A VW egyetlen kabriója egy crossover, a T-Roc
Nincs többé Evoque kabrió, szabad az út a Volkswagen előtt, itt a T-Roc
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Kifutott a Golf kabrió, azóta a Volkswagennek nem volt nyitható tetős modellje, ez most változott. Megérkezett az új kabriójuk, ami ráadásul egy crossover.
Szabad az út a kabrió crossoverek piacán, az egyedüli uralkodó, a Range Rover Evoque már nem kapható és az újból nem is lesz. VélhetÅ‘en ezen felbuzdulva is vágott bele a Volkswagen saját kabrió crossoverének fejlesztésébe. Az Evoque meglepÅ‘en népszerű volt, egy mérsékeltebb árú és felszereltségű, egyébként nagyon hasonló karakternek tűnÅ‘ városi autó még inkább az lehet. A Volkswagen a T-Roc-hoz nyúlt és az alapvetÅ‘en csak ötajtósként létezÅ‘ modellbÅ‘l kétajtósat faragott. 37 milliméterrel toldották meg a tengelytávot, 34-gyel lett hosszabb a teljes autó, a tetÅ‘szerkezet pedig a leköszönt Golfhoz hasonlóan vászon borÃtású és elektromos mozgatású.
A tetÅ‘ 9 másodperc alatt nyitható és ugyanennyi alatt zárható akár menet közben is, de csak 30 km/h-ig. A karosszéria több merevÃtést is kapott a padlólemezen és a küszöbökön, azt Ãgérik, a merevsége nem rosszabb a keménytetÅ‘sénél. Kétféle felszereltséggel indÃt, a Style és R-Line is 17 colos felniket kap, utóbbi sportosabb tökhárÃtókkal kiegészÃtve. A T-Roc Cabriolet motorkÃnálatát elsÅ‘ körben két benzines fogja kitenni, az 1,0 literes, 115 lóerÅ‘s és az 1,5-ös 150 lóerÅ‘s TSI. ElÅ‘bbihez alapáron hatos kézi váltó jár, utóbbihoz 7-es DSG, de az ezreshez is kérhetÅ‘ a duplakuplungos automata.