Hibridként, letisztult formákkal érkezett az új Honda Jazz!

Kisimult dizájn, egyterűs fazon és a jól ismert praktikum. Itt az új Honda Jazz!

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Hibrid hajtással és csinos megjelenéssel, akár crossoveres, divatos külsővel is megjelent az új Honda Jazz, azzal a praktikummal, amit mindig is szerettünk benne.


Új dizájnfilozófiát mozgósítottak a Honda tervezői, amikor a Jazzt rajzolták. A Yoo no bi lényege, hogy az egyszerű hétköznapi tárgyakban is lássuk meg a szépséget, a Honda Jazz pedig a tökéletes mindennapi, városi, de akár családi autó szerepét töltheti be továbbra is, a dizájn pedig azonnal szerethető. A kedves, letisztult vonások hasonló sziluettet adnak, mint az elődmodellek, megmaradt az egyterűs fazon, rövid az orr rész és az A-oszlopot is kettéosztották, ez továbbra is a remek térérzet és a jó kilátás záloga, melynek főként a vezető örülhet.
Csinos megoldásként a motorháztető a hűtőmaszk szerves részeként folytatódik a két lámpa között, melyek ledes technológiát is használnak. Optikailag növeli a felniket annak kéttónusú fényezése és a lemezfelnikre is kerülő csinos dísztárcsa, melyek alufelniknek mutatják a Jazz keréktárcsáit. Az oldalpanelek letisztultsága egészen más, mint amit eddig láttunk a Hondától, ahogy a hátsó lámpák egybeolvadása is a C-oszloppal. Különleges újdonság a Jazz Crosstar, mely a picit emelt hasmagasság mellé crossoveres jellemzőket mutat, kerékíveit és lökhárítóit nyers műanyaggal burkolták és tetősíneket is kap. A barátságos dizájn bent is folytatódik, ám messze nem idegen az utastér, találunk ismerős formákat. Érdekesség, hogy mindenképp 9 colos érintőképernyős multimédiát és 7 colos digitális műszeregységet kap a műszerfal.
Hirdetés

Az utastér praktikumában a Jazz mindig is az élen járt, az új modell sík padlólemeze pedig továbbra is lehetővé teszi a különleges hátsó üléssor beépítését. Teljesen síkba dönthető, vagy ülőlapjait teljesen függőlegesbe emelve hatalmas raktér alakítható ki a hátsó padból. Gondosan ügyeltek az ergonómiára és az anyaghasználatra, az üléskárpitok egy része vízlepergetős, az ülések tömése puha és kényelmes, de

az is fontos szempont volt, hogy a középső és az ajtó könyöklője egy magasságba kerüljön.

Egyelőre nem közölt részletes információkat a gyártó a motorkínálatot illetően, de azt azért megemlítik, hogy hibrid hajtásrendszert kapott a Jazz, utóbbi fő egységeinek kompakt méretei miatt nem foglal sok helyet az utastérből, így a praktikum szemmel láthatóan egy hangyányit sem csorbult az elődökhöz képest.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2020.01.24. at 20:09
    Permalink

    Tyű, azt a karosszériában domborításként folytatódó A-oszlopot még emészteni kell. Ha a sajtófotón nem sikerült a két ívet összetolni, akkor a valóságban vajon milyen lesz? Vagy az szánt szándékkal lehet ilyen nyomi? Mindenesetre tetszik, de szigorúan csak a normál verzió, a crossover az tényleg úgy néz ki, mint egy rossz Seat vagy Opel.

  • 2020.01.24. at 21:51
    Permalink

    Nem tudom, hogy ez miért “csinos forma”? Szerintem nem lett szebb, mint az elődök…. sőt. De biztos van akinek tetszik majd. Magyarországon szerintem jelentéktelen modell a Jazz, sokat nem adnak el belőle. Volt egy idő, amikor divatos volt, de annak kb. 10 éve.

Vélemény, hozzászólás?