0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Elég-e a csúcs Tesla 1000 lóerő ellen? 

Mire megy a leggyorsabb Tesla egy 1000 lovas Supra ellen?

·

Sorra alázza a Tesla csúcsváltozata a szupersportkocsikat, nem igazán talál legyőzőre. Ezúttal egy 1000 lóerős Toyota Supra ellen tették próbára, lássuk sikerült-e megtörni a győzelemsorozatot.

%KA%Vajon álló rajtnál faképnél marad az 1000 lovas Toyota Supra, akárcsak a többi szupersportkocsi? Mi a helyzet egy 80 km/órás repülőrajttal? A lenti videóban mindenre fény derül!%KA%

Vajon álló rajtnál faképnél marad az 1000 lovas Toyota Supra, akárcsak a többi szupersportkocsi? Mi a helyzet egy 80 km/órás repülőrajttal? A lenti videóban mindenre fény derül!

Elon Musk és csapata egy igen domináns autót alkotott meg gyorsulás szempontjából. A jelenlegi csúcs Model S P100D a legnagyobb szupersportkocsikat utasítja maga mögé a nyolcad- és negyedmérföldes gyorsulások során. Ezúttal egy 1000 lóerős Toyota Supra ellen tették próbára. Az eredmény hozta a papírformát.

Rövidtávon az egyből jelentkező brutális nyomatéknak köszönhetően néhány méter alatt elhúz a Tesla. De vajon mi a helyzet, ha repülőrajtot vesznek kb. 80 km/órás sebességről? Megőrzi előnyét a villanyhajtás, vagy győz a jó öreg belsőégésű? A videóból ez is kiderül!

Ez is érdekes lehet:
 

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...

Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon...

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy...

Korábban cáfolta, most viszont halálosan komoly a Ferrari SUV

A FCA vezérigazgatója, Sergio Marchionne elmondása szerint "halálosan komolyan veszik", hogy...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

BMW 120i, 2004 - használtteszt

Nem is túl rég játszik szerepet a BMW az ötajtós kompakt kategóriában, de várjunk csak! Az első...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (29 db)

showman írta: 3 hónapja

Ilyen alapon miért nem egy többmilliárd dolláros űrhajót tesztelnek, hogy milyen gyors? Az meg a teslánál gyorsabb bi-bi!!!

A válaszoláshoz belépés szükséges
showman írta: 3 hónapja

De ki a faszomat érdekli, hogyan gyorsul? Nem versenyezni akarok, csak eljutni A-ból B-be olcsón. Erre pedig a legjobb a 3-4 litert fogyasztó jó kis dieselem, amit 1200-1300 kilométerenként ráérek megtankolni 3 perc alatt. Oszt nagyívben leszarom az ilyen 30 milliós tesla szutykokat, amivel jó ha elmegyek 300 kilométert, hogy utána kizárólag otthon tölthessem fél napig. Városban én biciklivel, gyalog meg metróval járok nem guruló milliókon, amivel csak hencegni lehet. Nem akarok hencegni, nem akarok felvágni, nem akarom megmutatni senkinek, hogy nekem van felesleges 30 millióm amit kidobok az ablakon, én csak közlekedni akarok, amikor messzire megyek a családdal.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pitta írta: 3 hónapja

A Tesla AWD és elektromos temérdeknyi elektronikával ezért verhetetlen indulásnál.
Ha a Supra is AWD lenne és megkapná ugyanazokat az elektronikai eszközöket sem tudna ugy rajtolni, hiszen annak csak fordulaton van meg az ereje. Hiába szapulja mindenki, lassan tényleg a villanyfelé kell menni.
Csak meg kell nézni az új EU normákat mivel tudják tartani a gyártók. Közvetlen befecskendezés, kettőstömegű már majdnem mindenben, turbo stb... a szigor miatt emelkednek a gyártási költségek míg a felfutó elektromosé meg csökkenni fog. Egy dolog van amit nem értek, hogy a gyártók miért nem állnak át az LPG és/vagy CNG hajtásra. A károsanyag kibocsájtás drasztikusan csökkenne külön fejlesztés nélkül. LPG-vel járok tudom...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bence0121 írta: 3 hónapja

Elfogadnám (nagy duzzogva) bármelyik "hulladékot" és szerintem még sokan így vannak ezzel.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hónapja

iskolaszünet idején az ember nem bonyolódik bele értelmetlen kommentekbe... Márpedig ennyi marhaságot ritkán olvas össze az ember...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 3 hónapja
Balage001 írta: 3 hónapja

Én csak azt írtam, hogy egy suprát nagyobb élmény vezetni. Erre írt ez a bolond... na mind1. Amúgy egy sima supra pályázni sokkal nagyobb élmény még mindig azt mondom. Hosszú távra nyilván nem azzal mennék, inkább egy német prémiummal pl 7 es bmw.


