0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Gázfröccsöt ad váltásnál az i30 N 

Sportosba vágták az i30-at, itt a Fastback és a 275 lovas i30 N

·

Erősebbnél erősebb N sportverziókat és kupé tetőíves ötajtóst húzott elő a Hyundai. Az i30 N gázfröccsöt ad visszaváltásnál és 6,2 másdoperc alatt van százon.

i30 N

Végre valahára megérkezett a Hyundai i30 N. A márka frissen életre keltett sportrészlege durván kiélezte az új kompakt ötajtóst és olyan vérbeli hothachet faragott belőle, hogy megnyalhatnánk minden fejlesztő 10 ujját. De térjünk a lényegre kétliteres turbós benzinmotort kapott 352 Nm nyomatékkal, két teljesítményszinten. Az alap 250 lóerős, 6,4 másodperc alatt van százon, de két tizeddel jobbat megy a 275 lóerős i30 N az opciós Performance Packkel. Van rajtot segítő launch control és visszaváltásnál gázfröccsöt ad a motor, pedig az i30 N hatfokozatú kézi váltót kap. A hangját hallhatják a videóban, elég mérges, durrogós, ez nagyot fog szólni, azt garantáljuk.

%KA%Egyedi a Performance Blue árnyalat és a különleges kiegészítők. Teljesen újak a lökhárítók és van egy tisztességes szárny is hátul%KA%

Egyedi a Performance Blue árnyalat és a különleges kiegészítők. Teljesen újak a lökhárítók és van egy tisztességes szárny is hátul

%KA%A Nordschleifén hergelt Hyundai sportüléseket és sportkormányt kap, menetmód választót és valóban sportos futóművet is%KA% %KA%A Nordschleifén hergelt Hyundai sportüléseket és sportkormányt kap, menetmód választót és valóban sportos futóművet is%KA%

A Nordschleifén hergelt Hyundai sportüléseket és sportkormányt kap, menetmód választót és valóban sportos futóművet is

Több mint 10 000 kilométert tesztelt a Hyundai a Nordchleifén, hogy az elektronikusan vezérelt differenciálmű tökéletesen tegye a dolgát és úgy jöhessen ki a kanyarokból az i30 N, mintha kötélen húznák. Ötféle vezetési mód közül választhatunk: Eco, Normal, Sport, és N, valamint N Custom, utóbbi a személyre szabható pályaprogramot jelenti. Az elöl ülőknek Alcantara huzatú sportos ülések jutnak, a sofőrnek sportosabb kormány is jár. Hátul maradt az eredeti 3 férőhelyes pad, valamint egy vállalható méretű csomagtartó, tehát normál használatra is tökéletes lehet. 5 colos az alap érintőkijelző, 8 colos a feláras, valamint van egyedi fényezés is a Performance Blue árnyalat. Kíváncsian várjuk az első próbát!

%KA%250 lovas a belépő szintű i30 N, a Performance Packkel 275 lóerővel kapjuk a kétliteres turbós benzines motort,
 ami visszaváltásnál gázfröccsöt is ad%KA%

250 lovas a belépő szintű i30 N, a Performance Packkel 275 lóerővel kapjuk a kétliteres turbós benzines motort, ami visszaváltásnál gázfröccsöt is ad

i30 Fastback

%KA%Sportosítottak a részleteken is egy hangyányit, 12-féle fényezésből és háromféle beltér árnyalatból választhatunk,
 köztük egy Merlot Red nevű, vélhetően piros színből%KA%

Sportosítottak a részleteken is egy hangyányit, 12-féle fényezésből és háromféle beltér árnyalatból választhatunk, köztük egy Merlot Red nevű, vélhetően piros színből

Korábban már megszellőztették, hogy hamarosan érkezik a kupé változat, mégis valamelyest váratlan. Váratlanul izgalmas, hogy a Hyundai egy normál családi autóból valami divatosat farag. Az összkép viszont nem teljesen kerek, legalábbis számunkra, az arányai valahogy nem adják ki a formát. Három centivel alacsonyabb az ötajtósnál, de még így is túl magas ahhoz, hogy legalább annyira sportos lehessen, mint a Mercedes CLA, persze vélhetően az i30 Fastback hátsó ülésén legalább el lehet majd férni.

%KA%Csöppet mercis az összhatás, de a kacsafenék elég jól mutat%KA%

Csöppet mercis az összhatás, de a kacsafenék elég jól mutat

%KA%A beltér a normál ötajtósból már ismert, persze vannak fűthető és szellőztethető bőrülések és okostelefon tükrözésre alkalmas infotainment rendszer%KA% %KA%A beltér a normál ötajtósból már ismert, persze vannak fűthető és szellőztethető bőrülések és okostelefon tükrözésre alkalmas infotainment rendszer%KA%

A beltér a normál ötajtósból már ismert, persze vannak fűthető és szellőztethető bőrülések és okostelefon tükrözésre alkalmas infotainment rendszer

Fastback, a névválasztás nem csak jó, de kellően figyelemfelkeltő is, bár tény, hogy sokan a Mustang védelmére kelnek majd. A csapott fart hetykén felhúzott kacsafenékkel oldották meg, csinos, élőben talán jobban kiadja. Motorjai a már ismertek, 1,0 literes 120 és 1,4-es 140 lovas benzines, valamint az 1,6-os dízellel érhető majd el. A legerősebb motort már próbáltuk, az erejével nincs gond, csak a hétfokozatú duplakuplungos rondít bele a képbe, kézi váltóval izgalmas lehet. Már csak azért is, mert nem csak a külsőt, de a futóművet is sportosabbra, keményebbre hangolták, hogy lehessen vele jókat autózni. Minden elérhető hozzá, ami a normál i30-hoz, így radaros, távolságtartós tempomat és vészfékező asszisztens is, valamint az ismert vezetéstámogató rendszerek nagy része.

