0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kacsa a Suzukitól, egyelőre csak Japánban

Suzuki Regina, a japán Citroën 2 CV

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Tanulmányról lévén szó, a tervezők szabadon engedhették fantáziájukat, mégis ésszerűen szárnyaltak a Suzuki Regina megalkotásakor.

Modern, bumfordi orr, de fifikásan kunkorodó farrész a Reginán, a részben burkolt hátsó kerék is javítja az aerodinamikát Modern, bumfordi orr, de fifikásan kunkorodó farrész a Reginán, a részben burkolt hátsó kerék is javítja az aerodinamikát

Modern, bumfordi orr, de fifikásan kunkorodó farrész a Reginán, a részben burkolt hátsó kerék is javítja az aerodinamikát

A legendás Citroën 2CV-t (deux chevaux, "dösvó") idéző tanulmánnyal állt elő a Suzuki Tokióban.

Ráadásul nem csak koncepcióját, formai megoldásait tekintve is emlékeztet a franciák egykori legendás népautójára: kicsi, könnyű építésű és takarékos. A 3,5 méter hosszú, 1,6 méter széles autó tömege mindössze 730 kg, de a fura forma hatékony is, a Suzuki állítása szerint légellenállása körülbelül 10 százalékkal kedvezőbb, mint a hasonló méretű, azonos kategóriájú jelenlegi modelleké.

Egyszerű, de modern az érintőképernyők hadával felszerelt utastér Egyszerű, de modern az érintőképernyők hadával felszerelt utastér Egyszerű, de modern az érintőképernyők hadával felszerelt utastér

Egyszerű, de modern az érintőképernyők hadával felszerelt utastér

Az egyelőre még koncepcióként tündöklő Regina motorterében 800 köbcentis turbómotor található, mely fokozatmentes CVT váltón keresztül hajtja az első kerekeket. A gyári mérések alapján kombinált fogyasztása alig 3,1 l/100 km, CO2-kibocsátása pedig csupán 70 g/km. Ha ilyen paraméterekkel és kedvező árral jelenne meg, igazi sláger lehetne!

Ez is érdekes lehet:
 

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Opel Crossland X Innovation B1.2XHT MT6 teszt

Nehéz Opelként nézni a Crossland X-re, pláne úgy, hogy a motorteret felnyitva rám ordít egy oroszlán...

BMW E36 316i, 1998 - használtteszt

Az importlista élén is állt az E36 316i. Tetőablak, klíma, villanyablakok központi zár, minden...

Az új Insignia hozza vissza a legendás GSi nevet

Már Frankfurtban debütál a legújabb GSi névvel ellátott Opel, ami meglepő módon egy Insignia...

Régi ezres az új ezres ellen - Suzuki Swift összehasonlító

Mindkettő Suzuki, mindkettő Swift, mindkettőt ezer köbcentis motor hajtja, mégis teljesen különbözőek...

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...

Élménykört kínál a '90-es évek legendáival a Mercedes

A Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II-t minden benzinvérű ismeri, belőle egy A-csoportos...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

kepi67 írta: 2012 január 04., szerda 13:03:17

Ocsmány műanyag szappantartó, még a Trabant is szebb volt nála! Mindenütt hódít a retro, mikor jön már egy tervező aki autó formájú kocsikat tervez!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2011 december 03., szombat 00:01:29

Sajnos ez a jövő...

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Friss tesztek

Opel Crossland X Innovation B1.2XHT MT6 teszt

Keresztre feszítve - Opel Crossland X

Nehéz Opelként nézni a Crossland X-re, pláne úgy, hogy a motorteret felnyitva rám ordít egy oroszlán. Ennél az Opel sokkal finomabban tudná azt, amit csinálnia kell.


BMW M760Li xDrive M Performance teszt

Izzadságszagú sportzakó - BMW M760Li Videó

Horizontot görbít, hordószámra zabálja a benzint, állakat szakít, gumikat gyilkol, hideg pezsgőt kínál, feneket masszíroz és sportautós teljesítménnyel bódít az első M-es 7-es.


Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Hirdetés

SUZUKI tesztek

Suzuki Ignis 1.2 GL teszt

Japán kisautó klímával, 3 millióért - Suzuki Ignis teszt

Kívülről miniautós méretű, belülről korrekt kisautós helykínálatú, szívó benzinesével minden szempontból bajnok az új Ignis.


Suzuki Baleno 1.2 GL teszt

Ez is a mi autónk lehet? Suzuki Baleno teszt Videó

Azt a verziót sikerült megkaparintani az új Suzuki Balenóból, amit vélhetően a legtöbben fognak venni. A Baleno jó családi autó lehet.


Suzuki Vitara 1.6 GL+ teszt

Teszten a Suzuki Vitara, amit venni is fognak Videó

Fronthajtással, alap közeli felszereltséggel teszteltük az új Suzuki Vitarát, mert legtöbben vélhetően így fogják választani. Slágergyanús.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD teszt

Üdvözlet az analóg korszakból - Suzuki SX4 S-Cross teszt

A Suzuki SX4 S-Cross bár jó autó, de ezért az árért sajnos van nála több jobb ajánlat is. Azok viszont kicsit sem Suzukik.


Még több SUZUKI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Rendhagyó gumiteszt: a Michelin új sport abroncsát nyúztuk

Társ, ha csapatni kell - Michelin Pilot Sport 4 S

2 napja – Újdonság

Az utcai sportgumik legújabb versenyzőjét próbáltuk, elég rendhagyó módon. A Michelin Pilot Sport 4 S abroncsa különleges megoldásaival biztosítja a mindvégig irányítható veretést.


Millbrookban jártunk, Európa egyik legfejlettebb és legtitkosabb tesztközpontjában

Mi folyik Millbrookban, ami ennyire titkos? Megnéztük!

2 napja – Sztori

Ott volt az Aston, a Rolls-Royce, a villany-Jaguar, a szomszédban meg a Mercedes jobbkormányos teherautói várták, hogy terepen bénázzunk velük.


Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

5 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SUZUKI IGNIS 1.3 GS AC

SUZUKI IGNIS 1.3 GS AC

Ár: 777.000 Ft

Évjárat: 2003 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI IGNIS 1.3 GLX AC

SUZUKI IGNIS 1.3 GLX AC

Ár: 849.000 Ft

Évjárat: 2004 / 1

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI IGNIS 1.2 GL+

SUZUKI IGNIS 1.2 GL+

Ár: 3.440.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!