0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Hétüléses családi egyterű ötmillió alatt a Chevrolettől

Magyarországon a Chevrolet Orlando

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Chevrolet kifejezetten családosok számára kínálja az Orlando egyterűt, amely kizárólag hét üléssel vásárolható meg.

Mint az Orlando hazai sajtótájékoztatón megtudtuk, az idén 100 esztendős Chevrolet számos meglepetést tartogat erre az évre. Autógyár lévén ez új modelleket jelent, konkrétan Captiva, Aveo és Cruze Hatcback sorrendben, a tűzijáték első patronja pedig az Orlando, amely könnyen a családosok kedvence lehet. Már a nemzetközi bemutató alapján világos volt, ez a megállapítás nem elcsépelt sztereotípia a részünkről, pusztán azért, mert nagy autóról van szó. A Chevrolet Europe határozott szándéka, hogy a típus ebben a szegmensben szerepeljen jól, és ennek érdekében alakították ki a legfontosabb részleteket, a formától kezdve a funkcionális szempontokig. Fontos tudnivaló, hogy az Orlando kizárólag hét üléssel lesz elérhető, és a székek nem szerelhetők ki, csupán hajtogatással lehet variálni, szám szerint 89 és 1499 liter között − igen, a 89 liter nem elírás, ha minden hely foglalt a fedélzeten, bizony csak reklámszatyroknak marad hely.

Az utóbbi években a Chevrolet már bizonyította, hogy milyen anyag-, illetve összeszerelési minőséget tud felmutatni, és úgy tűnik, az Orlando tovább megy a helyes úton. Ettől függetlenül a piaci sikerben a pénznek lehet oroszlánrésze, ugyanis az importőr a jelek szerint megtalálta azt a megoldást, ami az árérzékeny magyar régióban eredményre vezethet. A modellt háromféle motorral és háromféle komfortfokozattal lehet kombinálni, de relatíve fapadosan (LS) csak az egyetlen benzines, a 141 lóerős 1,8-as vihető haza, összegszerűen 4 790 000 forintért. A bevezető kampány részeként ehhez most ajándék a manuális légkondicionáló. A komfortszintek LS, LS+, LT, LT+, LTZ és LTZ+ néven követik egymást, mindegyik csak a benzineshez áll rendelkezésre, míg dízelt kizárólag LT, LTZ és "pluszos" kivitelben árulnak. A benzines Orlando mellett a 2.0D dízel 130 és 163 lóerővel választható, ráadásul az erősebb motorhoz hatfokozatú automataváltó is párosítható − ebből a fűthető bőrüléses, automata légkondis, prémium hifis változat is megáll 6,8 millió forintnál, a minden extrás kívánságautó pedig 7,4 milliónál.

Ez is érdekes lehet:
 

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Az új Insignia hozza vissza a legendás GSi nevet

Már Frankfurtban debütál a legújabb GSi névvel ellátott Opel, ami meglepő módon egy Insignia...

Mire megy a leggyorsabb Tesla egy 1000 lovas Supra ellen?

Sorra alázza a Tesla csúcsváltozata a szupersportkocsikat, nem igazán talál legyőzőre. Ezúttal...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

BMW E36 316i, 1998 - használtteszt

Az importlista élén is állt az E36 316i. Tetőablak, klíma, villanyablakok központi zár, minden...

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

A Megane RS érkezésével frissül a GT is

Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén...
 

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaGV2cm9sZXQ=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaGV2cm9sZXQ=

Friss tesztek

BMW M760Li xDrive M Performance teszt

Izzadságszagú sportzakó - BMW M760Li Videó

Horizontot görbít, hordószámra zabálja a benzint, állakat szakít, gumikat gyilkol, hideg pezsgőt kínál, feneket masszíroz és sportautós teljesítménnyel bódít az első M-es 7-es.


Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaGV2cm9sZXQ=

Hirdetés

CHEVROLET tesztek

Chevrolet Trax 1.4 Turbo AWD LT teszt

Nem rossz. Nem is drága. Chevrolet Trax teszt

Hálás-e a Mokka testvérének lenni, amikor az Opel sokkal népszerűbb a Chevynél? Kell az összkerékhajtás? Sok a jó kérdés, de sok a jó kisméretű crossover is. Egyikük a Trax.


Chevrolet Malibu 2.4 LTZ teszt

Cseregyerek Amerikából - Chevrolet Malibu teszt

A Malibu az a régi-új modell, amellyel a General Motors Koreában is véget vetett a Daewoo piaci jelenlétének, ráadásul igazi világautó, hiszen Amerikában, Ázsiában és Európában is egyazon formában kínálják.


Chevrolet Camaro Coupe 6.2 V8 teszt

Le a gatyával! - Chevrolet Camaro teszt Videó

Akármilyen ínséges és egyben zöld időket is élünk, van az az autó, melyet vezetve perverz örömet okoz 100 km-enként 20 liter benzin elégetése.


Chevrolet Orlando 2.0 Dízel LTZ+ Automata teszt

Olcsó, de torkos expresszbusz - Chevy Orlando teszt Videó

Ilyen még nem volt! A Chevrolet legújabb modellje már megjelenésével is sokak érdeklődését felkelti, zömüket helyből meg is nyeri. A kedvező ár már csak ráadás.


Chevrolet Captiva 2.0 D Sport LT High teszt

Utolsó pillanatban teszteltük az elsőgenerációs Captivát

Hamarosan alaposan megújul, de még eredeti formájában is kipróbáltuk a koreai szabadidő-autót.


Még több CHEVROLET teszt

Címlapon


Friss cikkek

Rendhagyó gumiteszt: a Michelin új sport abroncsát nyúztuk

Társ, ha csapatni kell - Michelin Pilot Sport 4 S

19 órája – Újdonság

Az utcai sportgumik legújabb versenyzőjét próbáltuk, elég rendhagyó módon. A Michelin Pilot Sport 4 S abroncsa különleges megoldásaival biztosítja a mindvégig irányítható veretést.


Millbrookban jártunk, Európa egyik legfejlettebb és legtitkosabb tesztközpontjában

Mi folyik Millbrookban, ami ennyire titkos? Megnéztük!

23 órája – Sztori

Ott volt az Aston, a Rolls-Royce, a villany-Jaguar, a szomszédban meg a Mercedes jobbkormányos teherautói várták, hogy terepen bénázzunk velük.


Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

4 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Új koreai egyterű: Hyundai ix20 hazai bemutató

Dobozfejűeknek nem való a Hyundai ix20

7 éve – Újdonság

Bár új autóról van szó, mégsem teljesen ismeretlen a modell, mert az ix20 szoros rokonságban áll a KIA Vengával.


Görög Zita és az Infiniti M-sorozat

Párizzsal egyidőben Pesten az Infiniti Luxuslimuzinja

7 éve – Autósvilág hírei

Nincs könnyű dolga az új Infiniti M-sorozatnak, mert az Audi-BMW-Mercedes trió a szegmens háromnegyedét uralja, és a Lexus is egyre erősebben van jelen.


Ford Edge - nemzetközi bemutató és menetpróba

Mutatósabb a Sport, jobb az alapmodell - Ford Edge menetpróba

Tavaly – Újdonság

A mind népszerűbb SUV/crossover szegmensbe a Ford csúcsmodelljeként, Amerikából érkezett az Edge. München környékén vezettük.


Használtautó.hu

CHEVROLET ORLANDO 2.0 D LTZ Plus (Automata)

CHEVROLET ORLANDO 2.0...

Ár: 3.300.000 Ft

Évjárat: 2012 / 4

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

CHEVROLET ORLANDO 1.8 LT

CHEVROLET ORLANDO 1.8 LT

Ár: 3.399.999 Ft

Évjárat: 2011

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

CHEVROLET ORLANDO 1.8 LT Plus 99000 KM

CHEVROLET ORLANDO 1.8...

Ár: 2.990.000 Ft

Évjárat: 2012 / 5

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!