A karosszéria színére fényezett hűtőmaszk remélhetőleg minden modellen megmarad
Talán nem is meglepő már, hogy kizárólag hibrid hajtáslánccal érkezik az új Honda HR-V. Ennek megfelelően az e:HEV platformra épül, és persze a formatervét is rendesen átszabták. Sokkal letisztultabb az elődjénél, még egy kis kupés vonalat is próbáltak belecsempészni az összképbe, bár ahhoz túl hirtelen kezd lejteni a szabadidő-autó hátsója, hogy egy igazi kupé-SUV-nak nevezhessük.
A gyáriak szerint kupék inspirálták a formatervet
Ami nem is baj, hiszen nem látja kárát a helykínálat az utastérben. Bár részletes számadatokat még nem árultak el az autóról, azt megemlítették, hogy a kevesebb helyet foglaló hajtásláncnak és a középre helyezett üzemanyagtartálynak köszönhetően, az új HR-V is megkaphatta a „Mágikus Ülésrendszert”. A Honda ügyes megoldásával könnyedén bővíthető a csomagtér, sőt a hátsó ülőlapok is felhajthatók.
Letisztult a műszerfal dizájnja is
Ahogy a méretadatokkal, úgy a hajtáslánc információival is adós maradt még a Honda. Azon kívül, hogy kis méretű, nem árultak el semmit. Így még kérdőjeles a belsőégésű motor mérete, illetve a rendszerteljesítmény is. Viszont azt már tudni lehet, hogy Európába 2021 év végén érkezik meg, és már előre prémium SUV-nak nevezik, ami jelzi, hogy vastagon fog majd a ceruza az árcéduláján.
Csak év végén érkezik a kereskedésekbe