Hibridként is megérkezett a legkisebb BMW SUV

Stílusban, de legfőképp technológiában frissült a BMW X1

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az új modellek bemutatása mellett több frissítés is érkezik a BMW-nél idén. Most az X1-es átdolgozott verzióját ismerhetjük meg, és ami a legfontosabb, hibrid hajtásláncot is kap.

Számos új generációjú modellje mellett több frissítést is kiad idén a BMW, a teljesen új 1-es sorozat után alig pár nappal megérkezett a legkisebb SUV új változata is. Az X1-nél viszont egyelőre csak egy frissítésről beszélünk, ám jelenleg ez is igencsak bőséges újítás. A külsőt kicsit finomhangolták, a klasszikus veséket alaposan kihangsúlyozták, átszabták a lökhárítókat és a fényszórók, valamint a hátsó lámpák belsejét is. Érkezett négy új felni is a kínálatba, valamint három új fényezés is, melyek közül az Individual részleg Storm Bay metál árnyalatát láthatjuk a fotókon. Technológia frontján megérkezett az új 10,25 colos, érintésérzékeny multimédiás kijelző a BMW legfrissebb Connected Drive szolgáltatásaival. A multimédia alapesetben 6,5 colos, a második szinten pedig 8,8 col képátlójú, ezeket a klasszikus iDrive kezelőszervvel irányíthatjuk. Az utastérben szintén új árnyalatokat ismerhetünk meg, valamint egy új váltókapcsolót, amivel az X2-ben és a frissített 2-es Active és Grand Tourerben már találkozhattunk.
Hirdetés
Motorok tekintetében három és négyhengeres dízel és benzinmotorokról beszélhetünk, a belépő egység az X1 sDrive 16d 1,5 literes háromhengeres dízelmotorral és elsőkerékhajtással, alapáron kézi válóval. Dízelből a következő szint a 25d mindenképp összkerékhajtású, 231 lóerős és 450 Nm nyomatékú, ez a két egység pedig már az Euro 6d normának is megfelel, nem csak az átmeneti TEMP szabályzásnak. Benzinfronton az xDrive 25i érkezik 231 lóerővel és 6,5 másodperces 0-100-as gyorsulással. A hajtáskombinációk legfontosabb darabja és a frissítés középpontja a hibrid hajtás, ugyanis az X1 jövő évtől elérhető lesz konnektorról tölthető 25e hajtással. A háromhengeres turbómotort egy villanymotor egészíti ki a hátsó tengelyen, akkumulátora pedig 9,7 kWh-ás, melyben több mint 50 kilométeres hatótávra elég energiát képes tárolni.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?