0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Keringővel jött a már hátul hajtó Audi R8 

Már biztos: az R8 lesz az első RWD Audi

·

Tudtuk, hogy hátsókerék-hajtásra vált az Audi Sport, de nem sejtettük, hogy mivel. Most egy R8-cal rajzoltak fánkokat, Frankfurtban be is mutatkozott a hátul hajtó A8 RWS.

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

Nem kell fényűző bemutató és hosszú magyarázat, a lényeget úgyis leveszik egy rövid klipből is, akiknek le kell. Rövid, ám annál hatásosabb kisfilmmel jelentette be az Audi Sport: az R8 csúcsmodell hátsókerék-hajtásra vált. Az ingolstadtiak szupersportautója egy parkolóházban driftel boldogan, láthatóan játékos farának köszönhetően a megszokottnál szűkebb körben. Nem maradt el a humorérzék sem, az autó hangja helyett keringőt toltak a videó alá. Így viszont azt is nehéz volt kitalálni, hogy mi dolgozik majd a quattro összkerékhajtást mellőző csúcsmodellben.

%KA%Az R8 neve mára összeolvadt a quattro összkerékhajtással. Most végre jó helyen hajthat, vagy éppen a hátsókerék-hajtással rontják el az Audi R8-at?%KA%

Az R8 neve mára összeolvadt a quattro összkerékhajtással. Most végre jó helyen hajthat, vagy éppen a hátsókerék-hajtással rontják el az Audi R8-at?

Az előzetes videó után aztán Frankfurtban minden elárultak. Az összkerekesnél 50 kilogrammal könnyebb, csak hátul ható R8 is az 5,2 literes V10-es FSI motort kapja, 540 lóerővel és ugyanennyi nyomatékkal, amivel az elöl is hajtó társánál 0,1 másodperccel lassabban, 3,7 másodperc alatt ér 100 km/órára, de 318 km/órára képes. Ára 26 ezer euróval, azaz közel 8 millió forinttal kedvezőbb összkerekesnél, érte kupéként elég csupán 140 ezer eurót leszurkolni.

Ez is érdekes lehet:
 

Videón a Bugatti Chiron 0-400 km/órás gyorsulása

Az egykori Forma-1-es versenyző, Juan Pablo Montoya összesen 17 alkalommal gyorsult 400 km/órás...

Ismét tombol a BMW-tipró

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké...

10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban...

Sportkivitel készült több Toyota modellből, némelyikre jó esélyünk van

A Toyota betartja a szavát, megérkeztek az első, új sportmodellek. A Gazoo Racing Toyoták három...

Itthon vezettük a Jeep Compass második generációját

Engedett amerikai büszkeségéből a Jeep, és egy dögös, átgondolt SUV-t állít csatasorba a népes...

Autós túraötletek Budapest közelében - a vezetés élményéért

Ha autós túra, akkor ma a Transzfogarasi út, meg persze az Alpok jut a legtöbbek eszébe, pedig...

Volvo XC70 D5 Summum, 2012 - használtteszt

Egy kombi Volvo mindig a családi biztonság egyik jelképe, pláne emelt futóműves, összkerekes...

Meghajtottuk a Porsche 911 GTS-t és a Turbót

Ma már a legtöbb 911-es motorját turbó lélegezteti, a GTS óriási móka hátsó és összkerékhajtással...

Nem csak az esetleges átveréssel, hanem a járulékos költségekkel is számolni kell

2013 és 2016 között megduplázódott a külföldről behozott használt autók száma, az idei év derekától...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

Kaller írta: 2 hete

8 millió forint a felára egy viszkós rendszernek ????? :D :D :D ha kérnék bele egy pohártartót mennyi lenne 500.000 ft???

A válaszoláshoz belépés szükséges
Benpower írta: 2 hete

valami új trend kibontakozóban? Bmw quattrosít (M5) Audi hátsókerekezik?!

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2 hete

Az R8 eddig sem quattro hajtást használt hanem a Lambo viszkokupplungját.

Ez a változat pedig a hátsókerekes sportváltozat a Huracan 620-2 megfelelője lehet, gondolom.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Hirdetés

AUDI tesztek

Audi Q2 Design 1.4 TFSI 150 LE S tronic teszt

A könnyedség a kulcsszó - Audi Q2 teszt Videó

Egy könnyed városi crossover az Audi hidegségével, de annak kényelmével és elismerésre méltó technikai tudásával. Ez az új Audi Q2.


Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic teszt

Szabad egy táncra? - Audi A5 Coupé

Egy Audi ezüst, vagy fekete, legalábbis a legtöbb vélemény szerint. Az új A5 Coupé viszont így vadító. Tangóvörös fényezése és az erősebbik kétliteres turbós benzinese együtt ütős párosítás.


Audi Q7 3.0 TDI quattro teszt

A Q-tya fáját! Új Audi Q7 teszt

10 év után lépett második generációjába az ingolstadtiak luxus SUV-ja, a Q7. Szebb és okosabb lett, szinte alig tudtunk belekötni, de vajon megéri-e a közel 28 millió forintos árát?


Audi Q3 2.0 TDI quattro S Tronic teszt

Nem hagy kérdést válasz nélkül - Audi Q3 teszt

Az Audi legkisebb SUV-ja a legerősebb dízelmotorral, összkerékhajtással és automataváltóval lehengerlő egyéniség. Emiatt megkérik az árát.


Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Sokat sokért! Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Tavaly ősszel frissítést kapott a hosszában beépített motorokkal szerelt, méretét tekintve nem is annyira kompakt Audi SUV. A Q5-öst második dízelével, izmos ellátmánnyal próbálhattuk.


Még több AUDI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Rendelés előtt mindenképp ajánlott kipróbálni a szóba jöhető modelleket

A tesztvezetés az ismerkedésről szól, nem szabad kihagyni

10 órája – Sztori

Autóvásárlás előtt a legfontosabb, hogy megismerjük a portékát, valamint felmérjük és felismerjük saját igényeinket. Ebben pedig nagy segítség egy profi kereskedő.


Felidéztük a történelmet a Mazda augsburgi múzeumában

Japán ékszerdoboz Németországban

18 órája – Sztori

Tavaly tavasszal nyitotta meg kapuit a München melletti Mazda Classic Museum, amely világszinten is a japán gyártó egyik legnagyobb gyűjteménye. Amiket láttunk, attól nem egyszer esett le az állunk.


Állítólag ismét lesz Toyota Celica

Egy legenda visszatér?

Tegnap – Sztori

Meg nem nevezett forrásból kiszivárgott hírek szerint a Toyota az elmúlt hetekben szabadalmaztatta a Celica modellnevet Észak-Amerikában, s erre készül Európában is.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

AUDI R8 Spyder 5.2 V10 Quattro Fiatal Német Autók

AUDI R8 Spyder 5.2 V10...

Ár: 25.790.000 Ft

Évjárat: 2011 / 5

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

AUDI R8 4.2 V8 Quattro R-tronic INDIVIDUAL!

AUDI R8 4.2 V8 Quattro...

Ár: 16.990.000 Ft

Évjárat: 2008 / 7

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

AUDI R8 5.2 V10 Quattro R-tronic Fiatal Német Autók

AUDI R8 5.2 V10 Quattr...

Ár: 25.590.000 Ft

Évjárat: 2012 / 6

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!