0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ilyen lehet majd az új Audi A6

Mutatjuk, hogyan nézhet majd ki az Audi A6

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A zseniális Photoshopnak köszönhetően most megtekinthetjük, milyen is lehet majd az új Audi A6-os, ami a Prologue Concept stílusjegyeit követi.

Jövőre érkezik az Audi új stílusjegyeit hordozó, teljesen új A6-os. Karcsú, valószínűleg lézer fényszórók és élesebb vonalak jellemzik majd

Jövőre érkezik az Audi új stílusjegyeit hordozó, teljesen új A6-os. Karcsú, valószínűleg lézer fényszórók és élesebb vonalak jellemzik majd

Mivel Marc Lichte urat bízták meg a dizájn kidolgozásával Ingolstadtban, több változatosságra számíthatunk a modellek között − már ami a külsőt illeti. Az Audi 2014 novemberében bemutatott Prologue tanulmánya már segített betekintést nyerni, hogy milyen is lesz az A6-os felfrissített, új modellje, és most egy grafikának köszönhetően egyben is láthatjuk az új nagyautót. Persze ez nem jelenti feltétlenül, hogy pontosan ilyen lesz, főleg, hogy még kémfotók sem kerültek elő a teljesen újnak ígérkező prémiumautóról. A dizájnerek még belevihetnek valami egyedibb csavart a dologba. Annyi azonban ismert, hogy az élesebb dizájnvonalba beletartoznak a karcsú fényszórók és a módosított hatszögletű hűtőrács. Nem lenne meglepő, ha az új A6 opcionális OLED hátsó lámpákkal érkezne. Lévén, hogy az érkező TT RS is megkapja azt, valamint lézer fényszórókat kapna, hiszen az az R8-ba is beépítésre került.

Legnagyobb ellenfelei nyilvánvalóan az 5-ös BMW és a Mercedes E-osztály lesznek, a méretben nagyobb, ám súlyban könnyebb A6-osnak. A súlycsökkentés az MLB Evo platformra való átállásnak köszönhető. Valószínűleg egy félig autonóm, 60 km/órás sebességig aktív önvezető rendszert is kap majd, valamint segítségünkre lesz az új, adaptív légrugózás is, amely egy kamerával is kiegészül, hogy figyelhesse az út egyenetlenségeit és eszerint állíthassa magát. Az új A6 a frissített A8 után fog bemutatkozni, követője pedig a komolyabb változásokon áteső A7 Sportback lesz a modellsorban.

Ez is érdekes lehet:
 

Új autókat épít egy orosz lakatos a totálkárosokból

Nem kérdés, művészet amit az orosz Arthur Tussik végez a sokszor ropira tört autókkal. Most „csak...

Végre ismét csökken a benzin és a gázolaj ára is

Áprilisban eddig zömében drágulással találkozhattunk az üzemanyagáraknál, most szerdán viszont...

Komoly kedvezmények a dízelbotrányos Volkswagenekre

A csalós szoftverek javítása után komoly kedvezményekkel kerülhetnek piacra a sokáig százával...

Rövidesen átalakul a csúcs BMW-k váltóműve

Komoly korszakváltás következhet be az M-es BMW-k háza táján. A jelenlegi információk szerint...

Mercedes GLA, GLA 45 AMG, A 45 AMG menetpróba a Hungaroringen

Hazánkban próbálhattunk a kompakt Mercedesek krémjét, na meg a 381 lóerős AMG-ket a Hungaroringen...

Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 LE MT teszt

Ritkán érdekli egy autó ennyire az autós világot, mint a Giulia. Mindenki szeretni, imádni akarja...

Rangsorolás nélkül választották ki 2017 legjobb autóbelsőit

Se egy Mercedes, BMW vagy Audi a világ 10 legjobb autóbelsőjének listáján, vannak viszont japánok...

1977 tavaszán mutatkozott be a Volvo 262C, a svédek nagy kupéja

A 260-as széria kupéjához az olaszokkal szövetkeztek, a Volvo 262C elsősorban Amerikának szólt...

