0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Akkor lesz majd villanyautója a Toyotának, amikor jó akkuja

Odébb még a villanyautók térnyerése - mondja a Toyota elnöke

·

Miközben a világ villanyautó-lázban ég, a Toyota elnöke szerint a jelenlegi akkumulátortechnológiák mellett korai a villanyautók széles körű elterjedésében reménykedni.

%KA%Takeshi Uchiyamada, a Toyota elnöke szerint várni kell még a villanyautók igazi térnyerésére, leginkább addig, amíg be nem fut az általuk fejlesztett új akkumulátor%KA%

Takeshi Uchiyamada, a Toyota elnöke szerint várni kell még a villanyautók igazi térnyerésére, leginkább addig, amíg be nem fut az általuk fejlesztett új akkumulátor

Sorra hozzák ki elektromos tanulmányautóikat a gyártók, a Frankfurti Autószalon nyitása után különösen úgy tűnik, hogy villanyautó-lázban él a világ, erre a Toyota elnöke, Takeshi Uchiyamada azt nyilatkozta, hogy szerintük korai még a villanyautók széleskörű elterjedésében reménykedni.

„Le kell szögeznem, hogy nem ellenezzük az elektromos járműveket” – jelentette ki a CNBC csatornának adott exkluzív interjújában a Toyota-elnök Takeshi Uchiyamada, aki szerint az autóiparban sokan túlzott optimizmussal szemlélik az elektromos járművek térnyerését, és betarthatatlan tempójú fejlődést ígérnek, illetve irányoznak elő maguknak.

„Az elektromos járművek jelenleg csak úgy képesek jelentős távolságokat megtenni, ha telezsúfoljuk azokat akkumulátorokkal. Ezek feltöltése viszont sok időt vesz igénybe, ráadásul nem megoldott kérdés az akkumulátorok élettartama sem” – tette hozzá az autóipari szakember, az eredeti Toyota Prius projekt szellemi atyja. Érdekes, hogy pont ő mondja ezt, miközben a Priusok akkumulátorai 10-15 év után is működnek. Na persze tudni kell, hogy míg a Priusok akkumulátorai (a Prius+ és a Plug-in kivételével) Ni-MH rendszerűek, a villanyautókban a mai okostelefonokban és laptopokban is használt lítium-ionok dolgoznak.

%KA%Az idei év első felében több Prius Plug-in fogyott, mint bármilyen villanyautó%KA%

Az idei év első felében több Prius Plug-in fogyott, mint bármilyen villanyautó

Bár a Toyota sem kíván kimaradni a villanyautók piacából, hiszen úgy gondolja, elkerülhetetlen lesz azok gyártása − főként azt követően, hogy a fejlesztésüket támogató törvények és szabályozások életbe lépnek, a cég elnöke úgy gondolja, hogy amíg azok csak sok, nehéz és lassan tölthető akkumulátorral adnak kellő hatótávot, addig gyors elterjedésük kétséges. Ezt mutatja a konnektoros autók piaca is, az idei év első félévében több (26 867 darab) Prius Plug-in fogyott, mint Nissan Leaf (26 591) vagy Tesla Model S (25 430). Igaz, ezen bizonyára hamar változtatni fog a Leaf második generációja.

Mint arról már írtunk, a Toyota 2020-tól tervezi sorozatgyártásban felhasználni a már most fejlesztés alatt álló új fajta, a jelenlegi lítium-ion akkumulátoroknál gyorsabban tölthető, nagyobb kapacitású akkukat adó szilárd elektrolitos technológiát. Azt mondják, akkor olyan villanyautó(ka)t hoznak majd, amelyek valóban teljes értékűek lesznek. Hogy a konkurencia addig előttük jár a villanyautók piacán? A jelek szerint ez nem zavarja a hibridek és az idei első félévben a konnektorosok között is piacvezető gyártót.

Ez is érdekes lehet:
 

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

BMW 120i, 2004 - használtteszt

Nem is túl rég játszik szerepet a BMW az ötajtós kompakt kategóriában, de várjunk csak! Az első...

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk...

A Mercedes-Maybach 6 az Iparművészeti Múzeumban mutatkozott

Egyszerűen szárazföldi jachtnak becézik a Mercedes-Maybach 6 Cabriolet tanulmányautót. Valóban...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (16 db)

Vascsi írta: 4 hete
zold írta: 4 hete

Én sem vitatkozni akarok minden áron és nyitott vagyok minden téynszeró infóra.



