Alapáron a legtöbb biztonsági extrát adó kompakt a Hyundai i30

Már rendelhető az új Hyundai i30 - 4,5 millió forinttól, komoly biztonsági ellátmánnyal

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egyértelmű, hogy mivel szeretne kitűnni a kompakt modellek népes mezőnyéből az új Hyundai i30: gazdag biztonsági és kielégítő kényelmi alapfelszereltségével, meg persze garanciájával.


Múlt héten számoltunk be az új Hyundai i30 menetpróbájáról, most pedig már árlistáját és felszereltségét is ismerjük. Az alapverzió, a 100 lóerős 1.4 MPi motoros 4 499 000 forintba kerül - a már a bevezetéskor is élő, a Hyundai-t ismerve állandónak tekinthető 500 ezer forintos árkedvezménnyel. Így bár az i30 vadonatúj modell, árával is jónak számít. Van viszont két olyan jellemzője - formáján túl, amivel egyedülálló a vetélytársai között. Egyik a márkától megszokott 5 év kilométer-korlátozás nélküli garancia, a másik a - főként biztonsági - alapfelszereltség.
Hirdetés

A visszagurulásgátlós ESP és a 6 légzsák nem nagy meglepetés az alapellátmányban, az már különlegesebb, hogy 50 ezer forintért kérhető vezetőoldali térdlégzsák. Ami viszont valóban egyedi, az az, hogy már az alapverzió is ad vészfékezőrendszert, sávelhagyásra figyelmeztető- és aktív sávtartó-rendszert, éberségfigyelőt, automata reflektor- és lámpakapcsolást, valamint ködfényszórót is. Nem hiányzik a távirányítós központi zár, a sebességkorlátozásra is képes tempomat, az audiorendszer, illetve a manuális légkondicionáló sem a Life alapverzióból. Az extrák zöme egyénként is kérhető, ami azért fontos, mert a magasabb (Comfort és Premium, illetve Comfort First Edition és Premium First Edition) szinteken az alapmotor már nem érhető el.
A motorok közül a belépő 1.4 MPi-hez mérten 350 000 forint felár az 1.0 T-GDi, ahhoz mérten 250 ezer forint az 1.4 T-GDi, utóbbihoz a DCT váltó további 500 ezer forint. Az alap benzineshez képest 750 ezer forint a belépő (95 LE) 1.6 CRDi turbódízel, a 110 lóerős verzió 100, a 136 lóerős 250 ezer forint többlet az alap gázolajoshoz képest, a duplakuplungos automata felára a dízeleknél is 500 ezer forint.
Ötajtósként már az új i30 rendelhető, kombiból egyelőre a kifutó, utóbbiból Genfben érkezik az új, de ahogyan arról korábban már írtunk, lesz sportos és még Fastback karosszériás is a második generációs i30-ból.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?