0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Lamborghini hatású villanyautó 4 ajtóval és 600 km hatótávval

Minden fontos adatával és teljes alakos képekkel az Elextra

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Retteghet a Tesla, mert itt az Elextra? Még nem tudjuk, de az biztos, hogy utóbbi is felettébb ígéretes.

%KA%Állítólag 600 kilométert is mehet egy töltéssel a teljesen elektromos, 100 km/órára 2,3 másodperc alatt gyorsuló Elextra%KA%

Állítólag 600 kilométert is mehet egy töltéssel a teljesen elektromos, 100 km/órára 2,3 másodperc alatt gyorsuló Elextra

Hiába olyan az Elextra első modellje, mint egy négyajtós Lamborghini Aventador, a cég nem tartja az említett és mintául vett modellt legfőbb konkurensüknek. A fő vetélytársnak ugyanis egyértelműen a Tesla Model S-t tartják, s arra leginkább autójuk hatótávjával kívánnak licitálni. Hiába ad ugyanis a Tesla Model S 100D akár 632 kilométeres NEDC ciklus szerinti hatótávot, az Elextra 100 km/órás tempó mellett ígér 600 kilométert, míg ilyen tempónál a Tesla csak 507-539 kilométer hatótávval kecsegtet.

%KA%Elöl hosszú ajtó, akárcsak egy szupersportkocsinál, hátul pedig további kettő%KA%

Elöl hosszú ajtó, akárcsak egy szupersportkocsinál, hátul pedig további kettő

Konstans sebesség mellett persze nehéz összevetni az autókat, s legyen akármennyire támadott is az NEDC ciklus, legalább egy mérési mód, ami által valósan összevethetők az autók. Az Elextra egyébként teljesítményével sem szégyenkezhet: tengelyenkénti villanymotorjai 680 lóerő összteljesítményt adnak, az így összkerékhajtású gép 2,3 másodperc alatt képes 100 km/órára gyorsulni, végsebessége 250 km/órában korlátozott − legalábbis a gyáriak ezeket a számokat ígérik.

%KA%Nagy tengelytáv, nagy felnik, továbbá diffúzor jellemzi a még mindig erősen tanulmány stádiumban lévő gépet%KA%

Nagy tengelytáv, nagy felnik, továbbá diffúzor jellemzi a még mindig erősen tanulmány stádiumban lévő gépet

Miként arról már írtunk az Elextra autóit Stuttgart mellett kézzel fogják építeni − évi 100 példányban. Nem kizárt, hogy a manufakturális gyártás már idén elindulhat, ám valószínűbb, hogy tovább kell várnunk a különleges négyajtós kupéra, hiszen év elején még befektetőket kerestek a terv megvalósításához, azaz egyelőre mind a hatótáv, mint a menetdinamika kapcsán csupán kalkuláltak, nem pedig valós körülmények között mértek az értékek.

Ez is érdekes lehet:
 

Megjelent az új Swift Sport, 1 tonna alatti önsúllyal és 140 lóval hergel

Külsőre morcos, igazi méregzsák és a belepakolt technika sem ígér mást. A Swift Sport 1 tonna...

Normál üzemben örökkévaló az első Lexus LS V8-asa. Mit bír, ha gyilkolják?

Közel 30 éves az első Lexus LS, az a modell, amivel a Toyota prémiummárkája indult. Tartósságával...

Tanul a Renault, ezért alig nyúlt a Duster formájához

A Dacia slágermodellje lett a Duster, ami a SUV-hullám meglovagolása mellett még a válságból...

A gázolaj áremelését a benzin árcsökkentése követi a héten

Míg szerdán a gázolaj ára nőtt, pénteken a benzin ára lejjebb kerül.

Minden, amit a fékekről, fékrendszerekről tudni érdemes

A biztonságos közlekedés alapvető eleme a fékrendszer, a legtöbb esetben mégsem kap kellő figyelmet...

Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba...

Toyota Proace Verso 2.0 D-4D 150 Active Visible teszt

Nemrég teszteltük a Peugeot Travellert, majd utána azonos hajtáslánccal hoztuk el testvérét...

Váltotta volna a 911-est az idén 40. évfordulóját ünneplő 928

Valódi luxus túrakupéként mutatkozott be 1977-ben az első V8-as Porsche. A 928-ast egyenesen...

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...
 
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

Terkó írta: 4 hónapja

Nem értem miért kéne rettegnie a Teslának. Tök más célközönséget irányoz meg a két cég. Évi 100 db, kézzel készítés, nyilván vmi eszement áron fogja adni milliárdosok számára, márha az egészből lesz egyáltalán vmi. Ezzel szemben a Tesla népautót készít ami a Model 3-mal fog igazán megvalósulni, és itt most különösen az árra gondolok.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 4 hónapja

de csúf :D:D:D:D:D::D:D

A válaszoláshoz belépés szükséges

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Az új F2-ben debütál a Halo fejvédő

Fejvédővel szerelik az új F2 autókat

8 órája – Sztori

Ha nem kell az F1-nek, majd jól bevezetjük az F2-ben - fejvédő tesztüzemet szánnak a Forma-1 előszobájának, ami jövőre új néven folytatja.


Fiatal vezetőknek kínál vezetéstechnikai programot a Ford

Ingyenes vezetéstechnikai tréninget tart a Ford a fiataloknak Videó

16 órája – Sztori

Hazánkban idén indult a Ford Driving Skills For Life programja. A szeptember 17-18-án megtartott rendezvényen mi is próbára tettük magunkat.


Moszkvában nyitotta legkomolyabb európai szalonját a Lexus

Fotókon Oroszország legújabb, legkülönlegesebb autószalonja

2 napja – Sztori

Tokió és Dubaj után Moszkvában is ügyfél-élményközpontot nyitott a Lexus; a Lexus Dome különleges szolgáltatásokkal várja a látogatókat.


Használtautó.hu

SEAT ALTEA 2.0 PD TDI 16V Stylance

SEAT ALTEA 2.0 PD TDI...

Ár: 1.200.000 Ft

Évjárat: 2004 / 9

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

HONDA CIVIC 1.4 Sport Kitűnő állapotban!Klímás!

HONDA CIVIC 1.4 Sport...

Ár: 1.230.000 Ft

Évjárat: 2004 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

HONDA CR-V 2.0i ES (Automata)

HONDA CR-V 2.0i ES (Au...

Ár: 1.900.000 Ft

Évjárat: 2003 / 11

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!