A tesztpilóta sem bírt az új a Chevy Camaróval

Korlátnak csapta a tesztpilóta a Chevrolet Camarót

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Nürburgringen mindennaposak az autós napokon elszenvedett balesetek, álcázott autót viszont ritkán látni lepattanni a szalagkorlátról. Egy új Chevy Camarónak sikerült.


Tavaly írtunk arról, hogy az Audi Q7 méretét és tömegét tekintve nem igazán versenypályára való. Az RS Q7-et tesztelő pilóta ugyanis az egyik kanyarban elszámolta magát és szalagkorlátnak csapta a méretes SUV-ot. Ehhez hasonló eset történt, legalábbis ami a baleset kimenetelét illeti.
Hirdetés

Az egyik kanyarkombinációban a Camaro vezetője nagyot fékezett, ami miatt blokkoltak a kerekek. A fék felengedésével vissza lehetett volna nyerni a tapadást, ennek ellenére a tesztpilóta nem vette el a lábát a pedálról, és a szalagkorlátnak csapódott. Szerencsére nem járt nagy anyagi kárral az ütközés, a futómű viszont minden bizonnyal megsínylette az esetet. A videón 1:35-től látható.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 05:14
    Permalink

    kivételesen egyetértek, óvatosan belehúzott a korlátba még csak nem is nagy tempónál, a nézettség garantált > chevy reklám > profit. márha, valakinek csorogna a nyála épp egy chevyre, nekem az új csikhűtőmaszkos nem jön be, a régebbi egyel az igen, de nem vennék, szóval tőlem fejen is pöröghetett volna a ringen. de attól még lehet, h valaki igen.

    elég vicces amúgy, mert kanyarból kijövet szépen íven volt, durva sebesség nincs, egyenesen jött ki belőle, a fara még csak el sem indult….ellenben blokkolta a hátsó kereket, abs meg ezekben nincs? fura. Hd kamera természetesen vette szépen ja.

  • 2017.10.28. at 05:14
    Permalink

    Egyértelműen látszik a videóban hogy egy jól megijedt szakállas nő vezette … és semmiképpen se egy profi tesztpilótára bízzák a pár 100.000 dolláros prototípust …

    Egyébként meg minden prototípusban vannak kiegészítő műszerek, számítógépek amik rögzítik az autó mozgását, viselkedését ezek alapján programozzák majd a széria kocsikat … nem lennék meglepve ha éppen egy rossz program okozta volna ezt a hibát … mondjuk érdekes hogy a ” véletlen ” balesetek pont a HDkamerák látószögébe zajlanak szinte minden esetben … lehet akár egy reklám fogás is elvégre nem zúzta le nagyon és szinte gyanítható hogy minden webes autós médium megemlítette vagy fogja ezt a videót … Ha úgy vesszük akkor egy sárvédő pár dolláros árából van egy nagyszámú nézettséget generáló reklám videó … nem is biztos hogy a Z28-at zúzta le lehet egy alap kocsi volt kimaszkírozva marketingesek bármire képesek egy kis ingyen reklámért …

  • 2017.10.28. at 05:14
    Permalink

    Egyértelműen vezetői hiba történt! Ahogy a cikkíró is fogalmazott, a fék felengedésével vissza lehetett volna nyerni a tapadást. Megijedt talán, kezdő vagy női vezetőknél találkozunk ilyen blokkal. Nem is értem.

  • 2017.10.28. at 05:14
    Permalink

    Igen eleg erdekes baleset. Nekem ugy tunik osszekeverhette a pedalokat valahogy es agaz nelkul a fekbe taposott bele, vagy vmi ilyesmi. Viszont azt nem ertem hogy lehet allora feezni egy sportkocsi kereket? Meg az ABS-t is kiiktatta a pilota? LEhetseges ez egyaltalan?

Vélemény, hozzászólás?