Mia Electric Mia L villanyautó használtteszt

Megnyomod a virágot, elcsúsztatod az ajtót, behuppansz középre, majd elsuhansz. Úgy megy, mintha...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (8 db)

Velokex írta: 2016 február 11., csütörtök 22:38:56

Vigyázzunk, mostanában tévesen értelmezik sokan az "igénytelen" szót, mert az igénytelen az egy pozitív tulajdonság.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2016 február 11., csütörtök 19:12:50
zold írta: tavaly

Én nem vagyok kifejezett Audi rajongó, sok szürke és néha jellegtelen modellt köszönhetünk nekik, de vannak Audik amelyek a maguk idejében kedvenceim közé tartoztak (pl első A4, A8 I, A5, R8, http://autossagok.blog.hu/2015/11/11/walter_de_silva_hagyateka). Ha a single frame se lett volna akkor szerintem még kevesebb jelellegzetességgel büszkélkedhetnének. Javaslom figyelmedbe ezt a photoshoppos cikket: http://www.theophiluschin.com/?p=6797



Valaki megcsinálta hogy miként festenének single frame nélkül a mai Audik. Ahogy elnéze ihletül véve az azt megelőző dizájn vonalat (lásd utsó 80-as és a100-as, V8 és a8 I).



Szerinted jobb lenne?


Előzmények megtekintése

én inkább azt mondanám erre, hogy furcsa elsőre. nekem a sframe is az volt, egy nagy semmilyen x nm2-es tyukketrec az autó orrán, mert nem találtak jellegzetes formát, hát ráböktek erre, legyen ez. :D megjegyzem, azért elég nehéz jellegzetes formát találni ez igaz, mint a bmw-nek van pl. dehát na....a lexus predátoros marhaságával is így vagyok, sztem fantáziátlan és igénytelen.

ezekkel az utólagos fotóboltokkal pedig az a baj, h a többi részt nem fejlesztették hozzá, legfőképp a lámpákat, és a felső maszk sem biztos sok esetben, h ilyen formát öltött volna végül. szóval ezek elnagyolt találgatások, azért is tűnik furcsának, mindemellett, h nincs megszokva. de pl. ez simán jó, még így is, h nincs hozzáalakítva igazán https://farm1.staticflickr.com/261/19172324944_dff15476a5_b.jpg

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2016 február 11., csütörtök 15:12:38
Bezzenev írta: tavaly

birom az audit,de ez a single frame olyan jellegtelen (anno az elso a8nal is ezt mondtam, amikor megjelent), kitalalhatnanak mar vmi normalis karakteres maszk formát. oldal traktus is mar unalmas, a hatso resz meg go ndolom annyit valtozott, mint az elso...keskenyebb lampak.


Előzmények megtekintése

Én nem vagyok kifejezett Audi rajongó, sok szürke és néha jellegtelen modellt köszönhetünk nekik, de vannak Audik amelyek a maguk idejében kedvenceim közé tartoztak (pl első A4, A8 I, A5, R8, http://autossagok.blog.hu/2015/11/11/walter_de_silva_hagyateka). Ha a single frame se lett volna akkor szerintem még kevesebb jelellegzetességgel büszkélkedhetnének. Javaslom figyelmedbe ezt a photoshoppos cikket: http://www.theophiluschin.com/?p=6797

Valaki megcsinálta hogy miként festenének single frame nélkül a mai Audik. Ahogy elnéze ihletül véve az azt megelőző dizájn vonalat (lásd utsó 80-as és a100-as, V8 és a8 I).

Szerinted jobb lenne?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2016 február 11., csütörtök 12:13:29

birom az audit,de ez a single frame olyan jellegtelen (anno az elso a8nal is ezt mondtam, amikor megjelent), kitalalhatnanak mar vmi normalis karakteres maszk formát. oldal traktus is mar unalmas, a hatso resz meg go ndolom annyit valtozott, mint az elso...keskenyebb lampak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
meleagris írta: 2016 február 11., csütörtök 09:21:16

Ezzel a vekonyabb fenyszoroval es hütömaszkkal a Hyunday Tucsonra hajaz.... na jo, az Audinal sokkal hamarabb volt ez a single frame maszk, de most tenyleg meg jobban hasonlitanak.
Birom az Audikat, de kivancsi vagyok, hogy a Hyundai mikor gyur ra, hogy ehhez hasonlo igenyes belsöt csinaljon, mert a külsövel mar nincsen gond...

