Szerves anyag hajtja a vászonkalapos Mazdát

Mazda MX-5 Spyder

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egyedi tetőmegoldással felvértezett MX-5 változatot mutatott be Las Vegasban a Mazda.


Némi súlycsökkenést leszámítva semmi értelme a Spyderként bemutatott legújabb MX-5 változatnak, viszont igen jól néz ki a csomagtérajtó első élén két ponton rögzített vászondarabka az autó tetején.
Ráadásul ezen túl is ment a Mazda észak-amerikai részlege, és igényes tuningalkatrészekkel szerelték fel a kiállítási modellt. Kapott látványos aerodinamikai kiegészítőket az átszabott első lökhárító, a módosított küszöbök és a diffúzor személyében, az ültetett Mazdaspeed futómű végén szélesen trónoló 17 colos tízküllős Advan RS felnik pedig kifejezetten agresszív kiállást adnak.
Hirdetés

A sorozatgyártású kétliteres motort az Amerikai Le Mans sorozatban versenyző Mazda/Dyson versenyautó mintájára úgy alakították át, hogy a BP által előállított, növényi eredetű izobutanollal legyen üzemeltethető. Ennek előnye, hogy más növényi eredetű üzemanyagokkal szemben használatával nem csökken a motor teljesítménye, és nem nő fogyasztása sem. Az új üzemanyaghoz lecserélték a hengerfejet, a kipufogórendszert, Brembo fékeket és Braille Battery által gyártott könnyű lítium-ion akkumulátort szereltek az MX-5 Spyderbe.
Az utasteret fekete bőr-hasított bőr kombinációval burkolták finom szürke betétekkel, az átalakítást pedig a megszokottnál is rövidebb utakon járó Mazdaspeed váltókar felszerelése koronázza meg. A Spydernek bizonyára lennének rajongói, ám gyártásáról egyelőre nincs hír.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?