0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

3,2 millió forint alatt indul a Kia Rio

Itthon is bemutatkozott az új Kia Rio, árait is mutatjuk

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Megérkezett a legújabb Kia Rio már hazánkba is. Korszerű vezetéstámogató rendszereket és ízléses külsőt kínál, akár 120 lovas turbómotorral.

%KA%Hosszában és széltében is nőtt, miközben alacsonyabb elődjénél, arányai így valamivel komolyabb autónak mutatják, akár 3,2 millió forint alatt is elvihető a kezdő akció keretein belül%KA%

Hosszában és széltében is nőtt, miközben alacsonyabb elődjénél, arányai így valamivel komolyabb autónak mutatják, akár 3,2 millió forint alatt is elvihető a kezdő akció keretein belül

Megérkezett hazánkba is a Kia Rio legújabb szériája, a negyedik generációs koreai kisautót már alaposabban próbálhattuk a nemzetközi menetpróbán. Az új Rio nem csak külsejével megnyerő, belső kialakítása is látványos, komoly és praktikus is egyben. A formák mind nagyon rendben, az anyagok szintén, a keményebb műanyagokat is ügyesen alakították, hogy ne legyenek zavaróak. Bent sok a hely és a térérzet is remek a szélesre húzott műszerfal jóvoltából. A hátul ülők sem panaszkodhatnak, Európa harmadik legnépszerűbb Kiájának új verziójában bőséges a lábtér. A Kia büszke rá, ezt nem is tehetnék jobban, hiszen alapkivitelével is meggyőző, a kezdő 1,25 literes négyhengeres motor is belopta magát a szívünkbe.

%KA%LED-es nappali menetfénnyel szerelt fényszórókkal és 15, 16 colos felnikkel lesz elérhető itthon, utóbbival mutatós a Rio, alapból dísztárcsás lemezkerék jár%KA% %KA%LED-es nappali menetfénnyel szerelt fényszórókkal és 15, 16 colos felnikkel lesz elérhető itthon, utóbbival mutatós a Rio, alapból dísztárcsás lemezkerék jár%KA%

LED-es nappali menetfénnyel szerelt fényszórókkal és 15, 16 colos felnikkel lesz elérhető itthon, utóbbival mutatós a Rio, alapból dísztárcsás lemezkerék jár

Kia Rio, 2017 − magyarországi bevezető árai
Lista árak 1.25 CVVT 1.4 CVVT 1.0 T-GDI 1.4 CRDi
LX 3 449 000 3 849 000 4 199 000
EX Limited 4 029 000 4 429 000 4 629 000 4 779 000
EX Prémium 4 449 000 4 849 000 5 049 000 5 199 000
Akciós árak
LX 3 199 000 3 599 000 3 949 000
EX Limited 3 779 000 4 179 000 4 379 000 4 529 000
EX Prémium 4 199 000 4 599 000 4 799 000 4 949 000
(automata váltó felára 300 000 forint, csak az 1.4 CVVT-hez)

%KA%Csinos a nem fekete zongoralakk, alap hűtőrács is, akár vészfékasszisztens, tempomat és visszagurulásgátló is elérhető hozzá%KA%

Csinos a nem fekete zongoralakk, alap hűtőrács is, akár vészfékasszisztens, tempomat és visszagurulásgátló is elérhető hozzá

Itthon négyféle motorral lesz elérhető, bár Európában többféle teljesítményszinten is, nálunk mindegyikből csak egyféle lesz. Nem is lenne sok értelme az 1,4-es szívóból és az 1,0 literes T-GDI turbós benzinesből is 100 lóerőset kínálni, így utóbbiból mi az erősebbik, 120 lóerős kivitelt kapjuk. Emellett lesz 90 lovas 1,4-es dízel, valamint a már említett, 84 lóerős 1,25 literes négyhengeres benzines alapmotor. Utóbbival szerelve a Rio 3 449 000 forintért már hazavihető, automata váltót csak az 1,4-es benzineshez kérhetünk 300 000 forintért, a cee’d-ből már ismerős egyliteres turbóért pedig minimum 4 629 000 forintot kell leszurkolnunk.

%KA%Kellemes az alap beltér is, műanyag a kormány és a váltógomb is, de egyik sem zavaró. A térkínálat remek, az anyagok rendben vannak, akár bőrüléseket is kaphat, esetleg piros betétekkel%KA%

Kellemes az alap beltér is, műanyag a kormány és a váltógomb is, de egyik sem zavaró. A térkínálat remek, az anyagok rendben vannak, akár bőrüléseket is kaphat, esetleg piros betétekkel

%KA%Középen 7 colos multimédiás érintőkijelzős fejegység is csücsülhet, alapból monokróm kijelzős rádiót kapunk − a fotón. Egyszerű halogénizzósak a fényszórók, de automaták, a feláras fényszórókhoz automata reflektor is jár%KA% %KA%Középen 7 colos multimédiás érintőkijelzős fejegység is csücsülhet, alapból monokróm kijelzős rádiót kapunk − a fotón. Egyszerű halogénizzósak a fényszórók, de automaták, a feláras fényszórókhoz automata reflektor is jár%KA%

