0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Gázfröccsöt ad váltásnál az i30 N 

Sportosba vágták az i30-at, itt a Fastback és a 275 lovas i30 N

·

Erősebbnél erősebb N sportverziókat és kupé tetőíves ötajtóst húzott elő a Hyundai. Az i30 N gázfröccsöt ad visszaváltásnál és 6,2 másdoperc alatt van százon.

i30 N

Végre valahára megérkezett a Hyundai i30 N. A márka frissen életre keltett sportrészlege durván kiélezte az új kompakt ötajtóst és olyan vérbeli hothachet faragott belőle, hogy megnyalhatnánk minden fejlesztő 10 ujját. De térjünk a lényegre kétliteres turbós benzinmotort kapott 352 Nm nyomatékkal, két teljesítményszinten. Az alap 250 lóerős, 6,4 másodperc alatt van százon, de két tizeddel jobbat megy a 275 lóerős i30 N az opciós Performance Packkel. Van rajtot segítő launch control és visszaváltásnál gázfröccsöt ad a motor, pedig az i30 N hatfokozatú kézi váltót kap. A hangját hallhatják a videóban, elég mérges, durrogós, ez nagyot fog szólni, azt garantáljuk.

%KA%Egyedi a Performance Blue árnyalat és a különleges kiegészítők. Teljesen újak a lökhárítók és van egy tisztességes szárny is hátul%KA%

Egyedi a Performance Blue árnyalat és a különleges kiegészítők. Teljesen újak a lökhárítók és van egy tisztességes szárny is hátul

%KA%A Nordschleifén hergelt Hyundai sportüléseket és sportkormányt kap, menetmód választót és valóban sportos futóművet is%KA% %KA%A Nordschleifén hergelt Hyundai sportüléseket és sportkormányt kap, menetmód választót és valóban sportos futóművet is%KA%

A Nordschleifén hergelt Hyundai sportüléseket és sportkormányt kap, menetmód választót és valóban sportos futóművet is

Több mint 10 000 kilométert tesztelt a Hyundai a Nordchleifén, hogy az elektronikusan vezérelt differenciálmű tökéletesen tegye a dolgát és úgy jöhessen ki a kanyarokból az i30 N, mintha kötélen húznák. Ötféle vezetési mód közül választhatunk: Eco, Normal, Sport, és N, valamint N Custom, utóbbi a személyre szabható pályaprogramot jelenti. Az elöl ülőknek Alcantara huzatú sportos ülések jutnak, a sofőrnek sportosabb kormány is jár. Hátul maradt az eredeti 3 férőhelyes pad, valamint egy vállalható méretű csomagtartó, tehát normál használatra is tökéletes lehet. 5 colos az alap érintőkijelző, 8 colos a feláras, valamint van egyedi fényezés is a Performance Blue árnyalat. Kíváncsian várjuk az első próbát!

%KA%250 lovas a belépő szintű i30 N, a Performance Packkel 275 lóerővel kapjuk a kétliteres turbós benzines motort,
 ami visszaváltásnál gázfröccsöt is ad%KA%

250 lovas a belépő szintű i30 N, a Performance Packkel 275 lóerővel kapjuk a kétliteres turbós benzines motort, ami visszaváltásnál gázfröccsöt is ad

i30 Fastback

%KA%Sportosítottak a részleteken is egy hangyányit, 12-féle fényezésből és háromféle beltér árnyalatból választhatunk,
 köztük egy Merlot Red nevű, vélhetően piros színből%KA%

Sportosítottak a részleteken is egy hangyányit, 12-féle fényezésből és háromféle beltér árnyalatból választhatunk, köztük egy Merlot Red nevű, vélhetően piros színből

Korábban már megszellőztették, hogy hamarosan érkezik a kupé változat, mégis valamelyest váratlan. Váratlanul izgalmas, hogy a Hyundai egy normál családi autóból valami divatosat farag. Az összkép viszont nem teljesen kerek, legalábbis számunkra, az arányai valahogy nem adják ki a formát. Három centivel alacsonyabb az ötajtósnál, de még így is túl magas ahhoz, hogy legalább annyira sportos lehessen, mint a Mercedes CLA, persze vélhetően az i30 Fastback hátsó ülésén legalább el lehet majd férni.

%KA%Csöppet mercis az összhatás, de a kacsafenék elég jól mutat%KA%

Csöppet mercis az összhatás, de a kacsafenék elég jól mutat

%KA%A beltér a normál ötajtósból már ismert, persze vannak fűthető és szellőztethető bőrülések és okostelefon tükrözésre alkalmas infotainment rendszer%KA% %KA%A beltér a normál ötajtósból már ismert, persze vannak fűthető és szellőztethető bőrülések és okostelefon tükrözésre alkalmas infotainment rendszer%KA%

A beltér a normál ötajtósból már ismert, persze vannak fűthető és szellőztethető bőrülések és okostelefon tükrözésre alkalmas infotainment rendszer

Fastback, a névválasztás nem csak jó, de kellően figyelemfelkeltő is, bár tény, hogy sokan a Mustang védelmére kelnek majd. A csapott fart hetykén felhúzott kacsafenékkel oldották meg, csinos, élőben talán jobban kiadja. Motorjai a már ismertek, 1,0 literes 120 és 1,4-es 140 lovas benzines, valamint az 1,6-os dízellel érhető majd el. A legerősebb motort már próbáltuk, az erejével nincs gond, csak a hétfokozatú duplakuplungos rondít bele a képbe, kézi váltóval izgalmas lehet. Már csak azért is, mert nem csak a külsőt, de a futóművet is sportosabbra, keményebbre hangolták, hogy lehessen vele jókat autózni. Minden elérhető hozzá, ami a normál i30-hoz, így radaros, távolságtartós tempomat és vészfékező asszisztens is, valamint az ismert vezetéstámogató rendszerek nagy része.

