0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Lamborghini hatású villanyautó 4 ajtóval és 600 km hatótávval

Minden fontos adatával és teljes alakos képekkel az Elextra

·

Retteghet a Tesla, mert itt az Elextra? Még nem tudjuk, de az biztos, hogy utóbbi is felettébb ígéretes.

%KA%Állítólag 600 kilométert is mehet egy töltéssel a teljesen elektromos, 100 km/órára 2,3 másodperc alatt gyorsuló Elextra%KA%

Állítólag 600 kilométert is mehet egy töltéssel a teljesen elektromos, 100 km/órára 2,3 másodperc alatt gyorsuló Elextra

Hiába olyan az Elextra első modellje, mint egy négyajtós Lamborghini Aventador, a cég nem tartja az említett és mintául vett modellt legfőbb konkurensüknek. A fő vetélytársnak ugyanis egyértelműen a Tesla Model S-t tartják, s arra leginkább autójuk hatótávjával kívánnak licitálni. Hiába ad ugyanis a Tesla Model S 100D akár 632 kilométeres NEDC ciklus szerinti hatótávot, az Elextra 100 km/órás tempó mellett ígér 600 kilométert, míg ilyen tempónál a Tesla csak 507-539 kilométer hatótávval kecsegtet.

%KA%Elöl hosszú ajtó, akárcsak egy szupersportkocsinál, hátul pedig további kettő%KA%

Elöl hosszú ajtó, akárcsak egy szupersportkocsinál, hátul pedig további kettő

Konstans sebesség mellett persze nehéz összevetni az autókat, s legyen akármennyire támadott is az NEDC ciklus, legalább egy mérési mód, ami által valósan összevethetők az autók. Az Elextra egyébként teljesítményével sem szégyenkezhet: tengelyenkénti villanymotorjai 680 lóerő összteljesítményt adnak, az így összkerékhajtású gép 2,3 másodperc alatt képes 100 km/órára gyorsulni, végsebessége 250 km/órában korlátozott − legalábbis a gyáriak ezeket a számokat ígérik.

%KA%Nagy tengelytáv, nagy felnik, továbbá diffúzor jellemzi a még mindig erősen tanulmány stádiumban lévő gépet%KA%

Nagy tengelytáv, nagy felnik, továbbá diffúzor jellemzi a még mindig erősen tanulmány stádiumban lévő gépet

Miként arról már írtunk az Elextra autóit Stuttgart mellett kézzel fogják építeni − évi 100 példányban. Nem kizárt, hogy a manufakturális gyártás már idén elindulhat, ám valószínűbb, hogy tovább kell várnunk a különleges négyajtós kupéra, hiszen év elején még befektetőket kerestek a terv megvalósításához, azaz egyelőre mind a hatótáv, mint a menetdinamika kapcsán csupán kalkuláltak, nem pedig valós körülmények között mértek az értékek.

Ez is érdekes lehet:
 

Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen...

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Mire megy a leggyorsabb Tesla egy 1000 lovas Supra ellen?

Sorra alázza a Tesla csúcsváltozata a szupersportkocsikat, nem igazán talál legyőzőre. Ezúttal...

Újabb információk szivárogtak ki a VW Golf nyolcadik generációjáról

A Golf jelenleg futó hetedik generációja csupán pár hónapja kapott frissítést, a legfrissebb...

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

BMW E36 316i, 1998 - használtteszt

Az importlista élén is állt az E36 316i. Tetőablak, klíma, villanyablakok központi zár, minden...

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...
 
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

Terkó írta: 2 hónapja

Nem értem miért kéne rettegnie a Teslának. Tök más célközönséget irányoz meg a két cég. Évi 100 db, kézzel készítés, nyilván vmi eszement áron fogja adni milliárdosok számára, márha az egészből lesz egyáltalán vmi. Ezzel szemben a Tesla népautót készít ami a Model 3-mal fog igazán megvalósulni, és itt most különösen az árra gondolok.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2 hónapja

de csúf :D:D:D:D:D::D:D

A válaszoláshoz belépés szükséges

Friss tesztek

BMW M760Li xDrive M Performance teszt

Izzadságszagú sportzakó - BMW M760Li Videó

Horizontot görbít, hordószámra zabálja a benzint, állakat szakít, gumikat gyilkol, hideg pezsgőt kínál, feneket masszíroz és sportautós teljesítménnyel bódít az első M-es 7-es.


Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.

Még több teszt

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

3 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

5 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

5 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Használtautó.hu

OPEL CORSA C 1.3 CDTI Enjoy 149.000Km! Friss műszaki!

OPEL CORSA C 1.3 CDTI...

Ár: 888.888 Ft

Évjárat: 2005 / 1

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN PASSAT 1.9 PD TDI Highline BŐR TEMPOMAT VONÓHOROG

VOLKSWAGEN PASSAT 1.9...

Ár: 550.000 Ft

Évjárat: 1999 / 7

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

LADA 2105

LADA 2105

Ár: 80.000 Ft

Évjárat: 1990 / 5

Kivitel: Lépcsőshátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!