Gatyába rázták a Hyundai hibridjét

Könnyed, de fontos frissítéseket kapott a Hyundai Ioniq

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Külső és belső frissítésen esett át a Hyundai Ioniq, a koreai hibrid mutatósabb, de legfőképpen okosabb és hatékonyabb lesz a következő pár évre.


Jól mutatja, mennyire várta már a közönség a Hyundai elektromos és hibrid modelljét az, hogy az Ioniqból az első három évben 60 000 példány fogyott el. A sikereket most egy frissítéssel ünnepli a Hyundai, az időszakos rácfelvarrással pedig némileg új külsőt kap az Ioniq. Változik az orr, a hűtőmaszk dizájnja, a lökhárító új vonalai és a teljesen ledes fényszórók naprakész fazont kölcsönöznek neki, de hátulról is csöppet más képet mutat az új lámpákkal. Három új fényezést is kapott, a nagy dolgok viszont az utastérben és az Ioniq agyában történtek.
Hirdetés

Került egy új kezelőpanel a középkonzolra, ami magába foglalja a klímapanelt és az új, 10,25 colos érintőkijelzős multimédiát. Utóbbi a gyártó szerint a szegmens első ekkora monitora, a rendszer pedig Android Auto és Apple Carplay kompatibilis, valamint hangvezérléses és online kapcsolatos. A hajtástechnikán nem változtattak, a vezérlésen viszont igen, amitől az Inoiq kicsit hatékonyabban lesz képes kihasználni az energiát. Az új szoftver hatékonyan hangolja össze a fékenergia visszatáplálást, lehetővé téve az egypedálos vezetést, valamint készült egy Eco+ vezetési mód, mely még többet képes kihasználni az akkumulátorból, valamint több segédberendezést is működtet anélkül, hogy beindítsa a hibrid modell benzinmotorját. Ezeken túl a frissítéssel alapárassá tették a SmartSense csomagot, mely vészfék-asszisztenst, sávtartót és éberségfigyelőt tartalmaz.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?