0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Tavasszal új Suzuki jön a hazai piacra

Nem lesz új magyar Suzuki, de lesz új Suzuki a magyar piacon

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Hamarosan a hazai kereskedésekben is megjelenik a legújabb Suzuki, a Baleno, ami azonban nem hazai gyártású lesz.

Mindössze 0,5 centivel kevesebb, mint 4 méter az új Suzuki Baleno hossza. A turbómotort is kínáló kis kompakt tavasztól itthon is kapható lesz

Mindössze 0,5 centivel kevesebb, mint 4 méter az új Suzuki Baleno hossza. A turbómotort is kínáló kis kompakt tavasztól itthon is kapható lesz

Tavaly ősszel, a Frankfurti Autószalonon debütált a turbómotort és mikrohibrid verziót is tartogató Suzuki Baleno, ami a Swift és a frissítés előtt álló SX4 S-Cross közti minimális űrt hivatott kitölteni. Bár a fontos alsó-középkategóriába, vagy más nézetek szerint a szintén fontos szegmenst jelentő nagyméretű kisautók közé érkezik, borítékolható, hogy nem lesz akkora siker, mint az eredeti SX4 volt. Ez ugyanis nem itthon, nem Esztergomban, hanem Indiában fog készülni.

Alapból 1,2 literes, 90 lóerős szívó benzinest kap, ahhoz kapható az SHVS mikrohibrid rendszer. Bővebben korábbi cikkünkben

Alapból 1,2 literes, 90 lóerős szívó benzinest kap, ahhoz kapható az SHVS mikrohibrid rendszer. Bővebben korábbi cikkünkben

Márpedig nem hazai gyártású Suzuki a magyar piacon még nem lett igazi sláger. Ennek persze nem az az oka, hogy a magyar ember leginkább a magyar terméket szereti megvenni, hanem az, hogy a hazai olcsóbb, jobb ár/érték arányú lehet. A Suzuki persze így is erős a piacon: tavaly a magánvásárlók körében a legnépszerűbb volt az új Vitara, idén januárban pedig abszolút értékben is utóbbi bizonyult a legkelendőbbnek, nem mellesleg márkaszinten is a Suzuki értékesítette a legtöbb autót. Aki a Balenóra kíváncsi, információink szerint tavasztól hazánkban is megkaphatja.

Ez is érdekes lehet:
 

BMW 740e iPerformance teszt

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel...

Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai...

Új autóból közel százezer, használtból csaknem 150 ezer került útjainkra tavaly

Az új autók piacánál is jelentősebb a használtaké. Még akkor is, ha csak a frissen útjainkra...

A Ford Bronco hamarosan visszatér, a híres terepjáró a Ranger alapjaira építkezik

Hamarosan viszontláthatjuk az amerikaiak egyik kedvencét, a Ford Broncót. Az új terepjáró az...

Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége...

Rendszámot kaphatnak a robogók, változhat a zöld rendszám szabályozása is

Már több mint 1500 autó fut zöld rendszámmal, egy részük elveszítheti azt a jövőben, míg a kismotorokra...

Minden infó az új Skoda Octaviáról

Már egy ideje ismerjük a fizimiskáját, Bécsben azonban minden részletével bemutatkozott az új...

Tudják, hogy kell - Peugeot 3008 GT 2.0 HDi EAT6 teszt

Olyat tud a Peugeot, amit mások csak próbálnak elérni unalmas autóikkal. Jó színházat csinálni...

Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V, 1996 - használtteszt

A kilencvenes évek derekáig a Sigma volt a Mitsubishi csúcsmodellje, abban az időben, amikor...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (4 db)

Ossian P.E. írta: 11 hónapja

"Márpedig nem hazai gyártású Suzuki a magyar piacon még nem lett igazi sláger. Ennek persze nem az az oka, hogy a magyar ember leginkább a magyar terméket szereti megvenni, hanem az, hogy a hazai olcsóbb, jobb ár/érték arányú lehet." Ez önmagában gyászos!!4 Minden nemzetnél a gazdaság főmotorja, hogy saját tervezésű/gyártmányú terméket vesznek... Németek, Lengyelek, Hollandok....Stb Túlmutatóan a Suzuki a büdös életben nem lesz magyar termék, attól mert a japán Osamu Suzuki Úr úgy döntött, nyit egy termelőegységet nálunk s meglovagolja ama korcs paradigmarendszert, hogy a ""rendszerváltás"" után rá lehet rabolni a hazai piacunkra, s az akkori törvénykezési mechanizmusok adta lehetőséggel élvén a kiszolgáltatott ,olcsó, jól képzett munkaerőnket kizsákmányolja!!! SZAKÍTSUNK KÉREM TISZTELETTEL AZON TÉVES ÍDEÁKKAL, NÉZETEKKEL, HOGY MAGYAR TERMÉK MÁR AZ IS, HA ÁTREPÜL LÉGI SZÁLLÍTÁS KERETÉBEN A LÉGTERÜNKÖN EGY ÁRU AZ MÁR MAGYAR!!! Mert már ide lett szétvágva a nemzettudatunk!!! Ezért remegnek a Jobbiktól is, mert a gazdaságszabályozási intézkedések, és a gazdaságfejlesztési források kiosztása is merőben megváltozna s a magyar gazdasági szereplőket/ termelőket,/ gyártókat támogatnák, hoznák előnybe nem a gusztustalan -tisztelet a kivételnek- külföldi multicégeket!! A Suzukival meg még ha relevánsan Magyar is lenne, s ha ilyen minőséget vonultatna föl, akkor sem venném!- De ez családi+ ismerősi tapasztalatok égisze alatt megszületett szuverén vélemény...

