmenst vezető modellektől, sőt. Vezetéstámogató rendszerei a legkorszerűbbek, gyorsabb kanyarvételeknél még az átlós kerekek fékezgetésével is képes segíteni. Emellett sávtartó automatika, tempomat, gyalogosfelismerős vészfékrendszer és tolatókamerás parkolósegéd is elérhető hozzá. A jobban felszereltek dupla padlójú csomagteret is kaphatnak, de a raktér alapvetően is kategóriájának egyik legjobbja, 325 literes. Az alapkivitellel is volt szerencsénk találkozni, külsejében az első hűtőráccsal tér el, valamint a nem LED, hanem hagyományos halogén izzós lámpáival. Bent monokróm kijelzős rádiós fejegység és műanyag kormány fogad, benne ülni viszont jó érzés, a váltó gömb alakú gombjának pedig külön örülünk, főleg a pontos és jó érzésű kapcsolási érzettel párosítva kellemes. Az új Rio jelentős kedvezménnyel kerül piacra itthon, bevezető áron akár 3,2 millió alatt is elhozható, természetesen 7 év/150 ezer kilométer garanciával.

%KA%Hátsó túlnyúlása rövidebb elődjénél, csomagtere mégis nagyobb, 325 literes. Jó kiállású autó, meggyőző minőségben és korrekt árakkal%KA%

Hátsó túlnyúlása rövidebb elődjénél, csomagtere mégis nagyobb, 325 literes. Jó kiállású autó, meggyőző minőségben és korrekt árakkal

Ez is érdekes lehet:
 

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Ezt a VI-os Golfot sorsolják ki idén a Volkswagen-találkozón

Hatodik éve rendezik meg a Hungaroringen a VW-sek éves találkozóját. Minden évben egy autót sorsoltak...

510 lóerő a Ferrari F1 pilótáinak kezében

Három darab 510 lóerős Alfa Romeo Giulia QV, három Scuderia Ferrari pilóta és egy kanyargós tesztpálya...

Range Rover Velar hazai menetpróba

Már akkor szabadidő-autót gyártottak, amikor senki más. Ki tudhatná jobban, milyennek kell lennie...

Videón a Bugatti Chiron 0-400 km/órás gyorsulása

Az egykori Forma-1-es versenyző, Juan Pablo Montoya összesen 17 alkalommal gyorsult 400 km/órás...

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...

Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az...

10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban...

Piaci körkép: mi legyen 500 ezer forintig, ha nem akarunk Suzukit?

Olcsó autót keresve megkerülhetetlen az itthon gyártott Suzuki. De mit érdemes választani, akkor...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=

Hirdetés

KIA tesztek

Kia pro_cee’d GT teszt

Vicsor van, vigyor nincs. Kia pro_cee’d GT teszt

Mi kell forró legyen egy ferdehátún? A Kia pro_cee’d GT-vel nem leszünk huligánok, de ma ez az egyik legmenőbben kinéző kompakt gran tourismo. Bizony, Kia és menő.


Kia Carens 1.7 CRDI HP EX teszt

Kéne egy jó kormány. Kia Carens teszt

A Kia visszahozta a csöppet tán feledésbe merült Carens családi egyterűt, s jól tette. Az autónak egy baja van, de az fájó. És hiszik vagy sem, de nem az áráról van szó.


Kia Optima 2.0 CVVT LX teszt

Hogy mondják Koreában, Ford Mondeo? Kia Optima teszt

Alapváltozatával járt nálunk a középkategóriás vásárlók új csábítója. Vajon betörhet-e a német modellek uralta szegmensbe a Kia Optima?


Kia cee’d 2012 miniteszt

Flexszel megy ellenfeleinek a Kia is - új cee’d miniteszt Videó

Legnépszerűbb modelljét dobja kukába a Kia. A 2007 óta kapható cee’d vadonatúj generációja az elsőhöz hasonló előrelépést ígér.


Kia Rio 1.2 EX Limited miniteszt

7 év garival, 3 milliótól. Vezettük az új Kia Riót

Nagyobb és igényesebb, mint elődje. Természetesen drágább is, ám mivel immár a kategória krémjével vetekszik, konkurenseihez mérten továbbra is olcsó.


Még több KIA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Képes sportautókat büntetni egy villanyautó?

Meglepő eredmény a világ legnagyobb gyorsulásán Videó

3 órája – Sztori

Idén is megcsinálta a Motor Trend a világ legnagyobb gyorsulásaként elhíresült összevetést, amibe idén összkerekes villanyautó is került.


Ismét tombol a BMW-tipró

Beállt a gyárhoz, majd felgyújtotta BMW-jét Videó

9 órája – Sztori

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké elégedetlen BMW tulaj. Videó is van róla.


Érintőpontokra utazott a driftes Nissan 370Z

Roncstelepen tombolt Chris Forsberg és a Nissan 370Z Videó

2 napja – Sztori

Chris Forsberg és filmes csapata most egy roncstelepen csapatott a V6-os Nissan 370Z driftautóval, hogy színes érintési pontokat romboljanak.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

KIA RIO 1.3

KIA RIO 1.3

Ár: 498.000 Ft

Évjárat: 2001

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

KIA RIO 1.3 LUXORY EDITION!! KLÍMÁS!!

KIA RIO 1.3 LUXORY EDI...

Ár: 699.777 Ft

Évjárat: 2002 / 11

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

KIA RIO 1.3 Safety

KIA RIO 1.3 Safety

Ár: 185.000 Ft

Évjárat: 2002 / 8

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!