0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Tavasszal új Suzuki jön a hazai piacra

Nem lesz új magyar Suzuki, de lesz új Suzuki a magyar piacon

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Hamarosan a hazai kereskedésekben is megjelenik a legújabb Suzuki, a Baleno, ami azonban nem hazai gyártású lesz.

Mindössze 0,5 centivel kevesebb, mint 4 méter az új Suzuki Baleno hossza. A turbómotort is kínáló kis kompakt tavasztól itthon is kapható lesz

Mindössze 0,5 centivel kevesebb, mint 4 méter az új Suzuki Baleno hossza. A turbómotort is kínáló kis kompakt tavasztól itthon is kapható lesz

Tavaly ősszel, a Frankfurti Autószalonon debütált a turbómotort és mikrohibrid verziót is tartogató Suzuki Baleno, ami a Swift és a frissítés előtt álló SX4 S-Cross közti minimális űrt hivatott kitölteni. Bár a fontos alsó-középkategóriába, vagy más nézetek szerint a szintén fontos szegmenst jelentő nagyméretű kisautók közé érkezik, borítékolható, hogy nem lesz akkora siker, mint az eredeti SX4 volt. Ez ugyanis nem itthon, nem Esztergomban, hanem Indiában fog készülni.

Alapból 1,2 literes, 90 lóerős szívó benzinest kap, ahhoz kapható az SHVS mikrohibrid rendszer. Bővebben korábbi cikkünkben

Alapból 1,2 literes, 90 lóerős szívó benzinest kap, ahhoz kapható az SHVS mikrohibrid rendszer. Bővebben korábbi cikkünkben

Márpedig nem hazai gyártású Suzuki a magyar piacon még nem lett igazi sláger. Ennek persze nem az az oka, hogy a magyar ember leginkább a magyar terméket szereti megvenni, hanem az, hogy a hazai olcsóbb, jobb ár/érték arányú lehet. A Suzuki persze így is erős a piacon: tavaly a magánvásárlók körében a legnépszerűbb volt az új Vitara, idén januárban pedig abszolút értékben is utóbbi bizonyult a legkelendőbbnek, nem mellesleg márkaszinten is a Suzuki értékesítette a legtöbb autót. Aki a Balenóra kíváncsi, információink szerint tavasztól hazánkban is megkaphatja.

Ez is érdekes lehet:
 

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...

Újabb információk szivárogtak ki a VW Golf nyolcadik generációjáról

A Golf jelenleg futó hetedik generációja csupán pár hónapja kapott frissítést, a legfrissebb...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...

Hamburgban autókat gyújtottak fel a G20 elleni tüntetők, a Mercedes segít a tulajoknak

A hamburgi G20 csúcstalálkozót a városban élők csúnyán megszenvedik. A világ vezetőinek találkozója...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Használt prémiumautók egymillió forintig. Audi, BMW, Mercedes

Prémiumra vágyik a magyar. Persze, a legtöbbet akarjuk kihozni abból, amennyink van és csábítóak...

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (4 db)

Ossian P.E. írta: 2016 február 19., péntek 14:27:07

"Márpedig nem hazai gyártású Suzuki a magyar piacon még nem lett igazi sláger. Ennek persze nem az az oka, hogy a magyar ember leginkább a magyar terméket szereti megvenni, hanem az, hogy a hazai olcsóbb, jobb ár/érték arányú lehet." Ez önmagában gyászos!!4 Minden nemzetnél a gazdaság főmotorja, hogy saját tervezésű/gyártmányú terméket vesznek... Németek, Lengyelek, Hollandok....Stb Túlmutatóan a Suzuki a büdös életben nem lesz magyar termék, attól mert a japán Osamu Suzuki Úr úgy döntött, nyit egy termelőegységet nálunk s meglovagolja ama korcs paradigmarendszert, hogy a ""rendszerváltás"" után rá lehet rabolni a hazai piacunkra, s az akkori törvénykezési mechanizmusok adta lehetőséggel élvén a kiszolgáltatott ,olcsó, jól képzett munkaerőnket kizsákmányolja!!! SZAKÍTSUNK KÉREM TISZTELETTEL AZON TÉVES ÍDEÁKKAL, NÉZETEKKEL, HOGY MAGYAR TERMÉK MÁR AZ IS, HA ÁTREPÜL LÉGI SZÁLLÍTÁS KERETÉBEN A LÉGTERÜNKÖN EGY ÁRU AZ MÁR MAGYAR!!! Mert már ide lett szétvágva a nemzettudatunk!!! Ezért remegnek a Jobbiktól is, mert a gazdaságszabályozási intézkedések, és a gazdaságfejlesztési források kiosztása is merőben megváltozna s a magyar gazdasági szereplőket/ termelőket,/ gyártókat támogatnák, hoznák előnybe nem a gusztustalan -tisztelet a kivételnek- külföldi multicégeket!! A Suzukival meg még ha relevánsan Magyar is lenne, s ha ilyen minőséget vonultatna föl, akkor sem venném!- De ez családi+ ismerősi tapasztalatok égisze alatt megszületett szuverén vélemény...