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 11 hónapja

Jó a szerző meglátása, a régi Baleno, a Liana és a Kizashi sem produkált jelentős eladásokat itthon. Talán majd ez az autó változtat ezen.

Ha már India szóba került, muszáj megosztanom egy meghatározó autós élményemet, amit tegnap szereztem. Régóta követem a Tata pályafutását, így ismerem a típusaikat, de egyszerűen letaglózott, amikor az utcán sétálva egy Tata Ariába botlottam, N-es rendszámmal(!). Ismeri valaki?

https://www.google.hu/search?q=tata+aria&client=opera&hs=0bM&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwifsrn1-IDLAhVKw3IKHcPOAssQ_AUIBygB&biw=1048&bih=698

Egy viszonylag kihalt utcában állt(nem írom le, melyik városban), úgyhogy több se kellett - fotó minden irányból....Az autós egzotikumokat én mindig is zabáltam, úgyhogy nagyon kedvemre való volt ez is. Kissé bumfordi, kissé esetlen autó(4x4-es), de arra jutottam, hogy India sincs már nagyon lemaradva...Nekem nagyon bejött, igazi ínyencfalat volt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Görénymentesítő írta: 11 hónapja

csalfaféléknek ez a forma is jó lesz

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 11 hónapja

nem egy szépség

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Friss tesztek

BMW 320d Gran Turismo xDrive Steptronic Sport Luxury teszt

Pompakupé - BMW 320d GT

Háromféle karosszériával juthatunk hozzá a normál, négy oldalajtóval szerelt 3-ashoz, csak az egyiket 4-esnek hívják. Kényelmesnek kéne lennie, de sportos. Van ennek így értelme?


Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Nem ér a neve! Renault Scenic IV teszt Videó

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai crossoverként nézzük. Úgy még családi autónak is egész jó.


Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Hetedik mennyország - Opel Zafira teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra is a praktikusság és a könnyű variálhatóság.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Hirdetés

SUZUKI tesztek

Suzuki Baleno 1.2 GL teszt

Ez is a mi autónk lehet? Suzuki Baleno teszt Videó

Azt a verziót sikerült megkaparintani az új Suzuki Balenóból, amit vélhetően a legtöbben fognak venni. A Baleno jó családi autó lehet.


Suzuki Vitara 1.6 GL+ teszt

Teszten a Suzuki Vitara, amit venni is fognak Videó

Fronthajtással, alap közeli felszereltséggel teszteltük az új Suzuki Vitarát, mert legtöbben vélhetően így fogják választani. Slágergyanús.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD teszt

Üdvözlet az analóg korszakból - Suzuki SX4 S-Cross teszt

A Suzuki SX4 S-Cross bár jó autó, de ezért az árért sajnos van nála több jobb ajánlat is. Azok viszont kicsit sem Suzukik.


Suzuki Jimny 1.3 JLX AC 4WD teszt

A fene tudja, miért, de tetszik - Suzuki Jimny teszt

Kicsi, kényelmetlen, pattogós, zajos, régies. Mai mércével soványan felszerelt. Nem erős, nem olcsó, mégis kéne, de nagyon. A Suzuki Jimny egyszerűen imádnivaló.


Még több SUZUKI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Négy különböző WRC az élen Monte Carlóban

Haláleset árnyékolja be a Monte Carlo Rally-t

12 órája – Sztori

Halálesettel indul a 2017-es Rally Világbajnokság. Az első nap után négy különböző márka foglalja el az első négy helyet, Neuville vezet.


Nem talált hálózatot a telefonja, nem tudta kinyitni a Teslát

Így hagy egy Tesla az út szélén

Tegnap – Sztori

Megpróbálja sok gyártó könnyebbé, egyszerűbbé tenni az autók használatát, ennek egyik megoldása, hogy kevesebb kütyüt hordjunk magunknál, használjuk a telefonunkat kulcsként. Zsákutca lenne?


Retro dekorral ünnepel a Skoda Motorsport

Monte győzelmének 40. évfordulóját ünnepli a Skoda

2 napja – Sztori

Idén 40 éve, hogy Václav Blahna egy gyári Skoda 130 RS-sel megnyerte a Monte Carlo Rallyt. Erre a diadalra emlékezik a Skoda Motorsport.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SUZUKI BALENO

SUZUKI BALENO

Ár: 410.000 Ft

Évjárat: 2000 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI BALENO 1.2 GL

SUZUKI BALENO 1.2 GL

Ár: 3.250.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI BALENO 1.3 GL

SUZUKI BALENO 1.3 GL

Ár: 135.000 Ft

Évjárat: 1998

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!