0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Házon belüli konkurens a Kodiaqnak

Nyújtott tengelytávval érkezett a Volkswagen Tiguan Allspace

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

11 centivel nyúlt meg a Tiguan, hogy a nemrég bemutatott és vakon sikeresnek kiáltott Skoda Kodiaqra házon belüli konkurensként támadhasson.

%KA%Az Volkswagen Tiguan Allspace méreteiben közel hozza a Skoda Kodiaqot, több helyen mégis elmarad attól. 11 centit nyújtottak az MQB padlólemezen%KA%

Az Volkswagen Tiguan Allspace méreteiben közel hozza a Skoda Kodiaqot, több helyen mégis elmarad attól. 11 centit nyújtottak az MQB padlólemezen

A Skoda Kodiaq nagyon jó példa arra, hogy a moduláris MQB padlólemezre akkora kocsit is lehet tervezni, amiben elfér három sornyi ülés. Hogyhogy nem a Volkswagen kínálatában jelent meg először ekkora autó? Mindenképp érdekes lépés volt, hogy a hosszított Tiguannal ennyit vártak, ezzel csak azt érték el, hogy jelenleg mindenki a Kodiaqra kíváncsi, holott jelenleg a két kocsi nagyjából ugyanazt nyújtja. A Tiguan Allspace 11 centivel hosszabb az alapkivitelnél, Amerikában csak ezt forgalmazzák majd, de hamarosan hozzánk is megérkezik.

%KA%Az első traktus nem változik, a kínált extrák ugyanazok, amik eddig, a lényeg hátrébb keresendő. 6 centivel nagyobb a második sor lábtere, a csomagtartó két plusz ülést rejt%KA% %KA%Az első traktus nem változik, a kínált extrák ugyanazok, amik eddig, a lényeg hátrébb keresendő. 6 centivel nagyobb a második sor lábtere, a csomagtartó két plusz ülést rejt%KA%

Az első traktus nem változik, a kínált extrák ugyanazok, amik eddig, a lényeg hátrébb keresendő. 6 centivel nagyobb a második sor lábtere, a csomagtartó két plusz ülést rejt

A nyúlás hozadéka nem csak kívülről észrevehető, 6 centit nőtt a második sor eddig sem csekély lábtere, valamint a csomagtér is bővült. Alapvetően még egy sor székkel, az Allspace tehát hétüléses. Literekben kimutatva az alap csomagtér ötülésesként 615-ről 730-ra, kétülésesként pedig 1655-ről 1770-re nőtt. Igaz, utóbbiban a Kodiaq még mindig többet tud felmutatni több mint két köbméteres maximális rakterével. Az Allspace leghátsó sora szűkösen, de két felnőtt befogadására elég, azonban gyerekek számára lesz inkább kényelmes. A motorkínálata változatlan, ahogy az alapáras és extra felszereltségek sora is.

%KA%A nyúlás látszik kívülről is, de jelentősen nem változtatta meg a Tiguan megjelenését, jól áll neki a hosszabb tengelytáv%KA%

A nyúlás látszik kívülről is, de jelentősen nem változtatta meg a Tiguan megjelenését, jól áll neki a hosszabb tengelytáv

Ez is érdekes lehet:
 

A Megane RS érkezésével frissül a GT is

Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén...

Hamburgban autókat gyújtottak fel a G20 elleni tüntetők, a Mercedes segít a tulajoknak

A hamburgi G20 csúcstalálkozót a városban élők csúnyán megszenvedik. A világ vezetőinek találkozója...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Használt prémiumautók egymillió forintig. Audi, BMW, Mercedes

Prémiumra vágyik a magyar. Persze, a legtöbbet akarjuk kihozni abból, amennyink van és csábítóak...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

2 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

4 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0 TDI Highline SCR BMT DSG 4Motion R-Line

VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0...

Ár: 12.690.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0 CR TDI Track&Style DSG 4Motion SZ-KÖNYV. S-MENTES. NAVI

VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0...

Ár: 5.490.000 Ft

Évjárat: 2013 / 11

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0 CR TDi Trend&Fun BMT

VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0...

Ár: 5.190.000 Ft

Évjárat: 2012

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!