0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Új jelvényt kapnak a legerősebb SEAT modellek

Sportos almárka lehet a Cuprából

·

Miközben különálló sportmárkát faragnának a Cuprából, a SEAT levédette a Cupra R, Bolero, Salsa és Tango neveket is. Bizakodunk, bizakodunk.

%KA%Kiválhatnak a SEAT palettájából a Cupra modellek, már új márkalogót is terveztek számukra%KA%

Kiválhatnak a SEAT palettájából a Cupra modellek, már új márkalogót is terveztek számukra

Úgy látszik, hogy a SEAT többet szeretne kihozni legsportosabb modelljeiből, ugyanis a rendkívül sikeres TCR program után új logókat védettek le a Cupra, illetve Cupra R modelleknek. Mindez az Autocar szerint arra enged utalni, hogy a Cupra különálló almárkaként folytathatja, palettája jobban elkülönülhet a Volkswagen égisze alá tartozó spanyol autógyárétól. Mostanában nagyon divatos dolog lett több szabadságot adni a teljesítménymodelleknek, így lett almárka az AMG-ből, az Audi Sportból és legutóbb a Polestarból is. Többféle mérges jelvényt is terveztek a Cuprának, egyik például a SEAT jellegzetes S betűjére építkezik, a Cupra R pedig, kiindulva az elődökből, még a faceliftje után 300 lóerős Leon Cupránál és a szintén 300 lovas, de csak 2018 elején érkező Ateca Cupránál is komolyabb gépet sejtett.

%KA%Belegondolni is szép, milyen teljesítménymodellek járhatnak a spanyolok fejében, ha különálló márkaként kezelnék a Cuprákat%KA%

Belegondolni is szép, milyen teljesítménymodellek járhatnak a spanyolok fejében, ha különálló márkaként kezelnék a Cuprákat

Nem csak új logókat védetett le a spanyol gyár, hanem a Tango, Salsa és Bolero modellneveket is, amiket korábban sportos koncepciók viseltek. Közülük a legidősebb a Bolero 330 BT tanulmányautó, ami egy 2,8 literes, 330 lovas V6 motort rejtett és vadító, szénné szélesített külsőt kapott. Ugyanezt a hajtást kapta, de már csak 250 lóerős volt a Salsa koncepció, ami a 2000-es Genfi Autószalonon vetítette elő a SEAT új dizájnvonalát és a második generációs Leon legendás vonalait. A legfiatalabb a Tango, ami egy Ibiza alapokra épített kétüléses roadster volt, 1,8 literes, turbós, négyhengeres motorral, és mindenki imádta. Mindegyik utalás biztató, bizonyára sokan élnénk egy harapós, tető nélküli SEAT Cupra modellt.

%KA%Korábbi sportos koncepciókon használt neveket hozhat vissza a SEAT. Ezek a Tango, a Salsa és a Bolero%KA% %KA%Korábbi sportos koncepciókon használt neveket hozhat vissza a SEAT. Ezek a Tango, a Salsa és a Bolero%KA% %KA%Korábbi sportos koncepciókon használt neveket hozhat vissza a SEAT. Ezek a Tango, a Salsa és a Bolero%KA%

Korábbi sportos koncepciókon használt neveket hozhat vissza a SEAT. Ezek a Tango, a Salsa és a Bolero

Ez is érdekes lehet:
 

BMW 540i xDrive Touring M Sport teszt

Szóval a BMW hathengernél kezdődik, az 5-ös pedig minden szinten etalonnak számít? Akkor ez itt...

200 méteren egyelőre verhetetlen a dán villany dragster

Gyorsulásban teljesen egyértelmű, hogy a villanyautók verhetetlenek. A Tesla Model S P 100D sorra...

Lexus RC 300h F Sport teszt

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent...

Augusztusban hivatalosan is bemutatkozik a BMW M5

A legfrissebb jelentések alapján a bajorok már ebben a hónapban bemutatják az új ötös sorozat...

Új motorcsaládot mutat be a Mazda Frankfurtban

A japán gyártó úgy tűnik meglépi azt, amit eddig senki: sorozatgyártásba kerül a Skyactiv II...

Volkswagen Tiguan 2.0 CR TDI Bluemotion, 2014 - használtteszt

Újonnan már nálunk is a SUV szegmens vezeti az eladásokat. De vajon mit tud egy hároméves Volkswagen...

Termékteszt: szilikonos vízlehúzók

Két szilikonos vízlehúzót is próbára tettünk. Üvegre mindenképpen ajánljuk, de a lemezeken is...

Újabb fotók szivárogtak ki a legerősebb Renault Mégane-ról

Egyre többet mutat magából a Renault Mégane RS, ezúttal már nem csak látványterven, hanem a valóságban...

