0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kicsontozva érkezik a Porsche Cayman R

Könnyebb és gyorsabb a Porsche Cayman R

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Cayman R menetteljesítményét a karosszéria tömegének apasztásával, néhány kényelmi extra elhagyásával és a boxermotor izmosításával is fokozták.

A középmotoros Cayman R immár a 911-esekkel is felveheti a versenyt

A középmotoros Cayman R immár a 911-esekkel is felveheti a versenyt

Az 5 éve megjelent, s 2 éve már a megszokott ciklusközi frissítésén is átesett Cayman, azaz a Porsche belépő kupéja most versenypályára szánt változattal jelentkezik. A Cayman R tömegét az alapverzióhoz mérten 55 kilogrammal apasztották, egyebek mellett csökkentett méretű, 54 literes üzemanyagtartályt, karbonszálas műanyag vázra épített sportüléseket, alumínium panelre épített ajtókat építettek a pályagépbe. A futómű 20 milliméterrel ültetett és természetesen keményített. A 19 colos alufelnik önmagukban 5 kilós spórolást jelentenek. A 3,4 literes, 6 hengeres boxermotor teljesítményét 320-ról 330 lóerőre fokozták a Porsche fejlesztői, a kúra eredményeként az alapáras, 6 fokozatú manuális váltóval kereken 5 s alatt gyorsul 100 km/órára a Cayman R, az opciós, 7 fokozatú dupla kuplungos automata váltó további egy, míg a rajtprogramot is adó Sport Chrono csomag további két tizedmásodpercet javít a gyorsuláson, így a Cayman R akár 4,7 s alatt 100 km/órára érhet. A végsebesség manuális váltóval 282, automatával „csupán” 280 km/óra. Az eddigi Cayman csúcsgéphez, azaz az S-hez mérten mintegy 10 százalékkal adják majd drágábban a februártól kínált R-t, melyhez az önzáró hátsó difi alapáras, de a tömegcsökkentés jegyében a légkondicionálót és az audiorendszert is száműzték belőle.

Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs

Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs

Ez is érdekes lehet:
 

Rendszámot kaphatnak a robogók, változhat a zöld rendszám szabályozása is

Már több mint 1500 autó fut zöld rendszámmal, egy részük elveszítheti azt a jövőben, míg a kismotorokra...

Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra...

Stinger néven, négyajtós karosszériával debütált a Kia GT-je

Tudtuk, hogy jön, tudtuk, hogy minden idők legfürgébb Kia modellje lesz a Stinger, neve mellett...

Semlegesíti a zajokat, és még a gyalogosokat is kikerüli a legnagyobb Lexus új generációja

Megérkezett az új Lexus LS, szétcsúszott formaterve alacsonyabb autót rejt elődjénél, valamint...

3D technológiás nyomtatással készült műanyagból a Chevy V8-as

Őrület, mire képes a 3D nyomtatás, most azt láthatjuk, hogyan épül fel egy méretarányosan lekicsinyített...

Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V, 1996 - használtteszt

A kilencvenes évek derekáig a Sigma volt a Mitsubishi csúcsmodellje, abban az időben, amikor...

BMW 740e iPerformance teszt

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel...

Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége...

Citroën XM 2.1 D12 Turbo automata, 1993 - használtteszt

Negyedmillió forint, ennyit ér ma a franciák jövője. Pontosabban a ’90-es években gondolt jövőjük...
 

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Friss tesztek

Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Nem ér a neve! Renault Scenic IV teszt Videó

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai crossoverként nézzük. Úgy még családi autónak is egész jó.


Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Hetedik mennyország - Opel Zafira teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra is a praktikusság és a könnyű variálhatóság.


BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Hirdetés

PORSCHE tesztek

Porsche Macan GTS menetpróba

A Porsche crossover, ami igazából sportautó

A Porsche Macan S és a Turbo között ott van a GTS, ami a tökéletes középút a városi és a teljesítmény crossoverek között. Élmény volt vezetni.


Porsche 718 Boxster S menetpróba

Mennyire Porsche a Boxster új négyhengerese?

A Porsche középmotoros, turbós négyhengeressel felvértezett 718-asát próbáltuk, abból is az erősebb, 350 lóerős Boxster S-t hajtottuk.

Még több PORSCHE teszt

Címlapon


Friss cikkek

Tizenharmadszor nyert Stéphane Peterhansel Dakart

1-3 Dakar győzelem a Peugeot-tól

2 órája – Sztori

Elsöprő győzelmet aratott a Peugeot. 9000 kilométer után is a legjobbaknak bizonyultak a világ egyik legnehezebb tereprali futamán.


Gyengébb, mégis lenyomja a GT-R-t és az új NSX-et a McLaren 540C

Japánokat aláz a legolcsóbb McLaren Videó

Tegnap – Sztori

Árával középre lő, a leggyengébb, és csak hátul hajt, míg ellenfelei összkerekesek, mégis mindkettőt lenyomja. Hogyan? Ilyenkor fontos a tömeg/lóerő arány.


Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

Több mint 1200 lóerős GT-R épül Magyarországon

2 napja – Sztori

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége. Egy tank benzint 7 perc alatt tudna megenni.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Toyota GT86 2.0 Sport Leather teszt

Végre egy izgalmas Toyota - Toyota GT86 teszt

4 éve – Teszt

A GT86 olyan jó autó, s annyira kellemes meglepetés, hogy végre megint van egy izgalmas Toyota, hogy az automata után a kézi váltóst is muszáj volt kipróbálnunk. Nem csalódtunk.


Dél-Amerikába tart a Rolls-Royce

Hódításba kezd a Rolls-Royce

5 éve – Autósvilág hírei

Új piacok meghódítása Dél-Amerikában, és a gyártókapacitás növelése - ezek a Rolls-Royce 2012-re tervezett legfontosabb feladatai.


Vezettük a legújabb magyar autót - próbán az Audi A3 Sedan

Igazi magyar, és egészen finom autó az Audi A3 Sedan

4 éve – Újdonság

Ha csak kicsiben is, de már prémium-limuzint is gyárt az ország. A váltóját leszámítva Győrött készülő Audi A3 Sedan bizony nem csak négy karikájával, tudásával is elit.


Használtautó.hu

PORSCHE CAYMAN

PORSCHE CAYMAN

Ár: 6.700.000 Ft

Évjárat: 2007 / 12

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE CAYMAN PDK Navi/PASM/PDL/19col

PORSCHE CAYMAN PDK Nav...

Ár: 17.650.000 Ft

Évjárat: 2014 / 12

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE CAYMAN GT4 Clubsport FiatalNémetAutók

PORSCHE CAYMAN GT4 Clu...

Ár: 35.990.000 Ft

Évjárat: 2016 / 1

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!