Már a Nordschleifén hangolják az új VW Golf GTI-t
Még erősen álcázzák a sportos Golfot
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Néhány nappal ezelőtt már lencsevégre kapták a szinte teljesen álca nélküli nyolcadik generációs Golfot. A GTI modell viszont még mindig nagy ttitok.
Az álca ellenére is látszik, hogy nagyjából természetesen a nyolcadik generáció már látott vonalai köszönnek vissza a GTI modellen is, de sok apró részletet sikerült a kamuflázs jelmez alá rejteni. Ám még a precíz álcázás sem tud mindent elrejteni. Jól látszanak a sárvédőszélesítések és persze a hatalmas könnyűfém keréktárcsák. Ugyanígy feltűnő a vaskos hátsó szárny és a két nagy kipufogóvég, ahogy az első lökhárítóba vágott légbeömlők alakjából is felsejlik néhány vonal.
A prototípust nem csak fotózták, de még videón is megörökítették, ahogy a Nordschleife kanyarjait falja. Korábban felbukkant néhány pletyka, amelyek szerint a Golf GTI hibrid hajtásláncot kap majd, ám, akik élőben látták a prototípust körözni, szentül állítják, hogy nem hibrid volt. Ráadásul egyesek tudni vélik, hogy még az egyre gyakrabban alkalmazott könnyű hibrid rendszert sem vetik be a tömegcsökkentés miatt. Szóval a legvalószínűbb, hogy továbbra is kétliteres, négyhengeres benzinmotor duruzsol majd benne valahol 250 és 300 lóerő közötti teljesítménnyel, hétfokozatú DSG váltóval karöltve és az első kerekeket hajtva, ugyanis az összkerékhajtás az R modelleket illeti. A piaci megjelenésre pedig körülbelül egy évet kell még várni.
A prototípust nem csak fotózták, de még videón is megörökítették, ahogy a Nordschleife kanyarjait falja. Korábban felbukkant néhány pletyka, amelyek szerint a Golf GTI hibrid hajtásláncot kap majd, ám, akik élőben látták a prototípust körözni, szentül állítják, hogy nem hibrid volt. Ráadásul egyesek tudni vélik, hogy még az egyre gyakrabban alkalmazott könnyű hibrid rendszert sem vetik be a tömegcsökkentés miatt. Szóval a legvalószínűbb, hogy továbbra is kétliteres, négyhengeres benzinmotor duruzsol majd benne valahol 250 és 300 lóerő közötti teljesítménnyel, hétfokozatú DSG váltóval karöltve és az első kerekeket hajtva, ugyanis az összkerékhajtás az R modelleket illeti. A piaci megjelenésre pedig körülbelül egy évet kell még várni.
uncsi és rusnya.