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 2016 február 18., csütörtök 10:05:08

Jó a szerző meglátása, a régi Baleno, a Liana és a Kizashi sem produkált jelentős eladásokat itthon. Talán majd ez az autó változtat ezen.

Ha már India szóba került, muszáj megosztanom egy meghatározó autós élményemet, amit tegnap szereztem. Régóta követem a Tata pályafutását, így ismerem a típusaikat, de egyszerűen letaglózott, amikor az utcán sétálva egy Tata Ariába botlottam, N-es rendszámmal(!). Ismeri valaki?

https://www.google.hu/search?q=tata+aria&client=opera&hs=0bM&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwifsrn1-IDLAhVKw3IKHcPOAssQ_AUIBygB&biw=1048&bih=698

Egy viszonylag kihalt utcában állt(nem írom le, melyik városban), úgyhogy több se kellett - fotó minden irányból....Az autós egzotikumokat én mindig is zabáltam, úgyhogy nagyon kedvemre való volt ez is. Kissé bumfordi, kissé esetlen autó(4x4-es), de arra jutottam, hogy India sincs már nagyon lemaradva...Nekem nagyon bejött, igazi ínyencfalat volt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Görénymentesítő írta: 2016 február 18., csütörtök 09:24:25

csalfaféléknek ez a forma is jó lesz

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2016 február 18., csütörtök 09:06:24

nem egy szépség

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Hirdetés

SUZUKI tesztek

Suzuki Ignis 1.2 GL teszt

Japán kisautó klímával, 3 millióért - Suzuki Ignis teszt

Kívülről miniautós méretű, belülről korrekt kisautós helykínálatú, szívó benzinesével minden szempontból bajnok az új Ignis.


Suzuki Baleno 1.2 GL teszt

Ez is a mi autónk lehet? Suzuki Baleno teszt Videó

Azt a verziót sikerült megkaparintani az új Suzuki Balenóból, amit vélhetően a legtöbben fognak venni. A Baleno jó családi autó lehet.


Suzuki Vitara 1.6 GL+ teszt

Teszten a Suzuki Vitara, amit venni is fognak Videó

Fronthajtással, alap közeli felszereltséggel teszteltük az új Suzuki Vitarát, mert legtöbben vélhetően így fogják választani. Slágergyanús.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD teszt

Üdvözlet az analóg korszakból - Suzuki SX4 S-Cross teszt

A Suzuki SX4 S-Cross bár jó autó, de ezért az árért sajnos van nála több jobb ajánlat is. Azok viszont kicsit sem Suzukik.


Még több SUZUKI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

2 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

4 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SUZUKI BALENO 1.6 GLX Klíma.gyári fényezés!

SUZUKI BALENO 1.6 GLX...

Ár: 498.000 Ft

Évjárat: 1999 / 9

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI BALENO 1.6 GLX ABS KLÍMA.148000km.LÍZING 0%-tól

SUZUKI BALENO 1.6 GLX...

Ár: 519.000 Ft

Évjárat: 2001 / 6

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI BALENO 1.9 TD GLX Vonóhorgos ! SOK MŰSZAKIS !

SUZUKI BALENO 1.9 TD G...

Ár: 250.000 Ft

Évjárat: 1999 / 7

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!