1-2. ellentmondásos infókat olvasok. Európai PHEV eladásokban sehol sem jegyzik a Prius 3-ast, vagy nem árulták vagy titkos az adat. Pl a Carsalesbase 2016-os PHEV és EV adatokból teljesen hiányzik: http://carsalesbase.com/european-sales-2016-ev-phev-segments/. A Raycee oldalán láttam Plugin eladásokat pl UK-re (50-300db/év), de akkor nem értem miért maradt ki máshol. Több helyen is írják hogy a Prius IV-gyel debütál PHEV változat. Ugyanakkor a 'scouton találtam plugint használtan. Mindenesetre ha valaki ismer megbízható forrást írja már be hozzászólásként, mert érdekelne.



3. A katalógusadatok a tulajoknak azért fontosak, mert ezek alapján adóznak, járhatnak be autóval a városba stb. Első pillantsára valóban egy automatával lehetne összevetni, a bibi azonban akkor jön, ha a vevőnek semmi szüksége Automatára, ellenben zavarja a 2-3000 eurós felár. Azzal én is tisztában vagyok, hogy a fogyi attól függ mire használod, én azért úgy tapasztaltam hogy országúton és pályán 1-2 liter hátrányba kerül a hibrid (konkrét példánál maradva NX 300h vs XC60 D4 vagy hasonló 190LE dízel), míg városban ennél valamivel kissebb (extrém városi használatnál esetleg akár nagyobb) előnyre tesz szert.




Előzmények megtekintése

"NX 300h vs XC60 D4 vagy hasonló 190LE dízel"

Ugye emlékszel még, kb pár hónapja mélyen kielemeztük ezt és bebizonyítottam, hogy nem igaz! Minimális eltéréssel azonos a VALÓS fogyasztásuk, amiból az is következik, hogy rosszabb (termikus) hatékonysággal égetik az üzemanyagot. Azaz a CO2-juk (190LE dízel vs. NX300h) is kb. 14%-kal több.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Vascsi írta: 4 hete
zold írta: 4 hete

Gyenge marketingduma, amit kár ide kopipésztelni. Bealudták a hibridfejlesztést és most magyarázzák a bizonyítványukat. A teslát a Prius PHEV-hez odatenni eladásokban a hozzá nem értés csúcsa. Ha bármit is fel lehet hozni a Prius eladásainak szépítésére az a 7 üléses rendes csomagtartós Pirus PHEV későbbi bevezetése, mert szerintem (legalábbis Európában) jobban fog fogyni mint ez az félszerzet.



A Toyota eddig nem kínált PHEV-et és csodálkoznak az eborotult fanboyok hogy miért nem kap a kedvenc márkájuk zöld rendszámot. Talán mert katalógusadatokban a sima Priusok kb az eco Turbódízelek adatait hozzák?








Előzmények megtekintése

Siralmas amit a tudatlanságod ellenére itt művelsz! :) Van amihez értesz nem is kicsit, de ezek a hibrid dolgok magasak neked.

Annyi linket adtam már, több napot vitatkoztunk, nézetet cseréltünk és semmi látszatja. Most is 5 mp alatt bebizonyítható hülyeségeket terjesztesz. Ha valamihez nem értesz NE SZÓLJ HOZZÁ, inkább kérdezz, ha tudok segítünk.

Pl. az utolsó két hozzászólást vedd már a fáradságot és olvasd el!
https://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/egyre_tobb_konnektoros_autot_vesznek_mutatjuk_a_legnepszerubbet-19920/comment_page1#comment_19920_80273

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 4 hete
Forticors írta: 4 hete

a carsalesbase.com-ot kezeld fenntartással, akkora hülyeségek vannak pl. a kategória besorolásoknál...


Előzmények megtekintése

Igen, látom. Ezek szerint ezt most én néztem be...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: 4 hete
zold írta: 4 hete

Én sem vitatkozni akarok minden áron és nyitott vagyok minden téynszeró infóra.



1-2. ellentmondásos infókat olvasok. Európai PHEV eladásokban sehol sem jegyzik a Prius 3-ast, vagy nem árulták vagy titkos az adat. Pl a Carsalesbase 2016-os PHEV és EV adatokból teljesen hiányzik: http://carsalesbase.com/european-sales-2016-ev-phev-segments/. A Raycee oldalán láttam Plugin eladásokat pl UK-re (50-300db/év), de akkor nem értem miért maradt ki máshol. Több helyen is írják hogy a Prius IV-gyel debütál PHEV változat. Ugyanakkor a 'scouton találtam plugint használtan. Mindenesetre ha valaki ismer megbízható forrást írja már be hozzászólásként, mert érdekelne.