Középen 7 colos multimédiás érintőkijelzős fejegység is csücsülhet, alapból monokróm kijelzős rádiót kapunk − a fotón. Egyszerű halogénizzósak a fényszórók, de automaták, a feláras fényszórókhoz automata reflektor is jár

Az új Kia Rio ráadásul szinte semmivel sem marad el a szegmenst vezető modellektől, sőt. Vezetéstámogató rendszerei a legkorszerűbbek, gyorsabb kanyarvételeknél még az átlós kerekek fékezgetésével is képes segíteni. Emellett sávtartó automatika, tempomat, gyalogosfelismerős vészfékrendszer és tolatókamerás parkolósegéd is elérhető hozzá. A jobban felszereltek dupla padlójú csomagteret is kaphatnak, de a raktér alapvetően is kategóriájának egyik legjobbja, 325 literes. Az alapkivitellel is volt szerencsénk találkozni, külsejében az első hűtőráccsal tér el, valamint a nem LED, hanem hagyományos halogén izzós lámpáival. Bent monokróm kijelzős rádiós fejegység és műanyag kormány fogad, benne ülni viszont jó érzés, a váltó gömb alakú gombjának pedig külön örülünk, főleg a pontos és jó érzésű kapcsolási érzettel párosítva kellemes. Az új Rio jelentős kedvezménnyel kerül piacra itthon, bevezető áron akár 3,2 millió alatt is elhozható, természetesen 7 év/150 ezer kilométer garanciával.

%KA%Hátsó túlnyúlása rövidebb elődjénél, csomagtere mégis nagyobb, 325 literes. Jó kiállású autó, meggyőző minőségben és korrekt árakkal%KA%

Hátsó túlnyúlása rövidebb elődjénél, csomagtere mégis nagyobb, 325 literes. Jó kiállású autó, meggyőző minőségben és korrekt árakkal

Ez is érdekes lehet:
 

Lexus IS 300h Luxury Safety teszt

A meglepetések autója volt számomra a Lexus IS 300h. A Toyota legendásan gazdaságos hibridrendszere...

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

A Megane RS érkezésével frissül a GT is

Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén...

Használt prémiumautók egymillió forintig. Audi, BMW, Mercedes

Prémiumra vágyik a magyar. Persze, a legtöbbet akarjuk kihozni abból, amennyink van és csábítóak...

Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen...

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Újabb információk szivárogtak ki a VW Golf nyolcadik generációjáról

A Golf jelenleg futó hetedik generációja csupán pár hónapja kapott frissítést, a legfrissebb...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=

Hirdetés

KIA tesztek

Kia pro_cee’d GT teszt

Vicsor van, vigyor nincs. Kia pro_cee’d GT teszt

Mi kell forró legyen egy ferdehátún? A Kia pro_cee’d GT-vel nem leszünk huligánok, de ma ez az egyik legmenőbben kinéző kompakt gran tourismo. Bizony, Kia és menő.


Kia Carens 1.7 CRDI HP EX teszt

Kéne egy jó kormány. Kia Carens teszt

A Kia visszahozta a csöppet tán feledésbe merült Carens családi egyterűt, s jól tette. Az autónak egy baja van, de az fájó. És hiszik vagy sem, de nem az áráról van szó.


Kia Optima 2.0 CVVT LX teszt

Hogy mondják Koreában, Ford Mondeo? Kia Optima teszt

Alapváltozatával járt nálunk a középkategóriás vásárlók új csábítója. Vajon betörhet-e a német modellek uralta szegmensbe a Kia Optima?


Kia cee’d 2012 miniteszt

Flexszel megy ellenfeleinek a Kia is - új cee’d miniteszt Videó

Legnépszerűbb modelljét dobja kukába a Kia. A 2007 óta kapható cee’d vadonatúj generációja az elsőhöz hasonló előrelépést ígér.


Kia Rio 1.2 EX Limited miniteszt

7 év garival, 3 milliótól. Vezettük az új Kia Riót

Nagyobb és igényesebb, mint elődje. Természetesen drágább is, ám mivel immár a kategória krémjével vetekszik, konkurenseihez mérten továbbra is olcsó.


Még több KIA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

2 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

4 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

KIA RIO 1.2 CVVT EX Limited

KIA RIO 1.2 CVVT EX Li...

Ár: 3.690.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

KIA RIO 1.5 CRDi EX Cool 1TULAJ SZERVIZKÖNYV T/NY GUMI

KIA RIO 1.5 CRDi EX Co...

Ár: 1.090.000 Ft

Évjárat: 2007 / 8

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

KIA RIO 1.3 Classic

KIA RIO 1.3 Classic

Ár: 470.000 Ft

Évjárat: 2002 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!