Nagyobb aksikat kaptak a konnektoros Audik

Növelt akkumulátorral folytatja a plug-in hybrid Q5, A6 és A7

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A nagyobb hatótáv érdekében egy apró frissítéssel tették hatékonyabbá az Audi három plug-in hybrid modelljét.

Aprónak tűnő, de a hatékonyság felé vezető úton egész jó lépést tett most az Audi azzal, hogy három plug-in hybrid modelljén frissített egy keveset. A Q5, A6 és A7 plug-in hybridek akkumulátorát lecserélték 14,1 kWh teljesítményűről 14,4-esre, melynek fizikai mérete nem nagyobb a korábban használt akkumulátorénál. Ezzel szemben viszont elérték a 91 kilométert NEDC és a 73 kilométert WLTP ciklusban mérve. Nagy előnye az új akkumulátornak, hogy 7,4 kW-tal is tölthető, mellyel 2,5 óra alatt teljesen fel is tölthető hálózati csatlakozóról. Az új akkumulátorral szerelt modellek pedig bővültek is egy új karosszériaváltozattal. Megérkezett a konnektoros hibrid A6 Avant, melynek belépőmodellje az 50 TFSIe 2,0 literes turbós benzinmotorral és elektromos motorral szerelt hajtáslánccal, összesen 300 lóerős rendszerteljesítménnyel. Bővült az érintett modellek menetmódválasztéka is, az EV, Auto és Hold funkciók mellett megjelent a Charge, melyet választva a benzinmotor tölteni tudja a hibrid akkumulátort a későbbi elektromos hajtás érdekében. Nem csak az 50 TFSIe, de az erősebb, 367 lóerős rendszerteljesítményű 55 TFSIe hajtású verziók is megkapták a növelt kapacitású akkumulátort.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?