0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Lassan tényleg elfelejthetjük a skatulyákat

Renault és Infiniti sportautókat gyárthat a Lotus

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Úgy hírlik, hogy a brit Lotus építheti majd a francia Renault Alpine és a japán Infiniti Emerg-e modelleket. Fő a költséghatékonyság.

Az új Alpine Renault lesz, francia. Tán brit gyártással, a Lotus kezei közül, amely a japán Infinitivel kollaborál... Mindegy, lényeg, hogy jó és elérhető árú legyen

Az új Alpine Renault lesz, francia. Tán brit gyártással, a Lotus kezei közül, amely a japán Infinitivel kollaborál... Mindegy, lényeg, hogy jó és elérhető árú legyen

Csak azóta, hogy lehoztuk a Több ágyban az ellenséggel című, az autóipari együttműködésekről szóló cikksorozatunkat, újabb és újabb összefonódások kerülnek napvilágra, hiába, dúl a globalizáció és a költséghatékonysági nagy játszma. Most az Autocar magazin tálalta a legfrissebb sztorit, miszerint a Renault-Nissan Alliance náluk, azaz Nagy-Britanniában gyárthatja majd két új sportkocsiját, az Alpine reinkarnációját és az Emerg-e hibridet, közös nevezőjük pedig nem más, mint a Lotus Evora 414E alumínium térvázas, hatótávnövelő benzinmotoros villanyautó lehet.

Az Infiniti kapcsán Nakamura Siro dizájnfőnök említette, hogy britek gyárthatják majd az Emerg-e szupergépet, Renault-oldalról pedig egy marketingfelelős nyilatkozata ad alapot a hivatalosan még meg nem erősített értesüléseknek. Steve Norman azt mondta, hogy az Alpine-nak középen vagy hátul lesz a motorja, s ehhez külső segítséget kell igénybe venniük. A kép úgy áll össze, hogy a legendás A-110-es és a GTA is hátul hordta a motorját, az Evora feneke szintén nem csomagtartót rejt, a válságban lévő, a Nissannal már korábban is dolgozó Lotusnak meg úgy kell a munka, mint egy falat kenyér.

Ez is érdekes lehet:
 

BMW 740e iPerformance teszt

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel...

Másfélszer annyit esik a dízel, mint a benzin ára

Folytatódik az üzemanyagárak csökkenése, pénteken a gázolaj ára többet esik, mint a benziné.

Tudják, hogy kell - Peugeot 3008 GT 2.0 HDi EAT6 teszt

Olyat tud a Peugeot, amit mások csak próbálnak elérni unalmas autóikkal. Jó színházat csinálni...

Minden infó az új Skoda Octaviáról

Már egy ideje ismerjük a fizimiskáját, Bécsben azonban minden részletével bemutatkozott az új...

A következő RS Skoda a Kodiaqból készül

Meglovagolja a gyártó a Kodiaq hullámait, megszellőztették, hogy a következő RS modell is a SUV-ból...

Jó eséllyel az év leghidegebb hétvégéje áll előttünk. Vajon bírják az autók?

Motorfelújítót és több villanyautó-gyártót is megkérdeztünk arról, hogy bírják-e az autók az...

Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai...

Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége...

Csökkent a jogosítványok érvényességi ideje, de van kiskapu

Az idei évtől már nem az orvosi vizsgálat napja határozza meg a jogosítványok érvényességét...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sb3R1cw==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sb3R1cw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sb3R1cw==

Friss tesztek

Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Nem ér a neve! Renault Scenic IV teszt Videó

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai crossoverként nézzük. Úgy még családi autónak is egész jó.


Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Hetedik mennyország - Opel Zafira teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra is a praktikusság és a könnyű variálhatóság.


BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sb3R1cw==

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Tizenharmadszor nyert Stéphane Peterhansel Dakart

1-3 Dakar győzelem a Peugeot-tól

16 órája – Sztori

Elsöprő győzelmet aratott a Peugeot. 9000 kilométer után is a legjobbaknak bizonyultak a világ egyik legnehezebb tereprali futamán.


Gyengébb, mégis lenyomja a GT-R-t és az új NSX-et a McLaren 540C

Japánokat aláz a legolcsóbb McLaren Videó

2 napja – Sztori

Árával középre lő, a leggyengébb, és csak hátul hajt, míg ellenfelei összkerekesek, mégis mindkettőt lenyomja. Hogyan? Ilyenkor fontos a tömeg/lóerő arány.


Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

Több mint 1200 lóerős GT-R épül Magyarországon

2 napja – Sztori

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége. Egy tank benzint 7 perc alatt tudna megenni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

LOTUS EXIGE SCURA STEALTH LIMITED MAGYAR

LOTUS EXIGE SCURA STEA...

Ár: 19.900.000 Ft

Évjárat: 2010 / 10

Kivitel: Sport

Üzemanyag: Benzin

LOTUS EVORA S 2+2 IPS

LOTUS EVORA S 2+2 IPS

Ár: 20.500.000 Ft

Évjárat: 2014 / 8

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

LOTUS EXIGE S. 1 tulaj. újszerű. 885

LOTUS EXIGE S. 1 tulaj...

Ár: 18.600.000 Ft

Évjárat: 2013 / 6

Kivitel: Sport

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!