0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Házon belüli konkurens a Kodiaqnak

Nyújtott tengelytávval érkezett a Volkswagen Tiguan Allspace

11 centivel nyúlt meg a Tiguan, hogy a nemrég bemutatott és vakon sikeresnek kiáltott Skoda Kodiaqra házon belüli konkurensként támadhasson.

%KA%Az Volkswagen Tiguan Allspace méreteiben közel hozza a Skoda Kodiaqot, több helyen mégis elmarad attól. 11 centit nyújtottak az MQB padlólemezen%KA%

Az Volkswagen Tiguan Allspace méreteiben közel hozza a Skoda Kodiaqot, több helyen mégis elmarad attól. 11 centit nyújtottak az MQB padlólemezen

A Skoda Kodiaq nagyon jó példa arra, hogy a moduláris MQB padlólemezre akkora kocsit is lehet tervezni, amiben elfér három sornyi ülés. Hogyhogy nem a Volkswagen kínálatában jelent meg először ekkora autó? Mindenképp érdekes lépés volt, hogy a hosszított Tiguannal ennyit vártak, ezzel csak azt érték el, hogy jelenleg mindenki a Kodiaqra kíváncsi, holott jelenleg a két kocsi nagyjából ugyanazt nyújtja. A Tiguan Allspace 11 centivel hosszabb az alapkivitelnél, Amerikában csak ezt forgalmazzák majd, de hamarosan hozzánk is megérkezik.

%KA%Az első traktus nem változik, a kínált extrák ugyanazok, amik eddig, a lényeg hátrébb keresendő. 6 centivel nagyobb a második sor lábtere, a csomagtartó két plusz ülést rejt%KA% %KA%Az első traktus nem változik, a kínált extrák ugyanazok, amik eddig, a lényeg hátrébb keresendő. 6 centivel nagyobb a második sor lábtere, a csomagtartó két plusz ülést rejt%KA%

Az első traktus nem változik, a kínált extrák ugyanazok, amik eddig, a lényeg hátrébb keresendő. 6 centivel nagyobb a második sor lábtere, a csomagtartó két plusz ülést rejt

A nyúlás hozadéka nem csak kívülről észrevehető, 6 centit nőtt a második sor eddig sem csekély lábtere, valamint a csomagtér is bővült. Alapvetően még egy sor székkel, az Allspace tehát hétüléses. Literekben kimutatva az alap csomagtér ötülésesként 615-ről 730-ra, kétülésesként pedig 1655-ről 1770-re nőtt. Igaz, utóbbiban a Kodiaq még mindig többet tud felmutatni több mint két köbméteres maximális rakterével. Az Allspace leghátsó sora szűkösen, de két felnőtt befogadására elég, azonban gyerekek számára lesz inkább kényelmes. A motorkínálata változatlan, ahogy az alapáras és extra felszereltségek sora is.

%KA%A nyúlás látszik kívülről is, de jelentősen nem változtatta meg a Tiguan megjelenését, jól áll neki a hosszabb tengelytáv%KA%

A nyúlás látszik kívülről is, de jelentősen nem változtatta meg a Tiguan megjelenését, jól áll neki a hosszabb tengelytáv

Ez is érdekes lehet:
 

Opel Crossland X - a Mokka vagány testvérének tekinthetjük

Bár a tavaly frissített Mokka X is a kisautók szegmensében hódít, a Crossland X is oda érkezett...

Menetpróba: Meghajtottuk a frissített Toyota GT86-ot

Csoda, hogy a Toyota ekkora energiát fektet egyetlen valóban izgalmas autójába. A GT86 mindent...

A Fiat-Chrysler és a Renault motorjainak emissziós értéke is elcsúszhatott

A Renault egyszer már tisztázta magát a dízelbotrány kapcsán, most viszont ugyanúgy elhasalhat...

Minden infó az új Skoda Octaviáról

Már egy ideje ismerjük a fizimiskáját, Bécsben azonban minden részletével bemutatkozott az új...

Félmillió kilométernél is többet futott autókat néztünk - vannak érdekességek

A legtöbb vevő maximális futást állít be autókereséskor, mi viszont arra voltunk kíváncsiak...

Renault Laguna Break 2.2 dT RT, 1996 - használtteszt

Egykori csúcsdízelével, 21 évesen próbáltuk a Renault 21 utódját, az első Lagunát. Nem mellesleg...

Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V, 1996 - használtteszt

A kilencvenes évek derekáig a Sigma volt a Mitsubishi csúcsmodellje, abban az időben, amikor...

BMW 320d Gran Turismo xDrive Steptronic Sport Luxury teszt

Háromféle karosszériával juthatunk hozzá a normál, négy oldalajtóval szerelt 3-ashoz, csak az...

Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanum teszt

Se nem eco, se nem sport, mégsem rossz az EcoSport

Ahogyan a Mustang, úgy a Ford EcoSport is Amerikából érkezik, csak épp annak déli részéből. Látszik is rajta, de azért ez is igazi Ford, egészen jól vezethető.


BMW 320d Gran Turismo xDrive Steptronic Sport Luxury teszt

Pompakupé - BMW 320d GT

Háromféle karosszériával juthatunk hozzá a normál, négy oldalajtóval szerelt 3-ashoz, csak az egyiket 4-esnek hívják. Kényelmesnek kéne lennie, de sportos. Van ennek így értelme?


Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Nem ér a neve! Renault Scenic IV teszt Videó

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai crossoverként nézzük. Úgy még családi autónak is egész jó.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Nemzetközi menetpróbán a frissített Lexus IS

Kéne IS, meg nem IS - Lexus IS menetpróba

Tegnap – Újdonság

Továbbra is két motorral, akár F Sport kivitelben, átrajzolt vonalakkal és frissített beltérrel érkezik a ráncfelvarráson átesett Lexus IS.


Négy különböző WRC az élen Monte Carlóban

Haláleset árnyékolja be a Monte Carlo Rally-t

2 napja – Sztori

Halálesettel indul a 2017-es Rally Világbajnokság. Az első nap után négy különböző márka foglalja el az első négy helyet, Neuville vezet.


Nem talált hálózatot a telefonja, nem tudta kinyitni a Teslát

Így hagy egy Tesla az út szélén

3 napja – Sztori

Megpróbálja sok gyártó könnyebbé, egyszerűbbé tenni az autók használatát, ennek egyik megoldása, hogy kevesebb kütyüt hordjunk magunknál, használjuk a telefonunkat kulcsként. Zsákutca lenne?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0 CR TDI Sport&Style DSG 4Motion Navigáció/Alcantara/17col

VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0...

Ár: 7.950.000 Ft

Évjárat: 2014 / 4

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN TIGUAN Sport&Style 2.0 CR TDI Tiptronic

VOLKSWAGEN TIGUAN Spor...

Ár: 3.840.000 Ft

Évjárat: 2008 / 10

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0 CR TDI Sport&Style 4Motion HIGHLINE.PANO.BI-XENON.NAGY NA

VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0...

Ár: 5.499.000 Ft

Évjárat: 2014 / 1

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!