%KA%Sportos kiállás, 3 centivel alacsonyabb tetőív és keményebb futómű. A 140 lovas 1,4-essel és kézi váltóval jónak ígérkezik%KA%

Sportos kiállás, 3 centivel alacsonyabb tetőív és keményebb futómű. A 140 lovas 1,4-essel és kézi váltóval jónak ígérkezik

Ez is érdekes lehet:
 

Újabb információk szivárogtak ki a VW Golf nyolcadik generációjáról

A Golf jelenleg futó hetedik generációja csupán pár hónapja kapott frissítést, a legfrissebb...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...

BMW E36 316i, 1998 - használtteszt

Az importlista élén is állt az E36 316i. Tetőablak, klíma, villanyablakok központi zár, minden...

A Megane RS érkezésével frissül a GT is

Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén...

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

Mire megy a leggyorsabb Tesla egy 1000 lovas Supra ellen?

Sorra alázza a Tesla csúcsváltozata a szupersportkocsikat, nem igazán talál legyőzőre. Ezúttal...

Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen...

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1oeXVuZGFp
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

pernye írta: múlt héten

Hú, de fantasztikus! Visszaváltásnál gázfröccsöt ad?! Újabb autó vezetni nem tudó idióta hülyegyerekeknek.
És persze az autós újságírók ajnározni fogják: jó móka, jó játék - ilyeneket fognak róla írni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: múlt héten

Mi ez az i30 Fastback? Erről nem is tudtam. Csak nézek, mint Rozi a moziban:))) Olyasmi, mint a Kia Forte, a Cee'd amerikai piacon kínált megfelelője.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1oeXVuZGFp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1oeXVuZGFp

Friss tesztek

BMW M760Li xDrive M Performance teszt

Izzadságszagú sportzakó - BMW M760Li Videó

Horizontot görbít, hordószámra zabálja a benzint, állakat szakít, gumikat gyilkol, hideg pezsgőt kínál, feneket masszíroz és sportautós teljesítménnyel bódít az első M-es 7-es.


Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1oeXVuZGFp

Hirdetés

HYUNDAI tesztek

Hyundai Ioniq Electric Premium teszt

Prius Koreából, akár tisztán elektromosan - Hyundai Ioniq

Méretét, kényelmét és hatótávját nézve ma a Hyundai Ioniq az egyik legjobb ajánlat a villanyautók piacán. Könnyű megkedvelni.


Hyundai i20 1.25i (HP) teszt

Nemzetközi menetjegy - Hyundai i20 teszt

A Hyundai az i20-assal is megmutatta, hogy tudnak európai ízlésre hangolt autót csinálni, ha akarnak. Végre akarnak. Veszélyben a Kia?


Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi Premium 4WD A/T Executive teszt

Nem Audi, de majdnem. Hyundai Santa Fe teszt

Az megvan, hogy a Hyundai három szabadidő-autót is kínál? A középső Santa Fét izmosabbik dízelmotorjával, csúcsfelszereltséggel és összkerékhajtással próbáltuk.


Hyundai i40 cw 1.6 GDI Style teszt

Koreában is gyártanak Passatot, Mondeót? Hyundai i40 cw teszt Videó

Alapmotorjával, de az ahhoz társítható legmagasabb felszereléssel járt nálunk a Hyundai i40 cw. Meg kell hagyni, ízletes darab.


Hyundai Veloster 1.6 GDI Style miniteszt

Olcsó és egyedi sportgép: Hyundai Veloster miniteszt Videó

Rövid ismerkedés erejéig hazai utakon tehettük próbára a már itthon is kapható, sportos fazonú Hyundai Veloster, négyajtós kupét!


Még több HYUNDAI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Millbrookban jártunk, Európa egyik legfejlettebb és legtitkosabb tesztközpontjában

Mi folyik Millbrookban, ami ennyire titkos? Megnéztük!

48 perce – Sztori

Ott volt az Aston, a Rolls-Royce, a villany-Jaguar, a szomszédban meg a Mercedes jobbkormányos teherautói várták, hogy terepen bénázzunk velük.


Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

3 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

5 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

HYUNDAI I30 1.4 CRDi Life Digit klíma. ülésfűtés

HYUNDAI I30 1.4 CRDi L...

Ár: 2.649.000 Ft

Évjárat: 2013 / 8

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

HYUNDAI I30 1.4 CVVT

HYUNDAI I30 1.4 CVVT

Ár: 1.850.000 Ft

Évjárat: 2011

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

HYUNDAI I30 1.4i Life Magyar. gyári garanciával

HYUNDAI I30 1.4i Life...

Ár: 3.799.000 Ft

Évjárat: 2015 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!