Négy ajtóval is jöhet a legkisebb kupé BMW
M-es modellt is kaphat a legújabb, még meg sem jelent BMW Gran Coupé
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az új divat szerint bÅ‘vÃtené kÃnálatát a BMW. A 2-es sorozatból készülne Gran Coupé, Ãgy maradnak a hátsókerékhajtásnál.
Villantottak már egy izgalmas tanulmányt a bajorok, akkor még csak szondáztatás céljával, és úgy tűnik, bejött a terv. Még nem erÅ‘sÃtette meg a BMW, de úgy hallani, új csapott tetejű modell érkezik négy ajtóval, amivel a 2-es széria palettáját bÅ‘vÃtik. Tavaly még arról pletykáltak, hogy már ez is az új, fronthajtású platformra épülhet, most viszont jó hÃr, hogy maradnak a 2-es kupé és kabriónál használt hátsókerekes padlólemeznél, Ãgy még nem kell elköszönnünk az izgalmas BMW-ktÅ‘l.
Picit nyújtanak a 2-es padlólemezén, Ãgy az új Gran Coupé tengelytávját közelebb húzzák a 3-as szedánéhoz. Ezzel nem csak sportos lesz az új négyajtós, de jó eséllyel még lábtér is akad majd benne, bár ebben a kategóriában inkább a fejtér hiánya szokott gondot okozni. Meglátjuk, hogyan oldják ezt meg a BMW-nél, annyit viszont szintén tudni lehet, hogy M-es verzióval is készülnek, a nemrég bemutatott M2 kupéban is tomboló 365 lóerÅ‘s turbós hathengeressel az orrában. Legkorábban 2019-re érkezhet az M-es, az alapkivitel viszont már korábban, akár 2018-ban - a BMW jól bevált 3 hengeres, illetve négyhengeres blokkjaival. Nem titok, hogy a hibrid modelleket is bÅ‘vÃteni akarják a feltételezhetÅ‘en 225e Gran Coupéval, melyet a BMW turbós háromhengeres benzinese, valamint egy villanymotor hajtana, és nagyjából 50 kilométert tudna megtenni tisztán elektromosan. Kategóriájában egyedülállóan, ugyanis se a lépcsÅ‘shátú Audi A3-ból, se a Mercedes-Benz CLA-ból nincs hibrid variáns.