3. A katalógusadatok a tulajoknak azért fontosak, mert ezek alapján adóznak, járhatnak be autóval a városba stb. Első pillantsára valóban egy automatával lehetne összevetni, a bibi azonban akkor jön, ha a vevőnek semmi szüksége Automatára, ellenben zavarja a 2-3000 eurós felár. Azzal én is tisztában vagyok, hogy a fogyi attól függ mire használod, én azért úgy tapasztaltam hogy országúton és pályán 1-2 liter hátrányba kerül a hibrid (konkrét példánál maradva NX 300h vs XC60 D4 vagy hasonló 190LE dízel), míg városban ennél valamivel kissebb (extrém városi használatnál esetleg akár nagyobb) előnyre tesz szert.




Előzmények megtekintése

a carsalesbase.com-ot kezeld fenntartással, akkora hülyeségek vannak pl. a kategória besorolásoknál...

A válaszoláshoz belépés szükséges
PDA_FAN írta: 4 hete
zold írta: 4 hete

Én sem vitatkozni akarok minden áron és nyitott vagyok minden téynszeró infóra.



1-2. ellentmondásos infókat olvasok. Európai PHEV eladásokban sehol sem jegyzik a Prius 3-ast, vagy nem árulták vagy titkos az adat. Pl a Carsalesbase 2016-os PHEV és EV adatokból teljesen hiányzik: http://carsalesbase.com/european-sales-2016-ev-phev-segments/. A Raycee oldalán láttam Plugin eladásokat pl UK-re (50-300db/év), de akkor nem értem miért maradt ki máshol. Több helyen is írják hogy a Prius IV-gyel debütál PHEV változat. Ugyanakkor a 'scouton találtam plugint használtan. Mindenesetre ha valaki ismer megbízható forrást írja már be hozzászólásként, mert érdekelne.



3. A katalógusadatok a tulajoknak azért fontosak, mert ezek alapján adóznak, járhatnak be autóval a városba stb. Első pillantsára valóban egy automatával lehetne összevetni, a bibi azonban akkor jön, ha a vevőnek semmi szüksége Automatára, ellenben zavarja a 2-3000 eurós felár. Azzal én is tisztában vagyok, hogy a fogyi attól függ mire használod, én azért úgy tapasztaltam hogy országúton és pályán 1-2 liter hátrányba kerül a hibrid (konkrét példánál maradva NX 300h vs XC60 D4 vagy hasonló 190LE dízel), míg városban ennél valamivel kissebb (extrém városi használatnál esetleg akár nagyobb) előnyre tesz szert.




Előzmények megtekintése

Gyere sűrűbben Pestre, láthatsz 3-as Priusból PHEV-et az utcákon:

https://www.autonavigator.hu/teszt/toyota_prius_plug-in_hybrid_premium_teszt-9160

A válaszoláshoz belépés szükséges
PDA_FAN írta: 4 hete

Ameddig a Toyota a belsőégésű motorral a 3 legnagyobb autógyár egyike, nem fogja a villanyautókat erőltetni. Olyan piacokon vezetők, ahol még 20-30 évig nem lesz igény meg infrastruktúra villanyautóra (Ázsia, Afrika, de még a volt Szovjetunió területén is).

Amelyik gyártó meg erősen hajt a kínai piacra, az már most is ész nélkül fejleszti a villanyautót, mert Kína belengette, hogy a jelenlegi pluginhibridektől is megvonja a kedvezményeket, és pár éven belül csak villanyautót enged majd újonnan forgalmazni.

Ha a Toyota is eljut arra a pontra, hogy a bevétele jelentős része Kínából jön, villámgyorsan teleszórja majd a piacot a most lefikázott lítiumakkus villanyautókkal :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 4 hete
Csécsé írta: 4 hete

Hidd el én nem akarlak győzködni semmivel, csak a tisztán/tisztább látás végett írtam!

1, Nem maradtak el ,hisz az elsők között jöttek ki a plug-in verzióval!