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 2016 február 11., csütörtök 08:36:56

A rózsapatron ismét nagyot szólt...Egész Németország beleremegett:)

Na megyek is, semmi látnivaló nincs itt...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 2016 február 11., csütörtök 05:17:52

Picit talán hasonlít az elődre nem nagyon úgy 99% ban ... :D :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
plumoza írta: 2016 február 10., szerda 21:31:35

Egy zseniálisan új formavilág.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 LE MT teszt

Se veled, se nélküled, Giulia

Ritkán érdekli egy autó ennyire az autós világot, mint a Giulia. Mindenki szeretni, imádni akarja, mert Alfából van. Magunkra kell erőltetnünk, mert egy Alfát szeretni kell, akkor jó.


Mini Countryman Cooper D teszt

Mint a Cooper, csak használható – Countryman D

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek pontos helyét. A második Countryman egészen olyan, mint a kicsi Cooper, de ebben el lehet férni.


Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Ki akarna ennél többet? - (majdnem) alap Kia Rio teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs Kia Riót. Stabil, és meglepően tágas is.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Hirdetés

AUDI tesztek

Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic teszt

Szabad egy táncra? - Audi A5 Coupé

Egy Audi ezüst, vagy fekete, legalábbis a legtöbb vélemény szerint. Az új A5 Coupé viszont így vadító. Tangóvörös fényezése és az erősebbik kétliteres turbós benzinese együtt ütős párosítás.


Audi Q7 3.0 TDI quattro teszt

A Q-tya fáját! Új Audi Q7 teszt

10 év után lépett második generációjába az ingolstadtiak luxus SUV-ja, a Q7. Szebb és okosabb lett, szinte alig tudtunk belekötni, de vajon megéri-e a közel 28 millió forintos árát?


Audi Q3 2.0 TDI quattro S Tronic teszt

Nem hagy kérdést válasz nélkül - Audi Q3 teszt

Az Audi legkisebb SUV-ja a legerősebb dízelmotorral, összkerékhajtással és automataváltóval lehengerlő egyéniség. Emiatt megkérik az árát.


Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Sokat sokért! Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Tavaly ősszel frissítést kapott a hosszában beépített motorokkal szerelt, méretét tekintve nem is annyira kompakt Audi SUV. A Q5-öst második dízelével, izmos ellátmánnyal próbálhattuk.


Audi A3 Ambition 2.0 TDI teszt

Odatették magukat a németek! Audi A3 2.0 TDI teszt

Nem hibrid, nem elektromos, nem űrkorszaki, de még csak nem is quattro, az új A3-ast mégis nagyon komoly élmény vezetni, miközben nagyon sokban segíti is sofőrjét.


Még több AUDI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Már nem a mi autónk, de így is jó az új Suzuki Swift

Itthon vezettük a legújabb Suzukit, az ismét japán Swiftet

22 órája – Újdonság

Még nem tudni pontosan, mibe fog kerülni, de azért meghajthattuk itthon az ismét Japánból érkező Swiftet. Dízel nincs, turbós és hibrid van.


Győrben jártunk, RS Audikat láttunk és hajtottunk

Mit tud egy Audi a gyári tesztpályán? Videó

2 napja – Sztori

Egy autógyár a technikát kedvelő felnőttnek olyan, mint gyereknek a Disneyland. Mi viszont nem csupán láthattuk az Audi RS3 összeszerelését, meg is hajthattuk az autót.


Mi is ott leszünk az V. Nagy Futamon, és élőben jelentkezünk

Egy hét múlva Nagy Futam!

2 napja – Sztori

Részletes programterv és információk a lezárásokról. Hamarosan elrajtol az V. Nagy Futam, idén először az Andrássy úton, légiparádé nélkül.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

AUDI A6 ALLROAD quattro 3.2 V6 FSI Tiptronic

AUDI A6 ALLROAD quattr...

Ár: 1.600.000 Ft

Évjárat: 2006 / 12

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

AUDI A4 2.0 TDi DPF

AUDI A4 2.0 TDi DPF

Ár: 3.990.000 Ft

Évjárat: 2010 / 8

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

AUDI A1 1.4 TFSI Attraction NAVI/XENON/TEMPOMAT

AUDI A1 1.4 TFSI Attra...

Ár: 3.850.000 Ft

Évjárat: 2010 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!