Előzmények megtekintése

jaja, főleg egy suftni vezethetetlen gépet :D mit bolondozol amúgy, te szerencsétlen hülye? vagy imádod égetni magad?

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 3 hónapja
Brinkmann írta: 3 hónapja

Tesla egy ipari elektromos hulladék....semmi több.


Köszönjük Emese!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Brinkmann írta: 3 hónapja

Tesla egy ipari elektromos hulladék....semmi több.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Balage001 írta: 3 hónapja
Bence0121 írta: 3 hónapja

NEm értem min is veszekedtek..

Nem egy kategória a két autó és nem is értem mi értelme összehasonlítani.

Az egyik egy teljesen utcai autó a másik meg egy agyonhúzott gép. Nem egy kategória. Azért a Tesla-t fikázókra kíváncsi lennék.. Nem tudom melyik illetőnek áll a zsebében kb 20-30 Milla. Őszintén, nem bántásból de mire való a supra? Hétvégi autó amit előveszel és kimész vele a pályára, a Tesla viszont egy családi luxus autó. Kíváncsi lennék ha le kellene vezetned 2000-3000km-et folyamatosan melyiket választanád. Taposnád inkább a kő kemény kuplungot vagy ülnél egy kanapé kényelmességét nyújtó luxusban. (Jöhetnek az "Állj az út szélén 4 órákat töltögetni kommentek", de szerintem ennyi bőven belefér).

Mindenki eldöntheti, hogy melyik stílus felé van nagyobb vonzásköre. Engem személy szerint érdekelne az elektromos autó is csak hát nem engedhetem meg magamnak és ahogy látom nem is fogom.

Felesleges ezen vitatkozni szerintem.


Előzmények megtekintése

Én csak azt írtam, hogy egy suprát nagyobb élmény vezetni. Erre írt ez a bolond... na mind1. Amúgy egy sima supra pályázni sokkal nagyobb élmény még mindig azt mondom. Hosszú távra nyilván nem azzal mennék, inkább egy német prémiummal pl 7 es bmw.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bence0121 írta: 3 hónapja

NEm értem min is veszekedtek..
Nem egy kategória a két autó és nem is értem mi értelme összehasonlítani.
Az egyik egy teljesen utcai autó a másik meg egy agyonhúzott gép. Nem egy kategória. Azért a Tesla-t fikázókra kíváncsi lennék.. Nem tudom melyik illetőnek áll a zsebében kb 20-30 Milla. Őszintén, nem bántásból de mire való a supra? Hétvégi autó amit előveszel és kimész vele a pályára, a Tesla viszont egy családi luxus autó. Kíváncsi lennék ha le kellene vezetned 2000-3000km-et folyamatosan melyiket választanád. Taposnád inkább a kő kemény kuplungot vagy ülnél egy kanapé kényelmességét nyújtó luxusban. (Jöhetnek az "Állj az út szélén 4 órákat töltögetni kommentek", de szerintem ennyi bőven belefér).
Mindenki eldöntheti, hogy melyik stílus felé van nagyobb vonzásköre. Engem személy szerint érdekelne az elektromos autó is csak hát nem engedhetem meg magamnak és ahogy látom nem is fogom.
Felesleges ezen vitatkozni szerintem.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==
Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

Tegnap – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

2 napja – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

4 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TESLA MODEL S 85 Performance (Automata) P85

TESLA MODEL S 85 Perfo...

Ár: 23.900.000 Ft

Évjárat: 2015 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

TESLA ROADSTER 2.5 Sport

TESLA ROADSTER 2.5 Sport

Ár: 19.499.000 Ft

Évjárat: 2010 / 12

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Elektromos

TESLA MODEL S

TESLA MODEL S

Ár: 16.900.000 Ft

Évjárat: 2013 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!