Szomorú törés – papucs miatt gallyra ment a Porsche 959

Porsche 959 baleset Kanadában

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem lehet elégszer elmondani, hogy papucsban vezetni veszélyes, a lassan veteránkorú szupersportkocsi tulajdonosa nyilván nem hallotta még.


A B-csoportos raliautónak indult, Dakar-győztes, 450 lóerős biturbós, összkerekes 959-ből alig több mint 300 példányt gyártott 1986 és 1989 között a Porsche, így abszolút mértékben a veszélyeztetett fajok listáján szerepel az autós univerzumban. Ebből a 300-ból 200 darabot tett ki a FIA-homologizációhoz szükséges közúti változat. Születésének évében 312 km/h-val a világ leggyorsabb utcai autója volt, bár csak egy évig birtokolhatta a címet, mert 1987-ben jött a Ferrari F40, és 322 km/h-val átadta a múltnak a stuttgarti rekordot.
Hirdetés

Most a 200 maradékából tört össze egyet a Quebecben élő 53 éves milliárdos Lawrence Stroll, aki divatcikk-kereskedelemből szedte össze vagyonát. Ezen a linken[/url] bepillantást nyerhetünk Stroll exkluzív Ferrari versenyautókat tartalmazó garázsába, és ez alapján jól látszik, hogy a 959 csak apró morzsája volt gyűjteményének. A képekről az is kiderül, hogy nem sima hűbelebalázs milliomossal van dolgunk, hanem lelkes autógyűjtő-versenyzővel, így még érthetetlenebb, hogy jutott eszébe - a híradások szerint a balesetet okozó - flip-flop papucsban beülni a gyilkos erejű Porschéba. Mindenesetre elindult, nekiment egy padkának, a 959 pedig összetört, de a képek alapján szerencsére azért nem lett totálkáros. Mi pedig elmondjuk még egyszer, hogy ha lehet, sok más butaság mellett lehetőleg a papucsban vezetést is kerüljük!
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?