Egész Európában rászállnak a gyorshajtókra
Mától szerdáig fokozott sebesség-ellenőrzés hazánkban is
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A TISPOL akció részeként európai szintű fokozott ellenőrzés van hazánk közútjain 2014. április 14-16. között.
A fokozott sebesség-ellenÅ‘rzés célja a közlekedésbiztonsági helyzet javÃtása, azaz a közlekedésben résztvevÅ‘k életének és testi épségének megóvása. Az autósoknak pedig most ezért és persze a bÃrságok elkerüléséért is fokozottan ajánlott figyelniük a megengedett sebesség túl nem lépésére.
Én ha lehet a városban is,de kÃvül mindig tempomattot használok. Ennek ellenére rablógazdálkodásnak tartom ahogy és ahol trafiznak. Az M5.ösön sokat járok és a románok, és a szerbek 200 -al tolnak le…trafi meg havonta 1-2 szer 1 db…pedig életveszélyesen tünnek fel a tükörben egyik pillanatról a másikra.
Nekem van egy-két gondolatom ezzel kapcsolatban.A folytonos traffipaxozás helyett, vagy mellett nem ártana arra is figyelni, milyen utakon járunk és milyen állapotban vagyunk kénytelenek néha vezetni.
A mostani friss jogosÃtvánnyal rendelkezÅ‘ emberek nem tudnak gyakorolni,mert képtelenség megfizetni.Valamint néha csak testben vagyunk ott a vezetőülésben, a gondolat odébb jár.A problémákon.Mert azok vannak bÅ‘ven.
Én nagyon nem bánom, ha a piásokat és a drogosokat kiveszik a forgalomból, de a pénzkereső rendőri vegzálástól herótóm van.A közlekedés biztonsága nem lehet ürügy a zsebek tömésére, a terrorizálásra!
Én azt gondolom hogy a túlzott gyorshajtást(Pl.:50km helyet 90-100km) büntetni kell,de fontosabb lenne a szabálytalan parkolókat,indexet nem használókat, elsőbbség meg nem adókat,ingerült tolakodó mocskokat,stb büntetni mégpedig keményen!! Én azokat is megbüntetném akik aljas módon ellenőrzik a sebességet,sunyin rejtőzködve pénzt behajtanak,kitudja kinek!
A gyors haladás meghatározza a balesetek súlyosságát. Ezt vitatni nem lehet. A valóságban viszont gyorsabb haladás nélkül nem lehet életben maradni! Napi teendÅ‘inket idÅ‘pontra végezzük: munkába, orvosi ellátásra, oktatási intézménybe, hatósági idézésre, bÃróságra, családi eseményekre tovább utazásra (reptér, vasút, busz, komp, hajó stb.) Az egyik helyszÃnrÅ‘l a másik helyszÃnre, adott távolságot kell megtenni a szabályok adta sebességhatárok betartásával. A közlekedési akadályok (dugók, útszűkület, lassú jármű, gépkocsi oszlop, baleset, sorompó stb.) mellett az elÅ‘zÅ‘ napi tevékenység elhúzódása (túlóra, vásárlás, bÃrósági tárgyalás, hivatalos ügyintézés, orvosi vizsgálat stb.) csökkentik az elÅ‘re tervezett utazási idÅ‘t! IdÅ‘ben kell elindulni mondják az okosok! Ha csökken a menetidÅ‘ nincs más lehetÅ‘ség, mint a gyorsabb haladás! A távolság adott, az idÅ‘határ adott, csak a sebesség növelésével érhetjük el a célunkat. Sebesség=v, az út=s, az idÅ‘=t. Ez az igazság! Ha nem haladnánk gyorsabban, elmaradna a szolgálatba lépés, a fellépés, az ügy bÃrósági tárgyalása, a tanÃtási óra, az orvosi vizsgálat, műtét, a munkába állás stb. ezért mégtöbben kerülnének idÅ‘zavarba, mégtöbben kényszerülnénnek gyorsabb haladásra! Az indokolatlan gyorhajtóknak, a szigorúan ellenÅ‘rzött gyorsulási pálykon lenne a helye, ha lennének ilyenek. Megtarthatja-e az a munkahelyét, aki késik a munkahelyérÅ‘l? Lehetne azon gondolkodni kell-e mindenhova idÅ‘pontot szabni? Közlekedés kényszerhelyzet, ezért a közlekedÅ‘k fizetnek a betarthatatlan helyzetért. Magyarázzák meg a szakemberek, hogy mit tegyünk.
“A közúti közlekedési balesetek fÅ‘ oka a sebességtúllépés,”
Ez enyhén szólva óriási csúsztatás!
A legfőbb ok a szabálytalan előzés, ezt követi az elsőbbség meg nem adása, majd csak harmadik helyen van a sebesség jelentős túllépése.
De hát várható volt. Vége a választásoknak, lehet kezdeni a pénzbehajtást.
Az utolsó ilyen fokozott ellenőrzés, december közepén volt. Hülyék lettek volna ezt meglépni a választások előtt, de most ismét mindent szabad, három és fél évig.
Nagyon helyes!
Nekem nem lenne ezzel semmi bajom, ha valóban ott mérnének, ahol szükséges, pl. iskolák, óvodák környékén, vagy egyéb helyen, ahol sűrű a gyalogosforgalom, esetleg gyakran vannak balesetek. Ezzel ellentétben általában oda állnak be, ahol kaszálni lehet, pl. lakott terület közvetlen határa, kint felejtett, indokolatlan korlátozó táblákhoz.
Hozzáteszem, soha nem büntettek meg gyorshajtásért, és másért sem, de ennek ellenére gusztustalannak tartom. Egyébként ahol a körülmények engedik, én is óra szerint 5-10-zel többel megyek a megengedett sebességnél.
Tetszik vagy nem, ez van.
A másik cikk alatt éppen az USA mantrázása folyik. Igen kérem szépen, ott ennek évtizedes hagyományai vannak.
Krónikus “gyorshajtó” vagyok, mert 5-10 km/h-val mindig megspékelem a megengedettet. Ennek ellenére azt hiszem, hogy ez nem hülyeség.