%KA%Sportos kiállás, 3 centivel alacsonyabb tetőív és keményebb futómű. A 140 lovas 1,4-essel és kézi váltóval jónak ígérkezik%KA%

Sportos kiállás, 3 centivel alacsonyabb tetőív és keményebb futómű. A 140 lovas 1,4-essel és kézi váltóval jónak ígérkezik

Ez is érdekes lehet:
 

Lebukott a Volvo legkisebb crossovere, az új XC40

Hamarosan megérkezik a legkisebb Volvo crossover, bemutatóját alig egy hét múlva tartják. Egy...

Sportkivitel készült több Toyota modellből, némelyikre jó esélyünk van

A Toyota betartja a szavát, megérkeztek az első, új sportmodellek. A Gazoo Racing Toyoták három...

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Villanyautózás percdíjért? Úgy tűnik, Budapesten is működik

Már 10 hónapja használható Budapesten a közösségi villanyautó-megosztás, azaz a GreenGo. Működőképesnek...

10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban...

Váltotta volna a 911-est az idén 40. évfordulóját ünneplő 928

Valódi luxus túrakupéként mutatkozott be 1977-ben az első V8-as Porsche. A 928-ast egyenesen...

Normál üzemben örökkévaló az első Lexus LS V8-asa. Mit bír, ha gyilkolják?

Közel 30 éves az első Lexus LS, az a modell, amivel a Toyota prémiummárkája indult. Tartósságával...

Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az...

Eladó egy korai LaFerrari prototípus, de van vele egy kis gond

Ennyire becsülik az értékét annak a LaFerrari prototípusnak, amit még a 2013-as Frankfurti debütálás...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1oeXVuZGFp
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

pernye írta: 2 hónapja

Hú, de fantasztikus! Visszaváltásnál gázfröccsöt ad?! Újabb autó vezetni nem tudó idióta hülyegyerekeknek.
És persze az autós újságírók ajnározni fogják: jó móka, jó játék - ilyeneket fognak róla írni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 2 hónapja

Mi ez az i30 Fastback? Erről nem is tudtam. Csak nézek, mint Rozi a moziban:))) Olyasmi, mint a Kia Forte, a Cee'd amerikai piacon kínált megfelelője.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1oeXVuZGFp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1oeXVuZGFp

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1oeXVuZGFp

Hirdetés

HYUNDAI tesztek

Hyundai Ioniq Electric Premium teszt

Prius Koreából, akár tisztán elektromosan - Hyundai Ioniq

Méretét, kényelmét és hatótávját nézve ma a Hyundai Ioniq az egyik legjobb ajánlat a villanyautók piacán. Könnyű megkedvelni.


Hyundai i20 1.25i (HP) teszt

Nemzetközi menetjegy - Hyundai i20 teszt

A Hyundai az i20-assal is megmutatta, hogy tudnak európai ízlésre hangolt autót csinálni, ha akarnak. Végre akarnak. Veszélyben a Kia?


Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi Premium 4WD A/T Executive teszt

Nem Audi, de majdnem. Hyundai Santa Fe teszt

Az megvan, hogy a Hyundai három szabadidő-autót is kínál? A középső Santa Fét izmosabbik dízelmotorjával, csúcsfelszereltséggel és összkerékhajtással próbáltuk.


Hyundai i40 cw 1.6 GDI Style teszt

Koreában is gyártanak Passatot, Mondeót? Hyundai i40 cw teszt Videó

Alapmotorjával, de az ahhoz társítható legmagasabb felszereléssel járt nálunk a Hyundai i40 cw. Meg kell hagyni, ízletes darab.


Hyundai Veloster 1.6 GDI Style miniteszt

Olcsó és egyedi sportgép: Hyundai Veloster miniteszt Videó

Rövid ismerkedés erejéig hazai utakon tehettük próbára a már itthon is kapható, sportos fazonú Hyundai Veloster, négyajtós kupét!


Még több HYUNDAI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Érintőpontokra utazott a driftes Nissan 370Z

Roncstelepen tombolt Chris Forsberg és a Nissan 370Z Videó

Tegnap – Sztori

Chris Forsberg és filmes csapata most egy roncstelepen csapatott a V6-os Nissan 370Z driftautóval, hogy színes érintési pontokat romboljanak.


10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Top 10: ezek a legköltségesebben fenntartható autók

Tegnap – Sztori

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban érdekli a fenntartási költség. Mutatjuk a náluk ebben legrosszabakat.


Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Olcsó navi vezessen utadon - navigációt teszteltünk Videó

2 napja – Újdonság

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az E500 mérhetetlenül egyszerű, kezelése sem ördöngösség és az ára is kedvező, de lehet jobb, mint egy okostelefon?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

HYUNDAI I30 CW 1.6 CRDi LP Classic

HYUNDAI I30 CW 1.6 CRD...

Ár: 1.748.000 Ft

Évjárat: 2008 / 12

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

HYUNDAI I30 i30u CW 1.6 CRDi HP Style

HYUNDAI I30 i30u CW 1....

Ár: 1.650.000 Ft

Évjárat: 2010 / 12

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

HYUNDAI I30 1.4 DOHC Comfort PLUS 109 LE + TEMPOMAT + ÜLÉSFŰTÉS

HYUNDAI I30 1.4 DOHC C...

Ár: 2.499.990 Ft

Évjárat: 2011 / 8

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!