Elég beteg a SsangYong márkakupa
Pickup versenyről hallottunk már, de hogy épp SsangYongot válasszanak hozzá
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Új-Zéland finoman szólva is érdekes hely. Most megmutatjuk, hogy nem csak gyönyörű helyszínei miatt érdemes róla beszélni. A SsangYong márka talán megvan mindenkinek, és a márkakupa?
Egyenlő lehetőségek, egyenlő esélyek, minden csak és kizárólag a pilótán múlik. Egy márkakupán látható igazán, mire képes egy jó pilóta valójában, amikor ugyanazzal a technikával képes győzni, amivel mindenki más is indul a mezőnyben. Rengeteg tehetséges pilótát nevelt ki itthon is az Asta kupa, de említhetnénk a Suzuki Swift versenysorozatot is. Ami nekünk a szentgotthárdi vagy az esztergomi kisautó, az Új-Zélandon a SsangYong Actyon. Igen, egy pickup, és valóban nem versenyre termett.
Ennek ellenére igencsak komoly versenysorozatot építettek a koreai gyártó 1 tonna teherbírású pickupja köré. Náluk ugyan Mussónak hívják, jelen esetben ez lényegtelen, az viszont nem elhanyagolható, hogy nem gyári állapotban kerülnek a pályára. A versenyben induló 12 kocsit ugyanúgy készítették fel: bukókeret, egy darab versenyülés, keményített futómű és pályagumik. Persze előtte alaposan kibelezték őket, a motor viszont maradt a gyári 2,2 literes dízel 178 lóerővel és 400 Nm nyomatékkal. Nem épp versenytechnika, ahogy a hátsó merev tengely sem, ezért is hatalmas kihívás épségben a célvonalig jutni, és ahogy ezt láthatjuk is, elég egy rosszul vett kanyar, és borul a bódé.
Ennek ellenére igencsak komoly versenysorozatot építettek a koreai gyártó 1 tonna teherbírású pickupja köré. Náluk ugyan Mussónak hívják, jelen esetben ez lényegtelen, az viszont nem elhanyagolható, hogy nem gyári állapotban kerülnek a pályára. A versenyben induló 12 kocsit ugyanúgy készítették fel: bukókeret, egy darab versenyülés, keményített futómű és pályagumik. Persze előtte alaposan kibelezték őket, a motor viszont maradt a gyári 2,2 literes dízel 178 lóerővel és 400 Nm nyomatékkal. Nem épp versenytechnika, ahogy a hátsó merev tengely sem, ezért is hatalmas kihívás épségben a célvonalig jutni, és ahogy ezt láthatjuk is, elég egy rosszul vett kanyar, és borul a bódé.
Izgalmasabb mint a F1 manapság.
Ez tényleg beteg, de bejövős:) Valószínűleg egy kedvelt márka lehet arrafelé a SsangYong. A képgalériában egyébként az 5. kép egy kissé csalafinta, nem azt sugallja, hogy Új-Zélandon készült: a két oldalt parkoló Mondeo rendszáma szerintem brit lehet(esetleg holland), de biztos nem új-zélandi.