0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Még erősebb, 769 lóerős lett a Pagani Huayra

Pagani Huayra BC: 20 példányban, 769 pacival, 2,3 millió euróért

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A jó lehet még jobb - ezt vallja a Pagani is, ezért most elkészítette a Huayara még erősebb változatát, amit szolid 2,3 millió euróért ad.

Kisautónyi teljesítménnyel, 59 lóerővel lett izmosabb a Pagani szupergépe a Benny Caiola (BC) kiadás által. Csökkent a tömege, javult az aerodinamikája is

Kisautónyi teljesítménnyel, 59 lóerővel lett izmosabb a Pagani szupergépe a Benny Caiola (BC) kiadás által. Csökkent a tömege, javult az aerodinamikája is

Március 1-jén, a Genfi Autószalonon debütál majd a legújabb Pagani, a Huayra BC, azaz Benny Caiola, de már most csorgathatjuk a nyálunkat a mindössze 20 példányban készülő, nem mellesleg 2,3 millió euróért, azaz 713 millió forintért kínált csodagép fotóira.

Bár korábbi híresztelések szerint akár 100 lóerős teljesítménynövelést is várhattunk, végül "csak" 59 lóerővel izmosodott az ikerturbós 6,0 literes V12-es benzinmotor. Teljesítménye 789 lóerőre, csúcsnyomatéka 1098 newtonméterre nőtt. Ha mindez nem lenne elég meggyőző, eláruljuk, hogy a Huayra saját tömege 132 kilogrammos fogyókúrával 1218 kilóra csökkent a BC esetén. Csak a kerekeknél darabonként 9 kilogrammal apadt a rugózatlan tömeg, a futóműelemek különleges karbonszálas anyagból készítve 50%-kal könnyebbek, mint korábban, ugyanakkor 20%-kal keményebbek a sajtóközlemény szerint.

Az "alap" Huayra is 3,3 másodperc alatt ér 100 km/órára, az új gyorsulási képességéről még nincs infó

Az "alap" Huayra is 3,3 másodperc alatt ér 100 km/órára, az új gyorsulási képességéről még nincs infó

A teljesítményfokozás és a tömegcsökkentés mellé aerodinamikai optimalizálás is jutott, a tető kivételével mindegyik karosszériaelem kapott egy kis módosítást. További fontos változás, hogy az Xtrac által fejlesztett és szállított hétfokozatú automata váltó karbonszálas szinkrongyűrűket, elektrohidraulikus aktuátorokat kapott, így a váltó tömege is 40%-kal apadt, a kapcsolási idők feleződtek, 150-ről 75 milliszekundumra csökkentek.

Sportos és egyben luxushangulatú a beltér − ilyen jár bő 700 millió forintért Sportos és egyben luxushangulatú a beltér − ilyen jár bő 700 millió forintért

Sportos és egyben luxushangulatú a beltér − ilyen jár bő 700 millió forintért

Menetdinamikai adatokat egyelőre nem közölt a Pagani, de azt tudjuk, hogy az eddigi Huayra is 3,3 másodperc alatt ért 100 km/órára, talán lesz egy-két tizednyi javulás, de ha nem az sem tragédia, a kivitel kellően különleges, állítólag már el is kelt az a 20 példány, ami összesen készülni fog a modellből.

Legalább olyan jól mutat egy kastély előtt, mint egy versenypályán

Legalább olyan jól mutat egy kastély előtt, mint egy versenypályán

Ez is érdekes lehet:
 

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

A Megane RS érkezésével frissül a GT is

Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén...

Mazda6 Sportkombi G192 Revolution Top teszt

Szívó, vagy turbó? Egyre kevesebb lehetősége van választani annak, aki új autót vesz, esetleg...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Lexus IS 300h Luxury Safety teszt

A meglepetések autója volt számomra a Lexus IS 300h. A Toyota legendásan gazdaságos hibridrendszere...

Sportosba vágták az i30-at, itt a Fastback és a 275 lovas i30 N

Erősebbnél erősebb N sportverziókat és kupé tetőíves ötajtóst húzott elő a Hyundai. Az i30 N...

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wYWdhbmk=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

Edy írta: 2016 február 25., csütörtök 12:57:50

Artissimo! Meg tobb kep: http://www.speedhunters.com/2016/02/getting-loose-in-the-pagani-huayra-bc/
Csalfanak: arra en is kivancsi lennek hogy megy a cegnek. Ugy tudom ok csinalnak mindent, a carbont, futomuvet, mindent ok dizajnolnak, CNC-nek Horatio ur izlese szerint. Nem keves penz megy el igy a dizajnra, de meg itt vannak, szoval valamit jol csinalhat.

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 2016 február 22., hétfő 10:26:49

Kíváncsi lennék, vajon hogy megy ennek a cégnek, hiszen a nagy nevek árnyékában(Lambo, Ferrari, Porsche, Bugatti, Aston, Jaguar stb.) nem lehet könnyű megszólítani a vevőket. De ha azt nézzük, nagyon sok kis manufaktúra működik szerte a világban, és bár néha egy-egy csődbe megy vagy tulajdonosváltáson megy keresztül, a többség már jó ideje, sőt évtizedek óta működik. Erről a britek sokat tudnának mesélni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wYWdhbmk=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wYWdhbmk=

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wYWdhbmk=

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

17 órája – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

3 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

3 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

ROVER 45 1.6 Classic

ROVER 45 1.6 Classic

Ár: 530.000 Ft

Évjárat: 2002 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

LADA SAMARA 21093 1.5 BENZIN JÓ ÁLLAPOT!

LADA SAMARA 21093 1.5...

Ár: 130.000 Ft

Évjárat: 1992 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

DAEWOO LANOS 1.5 SE

DAEWOO LANOS 1.5 SE

Ár: 370.000 Ft

Évjárat: 1999 / 5

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!