Kilencsebességes váltót és új, 300 lovas motort kap az MKS

Nem eléggé luxusmárka a Lincoln, változtatnak rajta

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Ford EcoBoost motorja nemcsak Európában, hanem az Egyesült Államokban is hódít. A Ford F-150 vásárlóinak nagy része már a V6-os turbós motort választja teherautójához. A Ford prémiummárkája, a Lincoln is előszeretettel használja az erőforrás-családot.


A legfrissebb hírek szerint a jelenleg is futó, például a Ford Taurusban alkalmazott, 3,5 literes V6-os EcoBoost motor a 2016-os modellévben érkező Lincoln MKS-ben minimum 365 lóerőt teljesít majd. Újdonságként a kocsi egy 2,9 literes, Nano kódnevű EcoBoost V6-ost is kap, amely a Car and Driver magazin szerint 300 lóerős lehet. Az új MKS szedánt elsőkerék-meghajtással kínálják, de felárért összkerekesként is megrendelhető, ami ajánlott a 3,5 literes motor esetében. Alapfelszereltségként hat, de opciósan kilencsebességes Ford-GM közös fejlesztésű váltók kap a limuzin. Az MKC crossover arculatát átvevő kocsi alapára a mostani 41 ezer dollárról 43-44 ezer dollárra nőhet (9-10 millió forint).
Hirdetés

A Ford ugyanakkor nem elégedett a Lincoln márka piaci pozícionálásával, szerintük nem eléggé prémium a márka. Bejelentették, hogy tízéves programot dolgoznak ki, hogy a Lincolnból igazi luxusmárka váljék. A Lincoln kínálata 2016-ig négy új modellel bővül, a második generációs MKS limuzin és az MKC szabadidő-autó mellett egy C-osztályos kompakt autót is bemutatnak az elkövetkezendő években.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.29. at 23:38
    Permalink

    agyon turbózott,bonyolított,elektronizált jellegtelen autók lettek ezek is sajnos… nem igazán tűnne fel a forgalomban egy ilyen. na meg azok a 3 betűs idétlen nevek?? áá..
    a Lincoln név hallatán nem egy ilyen fog eszembe jutni,és azoknak sem,akik ismerik a régebbi,még tényleg Lincoln-okat! nekem szerencsére van egy igazi 🙂 1976 Mark IV ,460cid V8,oda nem kell semmilyen turbó,meg elektronikus váltó,van ott erő,meg nyomaték bonyolítás nélkül is 🙂 na meg az az érzés…

Vélemény, hozzászólás?