Népszerű parkolóövezetek válnak fizetőssé Budapesten

Nyártól fizetnünk kell a parkolásért a Városligetben és az 56-osok terén

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Két nagyobb, eddig ingyenes parkolóövezet válik fizetőssé nyártól. Zugló követi a környező kerületek példáját és fizetőssé teszi a városligeti parkolást az 56-osok terével együtt.


Lezárult Zugló önkormányzatának parkoló-órákra kiírt tendere, a 14. kerületben két nagyobb területen is fizetőssé válik a parkolás, írja a Napi.hu. A két új fizetős övezetre már a szerződést is megkötötték a nyertesekkel, melyek közül a francia Parkeon SAS szállítja majd a készülékeket, melyek közül 14 bankjegyet is elfogad majd. Ez elég kis százaléknak tűnik tekintve, hogy összesen 204 darab új automatát helyeznek üzembe, melyeket a C-Ware Kft. és a Sis Parking Kft. üzemeltet majd.
Hirdetés
Két nagy terület válik fizetőssé, a nagyobbik a Városliget és környéke, egészen a Dózsa György útig, valamint a Puskás Ferenc stadionig. Ide tartozik az általában hatalmas ingyenes parkolóként üzemelő 56-osok tere is, a továbbiakban már az is fizetős lesz. Ebbe az övezetbe 174 automata kerül, míg az Örs vezér teréhez további 30. Az említett üzemeltetők csak az új automatákért felelnek, az autók érvényes parkolójegyének ellenőrzését más fogja végezni. A szerződés szerint az üzemeltetés a megkötéstől számított 90. napon kell, hogy elinduljon, ez nagy valószínűséggel július első felére fog esni, az óradíj pedig várhatóan 175 forint lesz.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.27. at 19:01
    Permalink

    Emberek! Meddig tűrjük még el, hogy újabb és újabb “adókat” vessenek ki ránk? Ha senki nem fizetné, akkor talán rájönnének, hogy nem tetszik ez a “zemberek”-nek!!! Érdekes, a Felvidéken eltörölték, mert ellenkezik az alkotmánnyal; vajon a mi “alkotmány”-unkat (ami nem is az, hanem alaptörvény!) nem sérti? Az “alkotmánybíróság” miért nem hoz már évek óta döntést erről? Pusztuljon a magyar, ugye?!

  • 2017.10.27. at 19:01
    Permalink

    Kapja be a zuglói vezetés. Megfelelői indok nincs a fizetőssé tételre, egyértelműen látszik, hogy olyan csomópontokban tették fizetőssé a parkolást, ahol a kikapcsolódni vágyó vagy vásárló polgár szokott menni, és kénytelen (!!) leparkolni (Városliget, Puskás, Aréna, IKEA). Lehúzás!!!

  • 2017.10.27. at 19:01
    Permalink

    Jajjajajj, ha mindez fideszes vezetés mellett történt volna, máris indulna a kormányváltó tünti. így, nagy a kuss. Sőt, még ez a cikk is igyekszik pozitívan tálalni 🙁

  • 2017.10.27. at 19:01
    Permalink

    Majd mutogat Karácsony elvtárs a kormányra meg Tarlósra, mert szerinte miattuk kell bevezetni a fizetőparkolást.
    Világ életemben tiltakoztam az ellen, hogy a semmiért fizessek. Nem őrzik, fedetlen helyen van az autóm, stb.

  • 2017.10.27. at 19:01
    Permalink

    Londonban a dugódíj nem változtatta meg a forgalmat, Stockholmban sem. Extra bevételt viszont hozott rendesen az ingyenélőknek. Itt sem lesz másképpen, csak legalizálják az autósok kifosztását. Tisztelt Karácsony úr, már a patakparti frissen újratelepített hatalmas, soknégyzetméteres reklámtáblák bevétele is kevés? Mennyi bevétel kell még? Talán a faültetési lázban mondjuk nem 3 méterenként kellene darabonként többszázezerért fát ültetni, ami pár év múlva el sem fér egymás mellett, hanem ésszerűen ingyenes parkolókat csinálni megfelelő pontokon és egyszer véletlenül az emberek érdekeit szolgálni, nem a saját zsebet.

  • 2017.10.27. at 19:01
    Permalink

    Hogy a tökömbe lehet ekkor területeket fizetőssé tenni? Ennek semmilyen forgalmi indoklása nincs.
    A Városligetbe költeni megy az ember, cirkusz, múzeum, állatkert, műjég, sosem tudod előre mennyi időt töltesz ott. Bemutatott belépő ellenében ingyel lesz csókolom?
    Pofátlenság a zöld területeken ezt meghúzni.

Vélemény, hozzászólás?