2, Rosszul tudod, mint ahogy írtam már a prius3 ban is van plug-in ( európában 2011-2012 között jött ki)

3, Fogyasztásról én nem írtam egy szót se,amit én írtam az a károsanyag kibocsájtás! ( Co,korom,stb.) Az hogy a dízel kevesbb fogyaszt megint csak relatív !( ha már összehasonlítod őket akkor hasonló "autómata" dízel kocsit nézzünk hasonló felhasználás mellett! (a karbantartásról és egyébb szervízköltségekről meg ne is beszéljünk) Tudom ilyenkor jön,hogy .....nekem is dízel van és 5litert eszik és hasonló dumák! (gondolom az is "automata" és hasonló idős autó?! És lehetne ezt még tovább bocolgatni,de nincs értelme! A tények és a számok makacs dolgok! És ahogy kezdtem,nem akarok senkit se téríteni ,vagy ilyesmi ! Kinek mire és mi a jó! OFF


Előzmények megtekintése

Én sem vitatkozni akarok minden áron és nyitott vagyok minden téynszeró infóra.

1-2. ellentmondásos infókat olvasok. Európai PHEV eladásokban sehol sem jegyzik a Prius 3-ast, vagy nem árulták vagy titkos az adat. Pl a Carsalesbase 2016-os PHEV és EV adatokból teljesen hiányzik: http://carsalesbase.com/european-sales-2016-ev-phev-segments/. A Raycee oldalán láttam Plugin eladásokat pl UK-re (50-300db/év), de akkor nem értem miért maradt ki máshol. Több helyen is írják hogy a Prius IV-gyel debütál PHEV változat. Ugyanakkor a 'scouton találtam plugint használtan. Mindenesetre ha valaki ismer megbízható forrást írja már be hozzászólásként, mert érdekelne.

3. A katalógusadatok a tulajoknak azért fontosak, mert ezek alapján adóznak, járhatnak be autóval a városba stb. Első pillantsára valóban egy automatával lehetne összevetni, a bibi azonban akkor jön, ha a vevőnek semmi szüksége Automatára, ellenben zavarja a 2-3000 eurós felár. Azzal én is tisztában vagyok, hogy a fogyi attól függ mire használod, én azért úgy tapasztaltam hogy országúton és pályán 1-2 liter hátrányba kerül a hibrid (konkrét példánál maradva NX 300h vs XC60 D4 vagy hasonló 190LE dízel), míg városban ennél valamivel kissebb (extrém városi használatnál esetleg akár nagyobb) előnyre tesz szert.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csécsé írta: 4 hete
zold írta: 4 hete

1. elsők között kezdték, ők mutatták be hogy hogy kell incsálni (a korai Lexus RX és G legalább annyira fontos mérföldkő szerintem volt mint a Prius), viszont a pluginekkel erősen elmaradtak. TKP azoknak fejlesztenek hibridet akik Európában dízelt vásárolnak.



2.Én úgy tudom A Prius IV az első toyota amit pluginként kapható európában, Ezért nem kap egyik toyota sem zöld rendszámot nálunk.



3. ezek a 3-5 literes autók villanyautóként hazsnálhatók napi szinten. A Prius III nem. Az hogy a Prius kevesebbet fogyaszt, mint egy benzines Auris, hát ez igaz a dízelekre is.



Ha csak napi 20 km-t mész és van töltőd otthon vagy a munkahelyen, akkor 0 lesz a kibocsátásod 100km-n és 1000km-n is. Ez attól függ miként használdo az autódat.


Előzmények megtekintése

Hidd el én nem akarlak győzködni semmivel, csak a tisztán/tisztább látás végett írtam!
1, Nem maradtak el ,hisz az elsők között jöttek ki a plug-in verzióval!
2, Rosszul tudod, mint ahogy írtam már a prius3 ban is van plug-in ( európában 2011-2012 között jött ki)
3, Fogyasztásról én nem írtam egy szót se,amit én írtam az a károsanyag kibocsájtás! ( Co,korom,stb.) Az hogy a dízel kevesbb fogyaszt megint csak relatív !( ha már összehasonlítod őket akkor hasonló "autómata" dízel kocsit nézzünk hasonló felhasználás mellett! (a karbantartásról és egyébb szervízköltségekről meg ne is beszéljünk) Tudom ilyenkor jön,hogy .....nekem is dízel van és 5litert eszik és hasonló dumák! (gondolom az is "automata" és hasonló idős autó?! És lehetne ezt még tovább bocolgatni,de nincs értelme! A tények és a számok makacs dolgok! És ahogy kezdtem,nem akarok senkit se téríteni ,vagy ilyesmi ! Kinek mire és mi a jó! OFF

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 4 hete
zold írta: 4 hete

Gyenge marketingduma, amit kár ide kopipésztelni. Bealudták a hibridfejlesztést és most magyarázzák a bizonyítványukat. A teslát a Prius PHEV-hez odatenni eladásokban a hozzá nem értés csúcsa. Ha bármit is fel lehet hozni a Prius eladásainak szépítésére az a 7 üléses rendes csomagtartós Pirus PHEV későbbi bevezetése, mert szerintem (legalábbis Európában) jobban fog fogyni mint ez az félszerzet.



