0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Hátul villannyal hajt az MTM Multivanja 

Különleges Volkswagen T6-tal készül az MTM Svájcba

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Genfi Autószalon legérdekesebb VW T6-osát mutathatja be az MTM tuningcég. Hátsó tengelyére telepített villanymotorjával 282 lóerős lesz.

A fehér-zöld fényezés sejteti a környezettudatosságot. Az MTM T6-os Multivan furgonja különleges hibrid lett

A fehér-zöld fényezés sejteti a környezettudatosságot. Az MTM T6-os Multivan furgonja különleges hibrid lett

Ezúttal a Volkswagen családi kisbuszához nyúlt hozzá a német tuningcég. Ahhoz a Multivanhoz, aminek csúcsváltozatát nekünk is szerencsénk volt tesztelni. Az MTM által kínált változat talán még ennél is érdekesebb, hiszen egy "T6 E-Motion"-nek nevezett elektromosan vezérelt hátsó tengelyt fejlesztettek hozzá. Ezt két darab 15 kW-os elektromos motor teszi lehetővé, amik 42 lóerőt adnak hozzá a T6-hoz kínált amúgy is legerősebb, 2,0 literes, négyhengeres BiTDI-hez. Ha ez nem lenne elég, az MTM csapata a biturbós dízellel is babrált, így már 240 lóerő leadására képes 4000/perc fordulaton, amit egy 7 sebességes DSG váltó küld az első tengelyre. Összesítve tehát a VW T6 282 lóerőt és magabiztos 1110 Nm-es nyomatékot tudhat magáénak.

42 extra lóerőt, meg persze a gyárinál kisebb tömegű összkerékhajtást ad a hátsó tengelyre helyezett két elektromos motor

42 extra lóerőt, meg persze a gyárinál kisebb tömegű összkerékhajtást ad a hátsó tengelyre helyezett két elektromos motor

Egyébként ez még mindig nem a legerősebb kisbuszuk, hiszen a T5 faceliftből 472 lóerős változatuk is volt. Azért a T6-os teljesítménye is figyelemre méltó, 20 colos Michelin gumikkal körülvett kerekeit, hatdugattyús Brembo fékek állítják meg. A 0-100-as futás 8,2 másodpercet vesz igénybe, csúcssebessége pedig 215 km/óra. Döbbenet, de állítólag az MTM szuperbuszának 16 milliós ára tartalmazza a modellt, a csomaggal együtt is megmaradó garanciát, az adót és a fejlesztések telepítését is − bizonyára nem Highline kivitelben, hiszen azzal a gyári 4Motion rendszeres 204 lóerős "alapgép" is 18 millió forint.

A VW T6 E-Motion mellett az MTM standján díszeleg majd a 802 lóerős Audi S8 Talladega R és a V8-as Volkswagen Amarok is, hamarosan róluk is hírt adunk.

Ez is érdekes lehet:
 

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Sportosba vágták az i30-at, itt a Fastback és a 275 lovas i30 N

Erősebbnél erősebb N sportverziókat és kupé tetőíves ötajtóst húzott elő a Hyundai. Az i30 N...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...

Mazda6 Sportkombi G192 Revolution Top teszt

Szívó, vagy turbó? Egyre kevesebb lehetősége van választani annak, aki új autót vesz, esetleg...

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul...

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

Hamburgban autókat gyújtottak fel a G20 elleni tüntetők, a Mercedes segít a tulajoknak

A hamburgi G20 csúcstalálkozót a városban élők csúnyán megszenvedik. A világ vezetőinek találkozója...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

17 órája – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

3 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

3 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN MULTIVAN Highline

VOLKSWAGEN MULTIVAN Hi...

Ár: 3.550.000 Ft

Évjárat: 2007 / 11

Kivitel: Kisbusz

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN MULTIVAN 2.0 CR TDI Highline 4motion Navi!

VOLKSWAGEN MULTIVAN 2....

Ár: 7.990.000 Ft

Évjárat: 2010 / 6

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN MULTIVAN 2.0 TDI SCR BMT Comfortline 4Motion RT

VOLKSWAGEN MULTIVAN 2....

Ár: 12.300.000 Ft

Évjárat: 2017 / 1

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!