0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Rámegy a taxipiacra a Nissan

Nissan lesz a jövő London-taxija?

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

New York meghódítása után Londont vette célba a Nissan, a jelenlegi személyszállítóknál jóval gazdaságosabb NV200-as lehet a jövő London-taxija.

Nem olyan stílusos, mint egy hagyományos London-taxi, de főleg gazdaságos üzeme miatt biztosan népszerű személyszállító lesz a Nissan NV200

Nem olyan stílusos, mint egy hagyományos London-taxi, de főleg gazdaságos üzeme miatt biztosan népszerű személyszállító lesz a Nissan NV200

Yellow cab után black cab, sárga és fekete taxi is szeretne lenni a 2009-ben debütált, azóta világszerte 100 ezer példányban értékesített NV200 egyterű, azaz New York mellett Londont is elárasztaná a Nissan a jelenlegieknél sokkal gazdaságosabb és modernebb autókkal − az USA-ban először benzinesként, Angliában pedig dízelmotorral, hogy aztán jövőre már a modell elektromos, igazán környezetbarát változata is elkészüljön.

New Yorkban sárga, Londonban fekete

New Yorkban sárga, Londonban fekete

Az akár hotelszobának is átalakítható, hiába ikonikus, most augusztus végén 15 éves típusaival tovább már nem használható London-taxik helyére pályázó NV200 bemutatóján elhangzott, hogy a 90 vagy 110 lóerős, 1,5 literes dCi motorral és első körben 5 vagy 6 fokozatú kézi, később automata váltóval is szerelt NV200-as alapára 28 ezer angol font (9,7 millió forint), s mivel jóval kevesebbet fogyaszt a riválisoknál (a 90 lovas a TX4-eshez képest feleannyit, 100 kilométerenként átlagban úgy 5,3 litert), sofőrje évi 1000 fontot, 347 ezer forintot spórolhat az üzemanyagszámlán. Az sem elhanyagolható szempont, hogy a napi 300 ezer fuvart bonyolító 22 ezer London-taxi évente 230 millió mérföldet, több mint 370 millió kilométert tesz meg a zsúfolt város utcáin, tehát a szerényebb fogyasztás a széndioxid-emissziót is jelentősen csökkentheti.

Mint a mostani TX4-eseké, csak modernebb kivitelben

Mint a mostani TX4-eseké, csak modernebb kivitelben

A Nissan régebben "csak" motorfronton volt jelen Londonban − a japánok adták az LTI FX4-esekben szolgáló 2,7 literes blokkot. A módosított első felfüggesztésével a szigorú fordulókör-szabálynak is megfelelő, 7,6 méteren belül megforduló, dupla tolóajtós, 4,4 m hosszú NV200 tágas utasterében öten utazhatnak (hárman menetirányban, ketten menetiránnyal szemben), a csomagok a bal első ülés helyén zötykölődnek, s egy kerekesszékes utas kényelmes elhelyezése sem jelent gondot. Hogy mindenki a lehető legtöbbet lássa a városból, a kisbusz méretes, 1,2 m2-es panorámatetővel is rendelhető.

Ez is érdekes lehet:
 

Rendszámot kaphatnak a robogók, változhat a zöld rendszám szabályozása is

Már több mint 1500 autó fut zöld rendszámmal, egy részük elveszítheti azt a jövőben, míg a kismotorokra...

Új autóból közel százezer, használtból csaknem 150 ezer került útjainkra tavaly

Az új autók piacánál is jelentősebb a használtaké. Még akkor is, ha csak a frissen útjainkra...

BMW 740e iPerformance teszt

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel...

BMW 320d Gran Turismo xDrive Steptronic Sport Luxury teszt

Háromféle karosszériával juthatunk hozzá a normál, négy oldalajtóval szerelt 3-ashoz, csak az...

Idén érkezik az Audi A8 negyedik generációja, ilyesmi lesz

Naná, hogy a negyedik generációs Audi A8 nem nagyon lesz más, mint egy nagyító alá helyezett...

Minden infó az új Skoda Octaviáról

Már egy ideje ismerjük a fizimiskáját, Bécsben azonban minden részletével bemutatkozott az új...

Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai...

A következő RS Skoda a Kodiaqból készül

Meglovagolja a gyártó a Kodiaq hullámait, megszellőztették, hogy a következő RS modell is a SUV-ból...

Félmillió kilométernél is többet futott autókat néztünk - vannak érdekességek

A legtöbb vevő maximális futást állít be autókereséskor, mi viszont arra voltunk kíváncsiak...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Friss tesztek

BMW 320d Gran Turismo xDrive Steptronic Sport Luxury teszt

Pompakupé - BMW 320d GT

Háromféle karosszériával juthatunk hozzá a normál, négy oldalajtóval szerelt 3-ashoz, csak az egyiket 4-esnek hívják. Kényelmesnek kéne lennie, de sportos. Van ennek így értelme?


Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Nem ér a neve! Renault Scenic IV teszt Videó

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai crossoverként nézzük. Úgy még családi autónak is egész jó.


Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Hetedik mennyország - Opel Zafira teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra is a praktikusság és a könnyű variálhatóság.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Hirdetés

NISSAN tesztek

Nissan GT-R Black Edition 2017 teszt

„Low cost” szupersportautó - Nissan GT-R teszt Videó

Egy végtelenül feszes versenyautó, félelmetes erővel és a szupersportautók között is méltányos árral. Csak ne melegedne túl ilyen gyorsan.


Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Még a Golfot is lenyomja? Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Visszatért a hagyományos kompakt modellek szegmensébe a Nissan, a Pulsar ráadásul az év egyik meglepetése, annyira jó.


Nissan Qashqai 1.2 DIG-T teszt

Alapmotort bele! Nissan Qashqai teszt Videó

A Qashqai második generációja is városálló, sőt igazi mindenes. Az alap 1.2-es közepes felszereltséggel 6,6 millió forintért jó ajánlat.


Nissan 370Z GT Edition teszt

Táskában hagyott fegyver - Nissan 370Z GT Edition teszt

Egyedi felnikkel felszerelve, különleges GT Edition kivitelben járt nálunk a Nissan morgós V6-ossal hajtott fegyvere. Csak nem volt módunk elsütni.


Nissan NV200 Combi 1.5 dCi Tekna teszt

Taxinak pompás, családnak sem rossz - Nissan NV200 Combi teszt

Hét üléssel, dízelmotorral, csúcskivitelben járt nálunk New York új taxija, a Nissan NV200.


Még több NISSAN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Négy különböző WRC az élen Monte Carlóban

Haláleset árnyékolja be a Monte Carlo Rally-t

12 órája – Sztori

Halálesettel indul a 2017-es Rally Világbajnokság. Az első nap után négy különböző márka foglalja el az első négy helyet, Neuville vezet.


Nem talált hálózatot a telefonja, nem tudta kinyitni a Teslát

Így hagy egy Tesla az út szélén

Tegnap – Sztori

Megpróbálja sok gyártó könnyebbé, egyszerűbbé tenni az autók használatát, ennek egyik megoldása, hogy kevesebb kütyüt hordjunk magunknál, használjuk a telefonunkat kulcsként. Zsákutca lenne?


Retro dekorral ünnepel a Skoda Motorsport

Monte győzelmének 40. évfordulóját ünnepli a Skoda

2 napja – Sztori

Idén 40 éve, hogy Václav Blahna egy gyári Skoda 130 RS-sel megnyerte a Monte Carlo Rallyt. Erre a diadalra emlékezik a Skoda Motorsport.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

NISSAN QASHQAI 1.5 dCi Acenta EURO6

NISSAN QASHQAI 1.5 dCi...

Ár: 6.540.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

NISSAN JUKE 1.5 dCi Acenta 80 eKm. Vez.sz.könyv

NISSAN JUKE 1.5 dCi Ac...

Ár: 3.199.000 Ft

Évjárat: 2013 / 3

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

NISSAN QASHQAI 1.6 dCi Acenta

NISSAN QASHQAI 1.6 dCi...

Ár: 7.455.000 Ft

Évjárat: 2015 / 8

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!