Hivatalosan is itt a friss BMW 7-es!

Jól megdagadtak a BMW 7-es veséi

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Habár idő előtt kiszivárogtak a friss BMW 7-es képei, azért a hivatalos fotók mégiscsak részletesebben mutatják a BMW zászlóshajójának új vonásait.

Vajon mikor áll meg a BMW-vesék növekedése? Hát biztosan nem a 7-es sorozat frissítése során, mert talán az autó legfeltűnőbb része lett a 40 százalékkal nagyobb hűtőrács, amely mellett viszont minden korábbinál keskenyebb fényszórókat rajzoltak az autó orrára. Egyre jobban megosztja egyébként még a márka rajongóit is a kérdés, hogy ez végső soron jól áll-e a bajor modelleknek, az viszont biztos, hogy az első lökhárító alsó szélein elhelyezett légterelők harmonikusan illeszkednek az összképbe a szépen csillogó krómdíszükkel. Ugyanígy a sárvédőkbe vágott légkivezető nyílások is remekül illenek a formatervbe, ráadásul az itt alkalmazott krómdísz tovább folytatódik a küszöbök felett végigfutva, ami szintén egy elegáns és látványos megoldás. Hátul ugyancsak keskenyebbre szabták a lámpaburákat, amelyeket 6 milliméter vastag fénycsík köt össze. A kipufogóvégek viszont nagyobb krómkeretet kaptak a tökéletes összhang kedvéért.

Az utastér csendesebbé vált, és természetesen nemes anyagokból építkezik. Jelen lehet a Nappa bőrkárpit, különféle fa díszbetétek és a füstüveg mögött pompázó díszvilágítás is. Emellett a tervezők újragondolták a multifunkciós kormánykerék gombjainak kiosztását és az okostelefonok vezetésnélküli töltésére szolgáló tálca elhelyezkedését is. A BMW Touch Command szoftverét is frissítették, illetve a hátul utazóknak a full HD érintőképernyők jelenthetnek örömöt.
Hirdetés

Természetesen a motorpaletta sem maradt érintetlen. Most már minden egység teljesíti az Euro 6d-TEMP norma követelményeit. Az M760 jelölésű változat 6,6 literes, V12-es benzinmotorját részecskeszűrővel szerelték fel, a 750-es 4,4 literes V8-as egysége pedig 80 lóerővel izmosabbá vált, így már 530 lóerős. Módosítottak egy picit a hibrid (hazánkban zöld rendszámos) 745e rendszerén is, amelyben egy hathengeres benzinmotor és egy villanymotor dolgozik együtt, és képes akár 58 kilométert is tisztán elektromos üzemmódban megtenni. Aki pedig dízelre vágyik, háromféle gázolajos erőforrás közül választhat, amelyek a 265 lóerő és a 400 lóerő közötti teljesítmény-tartományt fedik le.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?