0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Új jelvényt kapnak a legerősebb SEAT modellek

Sportos almárka lehet a Cuprából

·

Miközben különálló sportmárkát faragnának a Cuprából, a SEAT levédette a Cupra R, Bolero, Salsa és Tango neveket is. Bizakodunk, bizakodunk.

%KA%Kiválhatnak a SEAT palettájából a Cupra modellek, már új márkalogót is terveztek számukra%KA%

Kiválhatnak a SEAT palettájából a Cupra modellek, már új márkalogót is terveztek számukra

Úgy látszik, hogy a SEAT többet szeretne kihozni legsportosabb modelljeiből, ugyanis a rendkívül sikeres TCR program után új logókat védettek le a Cupra, illetve Cupra R modelleknek. Mindez az Autocar szerint arra enged utalni, hogy a Cupra különálló almárkaként folytathatja, palettája jobban elkülönülhet a Volkswagen égisze alá tartozó spanyol autógyárétól. Mostanában nagyon divatos dolog lett több szabadságot adni a teljesítménymodelleknek, így lett almárka az AMG-ből, az Audi Sportból és legutóbb a Polestarból is. Többféle mérges jelvényt is terveztek a Cuprának, egyik például a SEAT jellegzetes S betűjére építkezik, a Cupra R pedig, kiindulva az elődökből, még a faceliftje után 300 lóerős Leon Cupránál és a szintén 300 lovas, de csak 2018 elején érkező Ateca Cupránál is komolyabb gépet sejtett.

%KA%Belegondolni is szép, milyen teljesítménymodellek járhatnak a spanyolok fejében, ha különálló márkaként kezelnék a Cuprákat%KA%

Belegondolni is szép, milyen teljesítménymodellek járhatnak a spanyolok fejében, ha különálló márkaként kezelnék a Cuprákat

Nem csak új logókat védetett le a spanyol gyár, hanem a Tango, Salsa és Bolero modellneveket is, amiket korábban sportos koncepciók viseltek. Közülük a legidősebb a Bolero 330 BT tanulmányautó, ami egy 2,8 literes, 330 lovas V6 motort rejtett és vadító, szénné szélesített külsőt kapott. Ugyanezt a hajtást kapta, de már csak 250 lóerős volt a Salsa koncepció, ami a 2000-es Genfi Autószalonon vetítette elő a SEAT új dizájnvonalát és a második generációs Leon legendás vonalait. A legfiatalabb a Tango, ami egy Ibiza alapokra épített kétüléses roadster volt, 1,8 literes, turbós, négyhengeres motorral, és mindenki imádta. Mindegyik utalás biztató, bizonyára sokan élnénk egy harapós, tető nélküli SEAT Cupra modellt.

%KA%Korábbi sportos koncepciókon használt neveket hozhat vissza a SEAT. Ezek a Tango, a Salsa és a Bolero%KA% %KA%Korábbi sportos koncepciókon használt neveket hozhat vissza a SEAT. Ezek a Tango, a Salsa és a Bolero%KA% %KA%Korábbi sportos koncepciókon használt neveket hozhat vissza a SEAT. Ezek a Tango, a Salsa és a Bolero%KA%

Korábbi sportos koncepciókon használt neveket hozhat vissza a SEAT. Ezek a Tango, a Salsa és a Bolero

Ez is érdekes lehet:
 

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...

Talán majd 5-6 év múlva elkezdődhet épülni a Balatont Kecskeméttel és Szegeddel összekötő M8

10 milliárd forint csupán az M8 autópálya építésének előkészítésére is rendelkezésre áll, maga...

Volkswagen Caddy Life 1.9 PD TDI DSG, 2007 - használtteszt

DSG ebben? Sokan teszik fel a kérdést a DSG-váltós Volkswagen Caddy kapcsán, pedig készült ilyen...

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

Skoda Octavia Style 1.0 TSI teszt

Túltolták a downsizingot, de ne legyünk előítéletesek. Az ezres Octaviát vezetni jó, a fogyasztása...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

Bezzenev írta: 2 hónapja

a bloero az 1M leon szedánosított továbbfejlesztett változata. a salsa meg ugye az 1p leon, úgy tűnik nem fért meg egymás mellett már a kettő, illetve luxus lett volna anno, így maradt az olaszosabb,alfásabb 1p vonal, ami végülis nem baj, nagyobb újítás volt, mint a bolero.
a cupra r / 4x4, akkor komoly ellenfele lehet a golf r-nek (illetve nem is lenne ellenfél a golf, mert az inkább praktikus és kevésbé sportos, sleeper).....ilyen lehetséges? egy 350lovas 5f cupra awd-vel el lennék ;]

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0
Hirdetés

SEAT tesztek

SEAT Ateca 1.0 TSI Eco Style Wave teszt

Új konfekció a kompakt SUV-k közt - SEAT Ateca teszt

Legkisebb turbós benzinesével vallott, városban és terepen is élhetőnek bizonyult az Autobest-díjas SEAT Ateca. Összkerék nélkül is.


Összevetés: Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC, Renault Mégane Grandtour 1.6 dCi, SEAT Leon ST 1.6 TDI CR

Melyik a jobb? Családi kombik dízelmotorral Videó

Friss hús a Honda Civic Tourer és a SEAT Leon ST is, régi-új motoros a Renault Mégane Grandtour. Dízelként vetettük össze a három kombit.


SEAT Leon 1.2 TSI DSG Style Start&Stop teszt

Technológia, értem. SEAT Leon 1.2 TSI teszt Videó

Elődjeinél kevésbé temperamentumos, de majdnem-Golf a LED-ekben gazdag új Leon. A SEAT kompakt ötajtósát 1,2 literes benzines turbómotorral és DSG-váltóval teszteltük.


SEAT Toledo 1.6 TDI CR Style teszt

Fogyasztás? Nem tényező! SEAT Toledo 1.6 TDI CR teszt Videó

Dízelmotorral járt nálunk az első Csehországban gyártott SEAT, azaz a Skoda Rapid édestestvérének számító negyedik generációs Toledo.


SEAT Alhambra 1.4 TSI Eco Style teszt

Testvérharc nélkül - SEAT Alhambra teszt

Volkswagen-emblémával szinte ugyanezen autó járt már nálunk, ám most a spanyol márka égisze alatt is kipróbálhattuk a hétüléses, tágas, de kicsiny motoros egyterűt.


Még több SEAT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

Tegnap – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

2 napja – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

4 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SEAT IBIZA 1.9 SDi Select

SEAT IBIZA 1.9 SDi Select

Ár: 580.000 Ft

Évjárat: 2001

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT IBIZA 1.0i Base

SEAT IBIZA 1.0i Base

Ár: 150.000 Ft

Évjárat: 1999

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT ALTEA XL 1.8 TFSI Stylance Szervizkönyv számlákkal!

SEAT ALTEA XL 1.8 TFSI...

Ár: 1.450.000 Ft

Évjárat: 2007 / 8

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!