A Toyota eddig nem kínált PHEV-et és csodálkoznak az eborotult fanboyok hogy miért nem kap a kedvenc márkájuk zöld rendszámot. Talán mert katalógusadatokban a sima Priusok kb az eco Turbódízelek adatait hozzák?








Előzmények megtekintése

Értem én, hogy ellenszenvvel tekintesz a Toyotára, de ez odáig fajul, hogy a sok hülyeséggel, amit itt összehordasz csak magadat járatod le. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Cypress írta: 4 hete
zold írta: 4 hete

1. elsők között kezdték, ők mutatták be hogy hogy kell incsálni (a korai Lexus RX és G legalább annyira fontos mérföldkő szerintem volt mint a Prius), viszont a pluginekkel erősen elmaradtak. TKP azoknak fejlesztenek hibridet akik Európában dízelt vásárolnak.



2.Én úgy tudom A Prius IV az első toyota amit pluginként kapható európában, Ezért nem kap egyik toyota sem zöld rendszámot nálunk.



3. ezek a 3-5 literes autók villanyautóként hazsnálhatók napi szinten. A Prius III nem. Az hogy a Prius kevesebbet fogyaszt, mint egy benzines Auris, hát ez igaz a dízelekre is.



Ha csak napi 20 km-t mész és van töltőd otthon vagy a munkahelyen, akkor 0 lesz a kibocsátásod 100km-n és 1000km-n is. Ez attól függ miként használdo az autódat.


Előzmények megtekintése

Ajánlom minden kedves olvasó figyelmébe a Mobilarenas srácok rendkívül alapos tesztjét, amiből egyértelműen kiderül, hogy városon kívül milyen bődületes nagy szívás jelenlegi formájában az elektromos autózás...

https://www.youtube.com/watch?v=NQcYkQfQqIw

Lehet köpködni a Toyotát, de szerintem nagyon nem lőnek mellé azzal, ha kivárnak még pár évet és 2020 környékén egy valóban használható technikát dobnak piacra, ahelyett hogy mindenféle életképtelen megoldáshoz adják a nevüket.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

TOYOTA tesztek

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

5 rendőr ugrott rá, Év Autója is lehet - Toyota C-HR teszt Videó

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen barátkozni jöttek.


Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Toyota Verso 2.0 D-4D DPF Lounge teszt

Ez lenne a legjobb családi autó? Toyota Verso teszt

Megújult a Toyota Verso, a fizimiskán túl a technika is részint friss. A klasszikus egyterűs jellemzőkhöz a Toyota vezetési élményt is bőven csomagolt, ez bizony jó!


Toyota Prius Plug-in Hybrid Premium teszt

Testvérgyilkosság áldozata lehet - Toyota Prius Plug-in teszt Videó

Már a világ legnépszerűbb hibridjének számító Toyota Priusból is létezik konnektorból tölthető variáns. Testvérei nem fogják hagyni érvényesülni.


Még több TOYOTA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Eladó a Mitsubishi dicső múltjának egy fontosabb szelete

19 órája – Sztori

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű sárga fényezéssel, borsos árcédulával.


Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Erre mondod majd, hogy ilyet aKaroq!

22 órája – Újdonság

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység? Átalakítható hátsó üléssor? Prémium hangszigetelés? Több, mint Simply Clever.


Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TOYOTA YARIS 1.0 Harmony

TOYOTA YARIS 1.0 Harmony

Ár: 599.000 Ft

Évjárat: 1999 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

TOYOTA YARIS 1.3 Blue Ice

TOYOTA YARIS 1.3 Blue Ice

Ár: 1.195.000 Ft

Évjárat: 2005 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

TOYOTA AURIS 1.33 Live 44.767.Km. Gyári Fényezés !!

TOYOTA AURIS 1.33 Live...

Ár: 3.499.999 Ft

Évjárat: 2013 / 10

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!