Nyíltak a zsákok, mégis szinte mindene eltört, mert a lába a műszerfalon volt

A férje szólt, hogy ne tegye föl a lábát, de ez a nőt nem érdekelte. Koccantak, nyíltak a légzsákok...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

Bezzenev írta: 6 napja

a bloero az 1M leon szedánosított továbbfejlesztett változata. a salsa meg ugye az 1p leon, úgy tűnik nem fért meg egymás mellett már a kettő, illetve luxus lett volna anno, így maradt az olaszosabb,alfásabb 1p vonal, ami végülis nem baj, nagyobb újítás volt, mint a bolero.
a cupra r / 4x4, akkor komoly ellenfele lehet a golf r-nek (illetve nem is lenne ellenfél a golf, mert az inkább praktikus és kevésbé sportos, sleeper).....ilyen lehetséges? egy 350lovas 5f cupra awd-vel el lennék ;]

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Friss tesztek

Első teszt: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium Technology

Ékszerbe bújtatott asszisztens - Ford Fiesta teszt

Már színével, finom részleteivel is sokkoló az új Ford Fiesta, aztán használata közben még inkább az. Félelmetes, hogy milyen tudást rejtettek a kisautóba.


Lexus RC 300h F Sport teszt

Korhatáros vetítés - Lexus RC 300h

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent lelőnek róla az első pillanatban, nincs esélyünk megijedni, de így legalább figyelhetünk a részletekre.


BMW 540i xDrive Touring M Sport teszt

Sorhatputtonyos - BMW 540i Touring teszt

Szóval a BMW hathengernél kezdődik, az 5-ös pedig minden szinten etalonnak számít? Akkor ez itt minden BMW-k legbéemvébbike. 340 ló egy családi kombiban, mi baj lehet?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Hirdetés

SEAT tesztek

SEAT Ateca 1.0 TSI Eco Style Wave teszt

Új konfekció a kompakt SUV-k közt - SEAT Ateca teszt

Legkisebb turbós benzinesével vallott, városban és terepen is élhetőnek bizonyult az Autobest-díjas SEAT Ateca. Összkerék nélkül is.


Összevetés: Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC, Renault Mégane Grandtour 1.6 dCi, SEAT Leon ST 1.6 TDI CR

Melyik a jobb? Családi kombik dízelmotorral Videó

Friss hús a Honda Civic Tourer és a SEAT Leon ST is, régi-új motoros a Renault Mégane Grandtour. Dízelként vetettük össze a három kombit.


SEAT Leon 1.2 TSI DSG Style Start&Stop teszt

Technológia, értem. SEAT Leon 1.2 TSI teszt Videó

Elődjeinél kevésbé temperamentumos, de majdnem-Golf a LED-ekben gazdag új Leon. A SEAT kompakt ötajtósát 1,2 literes benzines turbómotorral és DSG-váltóval teszteltük.


SEAT Toledo 1.6 TDI CR Style teszt

Fogyasztás? Nem tényező! SEAT Toledo 1.6 TDI CR teszt Videó

Dízelmotorral járt nálunk az első Csehországban gyártott SEAT, azaz a Skoda Rapid édestestvérének számító negyedik generációs Toledo.


SEAT Alhambra 1.4 TSI Eco Style teszt

Testvérharc nélkül - SEAT Alhambra teszt

Volkswagen-emblémával szinte ugyanezen autó járt már nálunk, ám most a spanyol márka égisze alatt is kipróbálhattuk a hétüléses, tágas, de kicsiny motoros egyterűt.


Még több SEAT teszt

Címlapon


Friss cikkek

200 méteren egyelőre verhetetlen a dán villany dragster

Félelmetes a világ leggyorsabb villanyautója Videó

Tegnap – Sztori

Gyorsulásban teljesen egyértelmű, hogy a villanyautók verhetetlenek. A Tesla Model S P 100D sorra veri el a sportkocsikat, de van nála is gyorsabb 200 méteren.


Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Vajon az oroszlánnal vagy a medvével járunk jobban?

2 napja – Sztori

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség köztük, mégis egy vevőkört céloznak.


Dobhatjuk a kukába a fényképezőt, elég a mobiltelefon?

Autófotózás mobiltelefonnal? Vajon mi jöhet ki belőle? Videó

4 napja – Sztori

Ma már bármelyik mobiltelefon kínál fotó- és videókészítési lehetőséget, így egy autót akár azzal is megfotózhatunk. Próbára tettünk néhányat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SEAT TOLEDO 1.9 TDi Stella SZERVIZKÖNYVES!!!

SEAT TOLEDO 1.9 TDi St...

Ár: 1.049.000 Ft

Évjárat: 2003 / 3

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

SEAT ALHAMBRA 1.9 PD TDI Stella

SEAT ALHAMBRA 1.9 PD T...

Ár: 1.099.999 Ft

Évjárat: 2002 / 6

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

SEAT LEON 1.4 16V Stella

SEAT LEON 1.4 16V Stella

Ár: 850.000 Ft

Évjárat: 2002

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!