Élethű renderen és újabb kémfotókon a frissített BMW X7

Részletesen megvizsgáltuk, mi stimmelhet, és mi lehet tévedés a 2022-es X7 spekuláción

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A BMW új formanyelve enyhén fogalmazva is szokatlannak ígérkezik. Kémfotók terén a következő i7 volt az első, amin álcázva megjelent az új irány, de a piacon valószínűleg a frissített X7 mutatkozik be előbb a jövő BMW dizájnjával.

Előre lelőném a poént, jobb lesz szokni a látványt, ugyanis nagyjából azért stimmel a dolog. Ahogy a következő Mercedes C-osztály esetében is történt, a spekuláció szerkesztői itt is inkább a részletekben tévedtek. De az is lehetséges, hogy én látok valamit rosszul, hiszen én is csak részben álcázott kémfotókkal tudok összehasonlítani, sőt, az sem kizárt, hogy mindenki téved, és végül frissített X7 néven valami egészen más kerül elő a lepel alól. Mondjuk egy 3 méter hosszú smart-szerű miniautó.
Hirdetés
A viccet félretéve és a fotókat megnézve jól látható például, hogy a render készítői egy az egyben meghagyták a jelenleg forgalmazott X7 lámpájának felső ledcsíkjait, nagyjából annak vonalától rajzoltak bele a jelenlegi modellbe. Bár a kémfotókon is látszik, hogy ott egy külön elem van lemaszkolva, nem gondolnám, hogy az a változatlan formában meghagyott menetfény lenne. A külön maszkolt rész ugyanis sokkal keskenyebb és csak a motorháztető vonaláig tart a fotókon. De ha nem ledes menetfény, akkor mi lehet? Kérdések merülnek fel bennem továbbá az autó első lökhárítójának markáns függőleges szélső éleit illetően, ami a lámpa külső szélének lekanyarodó ívét folytatva választja el az autó oldalát az elejétől. Én ilyesmit a kémfotókon nem látok, sőt, a profilból készült fotók elárulják, hogy az autó eleje biztosan nem ilyen szögletes, a lökhárítón egészen a veséktől és az alsó légbeömlőtől vízszintes élek futnak az autó oldaláig, amit a renderen látható függőleges törés félbevágna, ha ott lenne. A lámpák pedig egyértelműen hátranyúlnak annyira, hogy oldalról is láthatók legyenek. Ha valamihez hasonlítanom kéne, nekem a második generációs Dodge RAM pickup jut eszembe, az volt hasonló.
Hirdetés
Az autó hátuljával kevesen foglalkoznak, ami nem véletlen. Itt ugyanis inkább csak kisebb módosítások láthatók, hátul a kémfotók és a render alapján is "csak" egy teljesen átlagos facelift történt. Sokan lesznek, akik laikusként új generációnak hiszik majd a frissített változatot, de az egyértelműen az autó eleje miatt lesz. Jobban belegondolva, ha nem lenne ilyen fiatal a jelenlegi X7, akkor a BMW akár meg is tehetné, hogy új modellként reklámozza a frissítést, a drasztikusan megváltozott első és hátsó húsz centi sokakat megtévesztene. Nem újdonság ez az autóiparban, annak idején az Audi is megcsinálta ezt az A4 B6 és B7 generációival, amelyek az első és hátsó 10 centi kivételével annyira azonosak voltak, hogy még új töréstesztekre sem volt szükség. De mivel a frissített BMW esetében most még minden csak spekuláció, várjuk a kommentek közt a ti véleményeteket is. Szerintetek milyen lesz az új X7? Több szem többet lát!
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?