0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kémfotókon a fa alatt is hűsölő BMW i3

Javában tesztelik a BMW elektromos kisautóját

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Addig furikáztak Dél-Európában a BMW i3 egyik tesztpéldányával, amíg több lap lesifotósai is kényelmesen lefényképezhették. Az elektromos vagy hibrid kisautó egy év múlva debütálhat.

"Öngyilkos" hátsó ajtóval, de (mint például az Opel Meriva is) B-oszloppal érkezik majd az i3, magas padlója alatt utaznak az akkumulátorok, utastere minimalistának ígérkezik (Fotók: autocar.co.uk) "Öngyilkos" hátsó ajtóval, de (mint például az Opel Meriva is) B-oszloppal érkezik majd az i3, magas padlója alatt utaznak az akkumulátorok, utastere minimalistának ígérkezik (Fotók: autocar.co.uk)

"Öngyilkos" hátsó ajtóval, de (mint például az Opel Meriva is) B-oszloppal érkezik majd az i3, magas padlója alatt utaznak az akkumulátorok, utastere minimalistának ígérkezik (Fotók: autocar.co.uk)

Úgy tudni, nagyjából jövő ilyenkor mutatkozhat majd be az i3, az i-sorozat első fecskéje, egy olyan elektromos kisautó, amelybe − lipcsei üzemében − hatótávnövelő benzinmotort is szerel a BMW, ha úgy kívánja az ügyfél. Míg korábban erről azt olvastuk, hogy háromhengeres lehet, a legfrissebb pletykák kéthengeres egységet vizionálnak a bajorok kétkerekű szakosztályából.

Ötajtós, négyüléses, alig több mint 3,8 m hosszú lesz a BMW elektromos kisautója 200 literesre saccolt csomagtartóval, orrába kérésre hatótávnövelő benzinmotort is szerelnek (Fotók: carscoop.blogspot.com) Ötajtós, négyüléses, alig több mint 3,8 m hosszú lesz a BMW elektromos kisautója 200 literesre saccolt csomagtartóval, orrába kérésre hatótávnövelő benzinmotort is szerelnek (Fotók: carscoop.blogspot.com)

Ötajtós, négyüléses, alig több mint 3,8 m hosszú lesz a BMW elektromos kisautója 200 literesre saccolt csomagtartóval, orrába kérésre hatótávnövelő benzinmotort is szerelnek (Fotók: carscoop.blogspot.com)

A minap Dél-Európában, az ott is tomboló kánikula miatt egy fa árnyékában hűsölve is lencsevégre kapott, alumíniumvázas és karbonszálas műanyagból épített karosszériájú i3 tesztpéldánya erősen álcázva is elárulja, hogy hátsó ajtaja bár "öngyilkos", mégis van B-oszlop − anno a koncepciónál nem volt. Az utastérbe pillantva valószínűsíthető a régóta emlegetett minimalista, ultramodern dizájn középen jókora kijelzővel, a lítium-ion akkumulátorok a padló alatt bújnak meg, a kormányoszlop szokatlanul hosszú.

Ez is érdekes lehet:
 

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...

Élménykört kínál a '90-es évek legendáival a Mercedes

A Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II-t minden benzinvérű ismeri, belőle egy A-csoportos...

BMW E36 316i, 1998 - használtteszt

Az importlista élén is állt az E36 316i. Tetőablak, klíma, villanyablakok központi zár, minden...

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Opel Crossland X Innovation B1.2XHT MT6 teszt

Nehéz Opelként nézni a Crossland X-re, pláne úgy, hogy a motorteret felnyitva rám ordít egy oroszlán...

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...

Mire megy a leggyorsabb Tesla egy 1000 lovas Supra ellen?

Sorra alázza a Tesla csúcsváltozata a szupersportkocsikat, nem igazán talál legyőzőre. Ezúttal...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Opel Crossland X Innovation B1.2XHT MT6 teszt

Keresztre feszítve - Opel Crossland X

Nehéz Opelként nézni a Crossland X-re, pláne úgy, hogy a motorteret felnyitva rám ordít egy oroszlán. Ennél az Opel sokkal finomabban tudná azt, amit csinálnia kell.


BMW M760Li xDrive M Performance teszt

Izzadságszagú sportzakó - BMW M760Li Videó

Horizontot görbít, hordószámra zabálja a benzint, állakat szakít, gumikat gyilkol, hideg pezsgőt kínál, feneket masszíroz és sportautós teljesítménnyel bódít az első M-es 7-es.


Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?


BMW i3 94 Ah teszt

A formabontó - BMW i3 94 Ah teszt

Már 94 Ah-s akkucsomaggal is kipróbáltuk, milyen a prémium villanyautózás. Az i3 praktikus, formabontó, és hatótávjával sem vérzik el.


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


BMW X1 18d sDrive teszt

Előadóművész! BMW X1 teszt

Tavaly második generációjába lépett, új autó lett a BMW X1. Alapból már fronthajtású. Vajon milyen egy elöl hajtó BMW szabadidő-autó?


BMW M4 Coupé DKG, 2014 - használtteszt

Másfél éves sárga szörny - BMW M4 használtteszt

Nincs hiány M-es BMW tesztautóból mostanában a szerkesztőségben, közel minden hónapra jut egy. Most viszont nem újat, hanem egy használtat sikerült elcsípnünk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Rendhagyó gumiteszt: a Michelin új sport abroncsát nyúztuk

Társ, ha csapatni kell - Michelin Pilot Sport 4 S

2 napja – Újdonság

Az utcai sportgumik legújabb versenyzőjét próbáltuk, elég rendhagyó módon. A Michelin Pilot Sport 4 S abroncsa különleges megoldásaival biztosítja a mindvégig irányítható veretést.


Millbrookban jártunk, Európa egyik legfejlettebb és legtitkosabb tesztközpontjában

Mi folyik Millbrookban, ami ennyire titkos? Megnéztük!

2 napja – Sztori

Ott volt az Aston, a Rolls-Royce, a villany-Jaguar, a szomszédban meg a Mercedes jobbkormányos teherautói várták, hogy terepen bénázzunk velük.


Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

5 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 535d Touring (Automata) Magánszemélytől

BMW 535d Touring (Auto...

Ár: 5.980.000 Ft

Évjárat: 2012 / 1

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

BMW 530d Touring (Automata) PROF NAVI PAORÁMA TETŐ KAMERA

BMW 530d Touring (Auto...

Ár: 5.790.000 Ft

Évjárat: 2012 / 2

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

BMW 318i Touring (Automata)

BMW 318i Touring (Auto...

Ár: 839.000 Ft

Évjárat: 2002 / 1

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!